Een Virtuele Wereld

Reactiescore
323
Ik had volgens mij geen direct front met DsD. Wel met /Care, die terwijl ik op vakantie was een massa uitvoerden met succes, helaas.
Ten noorden van mij lagen 13drachir13 ofzo, vegter en epco, die ik ook naar Plague heb gehaald voordat ze voor mij echt een bedreiging werden :D

Maar ik stond dankzij /Care #2 ODD ofzow :eek:
 

DeletedUser71860

Guest
Ik had volgens mij geen direct front met DsD. Wel met /Care, die terwijl ik op vakantie was een massa uitvoerden met succes, helaas.
Ten noorden van mij lagen 13drachir13 ofzo, vegter en epco, die ik ook naar Plague heb gehaald voordat ze voor mij echt een bedreiging werden :D

Maar ik stond dankzij /Care #2 ODD ofzow :eek:

Hahahaha. Tactisch vernuft e. Als je weet dat je te inactief bent, rekruteren die handel :D.

De naam /Care, en hun vijandigheid naar Plague toe, komt trouwens wel voor in het topic. Ergens verstopt onder de vele spoilers in het hoofdstuk van 'De Grote Oorlog'. Toen War gevallen was , maakte die leider daar een post over, waar ook /Care in voorkwam :)
 
Reactiescore
323
Hahahaha. Tactisch vernuft e. Als je weet dat je te inactief bent, rekruteren die handel :D.

De naam /Care, en hun vijandigheid naar Plague toe, komt trouwens wel voor in het topic. Ergens verstopt onder de vele spoilers in het hoofdstuk van 'De Grote Oorlog'. Toen War gevallen was , maakte die leider daar een post over, waar ook /Care in voorkwam :)

Tja. Soms moet je rekruiten om de vijand te verzwakken. En zeker als je niet zeker weet of je stam beter was. Want vergis je niet. Plague stelde in die tijd niet veel voor. De groep was net bij elkaar gefuseerd, er waren veel noobs, en een paar actieve, ervaren spelers (Renzo, Team Twiki, Dorus..., ik, scarlini, Ervee en Chip). En toen we de kans kregen goede spelers als .FarmAlarm( die met succes de nr1 stam van zich af wist te houden, maar later verloor door een stab), Nummero Uno (ghost isprink), en Illy konden binnenhalen om onze groep te versterken... die kans lieten we uiteraard niet lopen.
 

DeletedUser

Guest
Moeten ze eerst maar eens door het front heen komen. Stecol en Alexandra hebben jullie geluk gehad..maar bij Dread/Warre/stefan... toen bakte Resist dr niks van :D

Nop, pure onkunde bij alex en stecol. Daarnaast uiteraard ook goede frontspelers die ff het gaspedaal induwen.
 

DeletedUser

Guest
En jullie hadden Alex niet moeten rekruteren. Want dan gaat hij eraan :)
 

DeletedUser

Guest
Ow nee, wacht, het was eigenlijk slim van jullie om dat te doen. Zo hebben jullie terug wat om te internen :rolleyes::rolleyes:

Nu is alleen de hamvraag: met of zonder die gedachte laten joinen? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ach, wie gelooft daar nu nog in. Dat wordt al te vaak gebruikt om domme posts goed te praten.
 

DeletedUser

Guest
In Plague sloegen de stoppen duidelijk wel door toen de nieuweling op Pavel zich naar eigen zeggen 'niet begrepen voelde' (). Wat hem blijkbaar de legimitatie gaf om er met een oeroud account van door te gaan en als klap op de vuurpijl Plague onmiddelijk te backstabben door de aanval te openen. Aangezien Plague's cluster opgebouwd is uit een phalanxsysteem, ligt een account natuurlijk snel in puin bij een backstab. Twee accounts eigenlijk. Pavel ging al snel verloren.

Jij hebt er veel verstand van zie ik :eek:.

Ten eerste, ik was geen nieuweling. Ik heb dat account meerdere maanden beheerd. Ten tweede, ik heb nooit gezegd dat ik me niet begrepen voelde :eek:. Plague bestaat gewoon uit arrogante mensen die het liefste hun eigen account op nummer 1 waardoor er 0,0 stamgevoel is. Behalve dan bij die kleine groepjes mensen die elkaar wel aardig vinden.
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt er veel verstand van zie ik :eek:.

Ten eerste, ik was geen nieuweling. Ik heb dat account meerdere maanden beheerd. Ten tweede, ik heb nooit gezegd dat ik me niet begrepen voelde :eek:. Plague bestaat gewoon uit arrogante mensen die het liefste hun eigen account op nummer 1 waardoor er 0,0 stamgevoel is. Behalve dan bij die kleine groepjes mensen die elkaar wel aardig vinden.

Onder het mom van echte zever praten kom jij hier zeker?
 

DeletedUser

Guest
Nee, onder het mom dat ik een schijt hekel heb aan Plague.

Onder het mom wetende dat je klinkklare onzin praat. Daar de haat jegens jouw actie op dat moment de neuzen weer 1 kant op bracht. Dus wat jij schrijft is al helemaal niet waar. Sterker nog Plague heeft nooit een nr 1 account gehad op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Lol, weet ik veel hoe de situatie na mijn actie is geworden. Toen ik er nog iig inzat wat een bij elkaar gerapen noobs die denken dat ze pro zijn.
 
Bovenaan