Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Neen Timo, ik bedoel wel degelijk deze Jorn, alhoewel de onze dat ook niet heeft :D
Want Jorn, je mag nu wel opscheppen met je behaalde ODA in de stammenoorlogen, wat mij betreft is er aan het bashen van een volstrekt inactief account geen eer te halen, waar maar af en toe vv werd gedraaid. Je resultaten vallen dan redelijk hard tegen op muay, aangezien je een hele tijd lang compleet vrij spel had.
 

DeletedUser

Guest
Neen Timo, ik bedoel wel degelijk deze Jorn, alhoewel de onze dat ook niet heeft :D
Want Jorn, je mag nu wel opscheppen met je behaalde ODA in de stammenoorlogen, wat mij betreft is er aan het bashen van een volstrekt inactief account geen eer te halen, waar maar af en toe vv werd gedraaid. Je resultaten vallen dan redelijk hard tegen op muay, aangezien je een hele tijd lang compleet vrij spel had.

Jij zegt nu dat er geen eer aan te halen valt om inactieve accies aan te vallen. Dus alle eer die jullie ke toegetrokken hebben met de val van Plague kan dan ook de prullenbak in nu. Die overwinning is voor 95% behaald op inactieve accies..

En wat gebeurde er daarna? Groot deel van resist kwam hier zeveren dat ze onoverwinnelijk zijn.. de pot verwijt de ketel :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Geen resultaten met onze massa's? We hebben nu welgeteld 2 massa's gehad waar het de bedoeling was om te edelen. En het resultaat mag er mijn inziens zeker wezen. Want er zijn een 30+ dorpen gepakt op Monsigneur en de actie ervoor een tiental op Unknownn.

Dat jullie de laatste tijd voorstaan is te danken aan een voorbereidingsfout op het account Alexandrakos. Niet iedereen is even goed in deffen en daar hebben we de speler tips gegeven hoe de situatie te veranderen. Helaas kwam er te laat reactie terug waardoor het niet stond zoals we het hadden gewild. Enfin kan gebeuren en met Philips daar hebben jullie ook een capabele speler die weet wanneer die moet doordrukken. In dit geval pakt het voor jullie meer dan gunstig uit en hebben wij een linie moeten trekken met een gegarandeerde dorpsverlies van tenminste 200.

Nu het daar weer dichtgetrokken is zijn de fronten weer gesloten en wens ik jullie succes met een gaatje te vinden. Het volgende gaatje bij jullie front is mij al bekend gemaakt en zoals eerder gemeld ga ik er speciaal tijd voor vrij maken om een plan op te stellen. In ieder geval zullen we weer naar een resultaat als die van de afgelopen massa streven en wellicht dat wij dan ook zo'n gelukje tegenkomen zoals jullie bij ons met Alexandrakos.

Over de andere zever in dit topic ga ik niet reageren. Mijn standpunt is duidelijk en verhuis die rommel aub weg uit dit topic dat van origine opgezet is om over de oorlog tussen resist en fruit te praten.

Hier is die befaamde post dan. Op de rest reageer ik morgen wel.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig nieuwjaar allemaal en dat getal dat daar geschreven staat heb ik doorgekregen van een stammie. Enfin heb ik het in die post wel gezegd.
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt nu dat er geen eer aan te halen valt om inactieve accies aan te vallen. Dus alle eer die jullie ke toegetrokken hebben met de val van Plague kan dan ook de prullenbak in nu. Die overwinning is voor 95% behaald op inactieve accies..

En wat gebeurde er daarna? Groot deel van resist kwam hier zeveren dat ze onoverwinnelijk zijn.. de pot verwijt de ketel :rolleyes:

Ten eerste moet je mij niet aanspreken met jullie. Ik was niet één van de velen verantwoordelijk voor de val van Plague. Of het hier op inactieve accounts is of niet, maakt niets uit. De actieve leden zagen het niet meer zitten binnen Plague en zijn geleaved. De egobusters hebben jullie (de actieve leden) zo ver gekregen dat er jullie slechts één oplossing restte. Voor mij is dat de grootste prestatie. Of dat dan door een aanval op actieve dan wel inactieve accounts gebeurt, doet daar niets aan af.
Overigens kun je slecht overdrijven, dat terzijde.
 

DeletedUser

Guest
Neen Timo, ik bedoel wel degelijk deze Jorn, alhoewel de onze dat ook niet heeft :D
Want Jorn, je mag nu wel opscheppen met je behaalde ODA in de stammenoorlogen, wat mij betreft is er aan het bashen van een volstrekt inactief account geen eer te halen, waar maar af en toe vv werd gedraaid. Je resultaten vallen dan redelijk hard tegen op muay, aangezien je een hele tijd lang compleet vrij spel had.

Feit blijft dat ik 2de sta in stammenoorlog en dat er op muay inactief gespeeld werd is niet mijn probleem :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste moet je mij niet aanspreken met jullie. Ik was niet één van de velen verantwoordelijk voor de val van Plague. Of het hier op inactieve accounts is of niet, maakt niets uit. De actieve leden zagen het niet meer zitten binnen Plague en zijn geleaved. De egobusters hebben jullie (de actieve leden) zo ver gekregen dat er jullie slechts één oplossing restte. Voor mij is dat de grootste prestatie. Of dat dan door een aanval op actieve dan wel inactieve accounts gebeurt, doet daar niets aan af.
Overigens kun je slecht overdrijven, dat terzijde.

Het resultaat is behaald op inactieve accies en volgens jouw woorden is daar weinig eer op te halen ;) dat is puur alles wat ik erover zeggen wilde. We hadden meerdere keuzes om te maken maar hebben 1 keuze gemaakt nadat we met zijn allen een plan uitgestippeld hebben. Echter gooide dread roet in het eten toen hij verplicht moest stoppen ivm rl. Neem hem dat uiteraard niet kwalijk, en daarom hebben we op de situatie moeten inspelen
 

DeletedUser60153

Guest
Hij zegt niet dat er geen eer te behalen is op inactieve accounts, alleen op ODA gebied. Ook zegt hij dat Jorny geen eer heeft behaalt op een inactief account. Als je kijkt naar bijv Klaus (die in enkele dagen werd opgerolt) en Muay-ray die gewoon rustig blijft staan ook al verliest hij enkele dorpen terwijl er amper bespelers op zijn dan heeft Jorny het slecht gespeeld.

Natuurlijk stond Muay-ray vele malen beter maar het was makkelijk op te rollen. Het account is gebouwd voor een actieve bespeler.
 

DeletedUser

Guest
Een account van 20 mil+ is nooit met 1 mep opgeruimd. Laat staan in weken. Het duurt jaren vooraleer je 2000 edels hebt om alle dorpen al te pakken. In die tijd kan het account dus makkelijk overeind gezet worden. Dus je post slaat kant noch wal want het account Klaus is in deze niet te vergelijken met het account Muay-ray. Daarbij is het sowieso al niet te vergelijken met de spelers die erop spelen.. Enfin haal je eer maar weer uit zulke gevallen. Wij zorgen wel dat we het ergens anders vandaan halen.
 

DeletedUser60153

Guest
Een account van 20 mil+ is nooit met 1 mep opgeruimd. Laat staan in weken. Het duurt jaren vooraleer je 2000 edels hebt om alle dorpen al te pakken. In die tijd kan het account dus makkelijk overeind gezet worden. Dus je post slaat kant noch wal want het account Klaus is in deze niet te vergelijken met het account Muay-ray. Daarbij is het sowieso al niet te vergelijken met de spelers die erop spelen.. Enfin haal je eer maar weer uit zulke gevallen. Wij zorgen wel dat we het ergens anders vandaan halen.

Blijkbaar niet... (zie Jorny en al het gepraat over Aegon)

En er kan een grote slag worden geslagen, niet een account totaal weg (klaus is er ook nog steeds ) maar wel veel dorpen binnen harken. (zie alexandrakos)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Mijn slag is groot genoeg geweeest als je ziet wat de gevolgen gaan zijn voor de def die hij nodig heeft nu om het veilig te houden rondom die dorpen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan