Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zo zo, ik was bijna in jullie propaganda getrapt. Hier en daar wat teruglezen geeft het beeld af alsof Fruit Resist helemaal in de pan hakt. Muay-ray zou dik dorpen verliezen, Monsigneur, oh oh oh, met die vent zou het nooit meer goed komen. Fruit daarentegen beukt hard door en laat niets liggen. Ik merkte dat ik gefrusteerd raakte, Resist, de stam die zo goed stond op het moment van verlaten is toch niet murw gebeukt? Gaan we nou die irritante, arrogante fruiters de kans geven om zich te vereeuwigen? Toen bedacht ik me dat posters als Speeders het nooit juist konden hebben en logte ik maar weer eens in op skype.

Verrast werd ik. Overdonderd. Deze "murw" gebeukte ploeg verloor enkel dorpen op Mons en Muay, waar er ondertussen de accounts weer goed stonden. Daarnaast verloor die hard beukende, onoverwinnelijke stam nog steeds dorpen aan Resist en ook niet zo'n klein beetje. Het front bij Stecol liet gaten vallen waar zelfs Muay-ray u tegen zegt, Aleksandrakos staat nog steeds niet, na meer dan een maand dorpen verlies. Oh wat was ik blij om een (oud)resister te zijn!

Stats van de afgelopen maand:

5WcY7.png
Stats van afgelopen week:

5Wd1z.png

Wees blij zo lang dat nog kan :D Je zou beter terug komen spelen op muay ray misschien stackt ie dan nog wel fatsoenlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Omdat de kerstman al geweest is bij hem.

I like :D:D

Jah de kerstman gaf mij een boel geld :D Ik kreeg stapels honderd biljetten aangereikt :D

Zal nog wel geen vriend/vriendin hebben :D
En nog iedere dag bij moeders op schoot zitten , dus die maakt niks op :rolleyes:

Speeders zou beter wat aanvallen ipv constant honderden PA punten er tegen aan te gooien om weer maar eens de naam van het account te veranderen :eek:

The Unknown Frost Pirate vond ik trouwens beter dan Joking Lord Sunny. Tha hell? :rolleyes:

Ja hij vertoont een beetje homotrekjes de laatste tijd :p Dus hij moest zijn naam toch wat aanpassen he xD

Begrijp er niks van :eek: Waarom verander je constant je naam voor geld

Ik had nog 2420 pa puntjes :D Dus ik denk ik verander men naam even :D Is pas de 4e keer maar, valt wel mee vind ik :D En ach tjah, iedereen zijn voorkeur voor een naam, ik had zin in een andere naam dus dan verander ik die gewoon :D Zo moeilijk ben ik niet, wie weet heb ik over enkele maandjes alweer een nieuwe naam die je wat mooier vind. Ga je mij btw wel opnemen in je verhaal? :p Als accounthopper en iemand die het meeste zijn naam heeft verandert van w21? :p

Wat aanvallen betreft komt goed, zal ooit eens actie schoppen :D maar moet nog ff men frontje dichtedelen, ik haat cf's namelijk :D

Zo zo, ik was bijna in jullie propaganda getrapt. Hier en daar wat teruglezen geeft het beeld af alsof Fruit Resist helemaal in de pan hakt. Muay-ray zou dik dorpen verliezen, Monsigneur, oh oh oh, met die vent zou het nooit meer goed komen. Fruit daarentegen beukt hard door en laat niets liggen. Ik merkte dat ik gefrusteerd raakte, Resist, de stam die zo goed stond op het moment van verlaten is toch niet murw gebeukt? Gaan we nou die irritante, arrogante fruiters de kans geven om zich te vereeuwigen? Toen bedacht ik me dat posters als Speeders het nooit juist konden hebben en logte ik maar weer eens in op skype.

Verrast werd ik. Overdonderd. Deze "murw" gebeukte ploeg verloor enkel dorpen op Mons en Muay, waar er ondertussen de accounts weer goed stonden. Daarnaast verloor die hard beukende, onoverwinnelijke stam nog steeds dorpen aan Resist en ook niet zo'n klein beetje. Het front bij Stecol liet gaten vallen waar zelfs Muay-ray u tegen zegt, Aleksandrakos staat nog steeds niet, na meer dan een maand dorpen verlies. Oh wat was ik blij om een (oud)resister te zijn!

Stats van de afgelopen maand:

5WcY7.png
Stats van afgelopen week:

5Wd1z.png

Hehe, ik heb niet altijd gelijk nee :D Maar ik kan me geen post van mezelf herinneren over muay of mons ;) Daar is Resist trouwens wel stil over :D Alex heeft Resist dikke winst op gemaakt dus een klapper voor Resist. Het verlies op stecol is er idd maar is beperkt, alhoewel elk dorp er natuurlijk 1 is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fransje, wil je mijn co worden op de volgende PP wereld! Dan gaan we ff 1e worden met jou knip :D
 

DeletedUser63264

Guest
Zo zo, ik was bijna in jullie propaganda getrapt. Hier en daar wat teruglezen geeft het beeld af alsof Fruit Resist helemaal in de pan hakt. Muay-ray zou dik dorpen verliezen, Monsigneur, oh oh oh, met die vent zou het nooit meer goed komen. Fruit daarentegen beukt hard door en laat niets liggen. Ik merkte dat ik gefrusteerd raakte, Resist, de stam die zo goed stond op het moment van verlaten is toch niet murw gebeukt? Gaan we nou die irritante, arrogante fruiters de kans geven om zich te vereeuwigen? Toen bedacht ik me dat posters als Speeders het nooit juist konden hebben en logte ik maar weer eens in op skype.

Verrast werd ik. Overdonderd. Deze "murw" gebeukte ploeg verloor enkel dorpen op Mons en Muay, waar er ondertussen de accounts weer goed stonden. Daarnaast verloor die hard beukende, onoverwinnelijke stam nog steeds dorpen aan Resist en ook niet zo'n klein beetje. Het front bij Stecol liet gaten vallen waar zelfs Muay-ray u tegen zegt, Aleksandrakos staat nog steeds niet, na meer dan een maand dorpen verlies. Oh wat was ik blij om een (oud)resister te zijn!

Stats van de afgelopen maand:

5WcY7.png
Stats van afgelopen week:

5Wd1z.png

Volgens mij waren er wel meer spelers die dorpen verloren ;)
 

DeletedUser68583

Guest
En ik ook.
Ook al probeert onze weerwolfjongen dat nu in een wanhopige poging goed te trekken.
Zijn troepjes krijgen in ieder geval een kerstontbijtje.
 

DeletedUser

Guest
YaHel ik wilde je net zoals alle andere spelers fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toewensen maar het kan niet gezien je me nog steeds geblockt hebt :p Dus als je dit leest,fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar :D

En mensen die niet IG spelen ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan