Het grote W11 praattopic

DeletedUser46057

Guest
Bedoelde wat anders... maar oke :)

Jaah je hebt het netje gedaan! Veel aanvallen zag je natuurlijk van afstand komen, maar goed!
Nu even iemand anders het lastig maken, maar wees gerust. We komen bij je terug!!! :D

Maar Vision blijft winnen :cool:
 

DeletedUser

Guest
Waarom 50k aanvallen in 2,5 maand? kan vision toch makkelijk in 2 waves met zo'n puntenaantal?
 

DeletedUser61042

Guest
Haha dank voor deze eer.
Ik denk dat de grootste mass ooit van wereld 11 voorbij is nu..

Van 20 september aanvallen gehad tot 5 december.. zo'n 50.000 aanvallen gepasseerd in totaal denk ik.
Slechts 3 dorpen verloren hierbij en zelf 9 dorpen kunnen nemen van Vision.

Dus zo inactief is niet iedereen en niet iedereen geeft zich dus zo simpel gewonnen.

Groetjes

Tim

Vast niet de grooste die maanden langde durende massa van ffc en zero volgens mij? destijds tegen vision was ook een pittige het totaal aantal aanval weet ik niet precies wel dat die maanden duurde
 

DeletedUser

Guest
Bedoelde wat anders... maar oke :)

Jaah je hebt het netje gedaan! Veel aanvallen zag je natuurlijk van afstand komen, maar goed!
Nu even iemand anders het lastig maken, maar wees gerust. We komen bij je terug!!! :D

Maar Vision blijft winnen :cool:

Op wat doelde je dan?
 

DeletedUser

Guest
pyro uit phoex, er terug in. Vervolgens jij uit phoex.

Ik vermoed dat :p
 

DeletedUser

Guest
Heb je opsomming wat aangepast gompio :)

pyro uit phoex, er terug in. Vervolgens dimimo uit phoex en een beetje later pyro er terug uit ;)
 

DeletedUser

Guest
durft het bijna niet te zeggen had het ook niet verwacht na mijn afscheids betoog .....maar het ziet er naar uit dat bouwvakker het toch weer een heel jaar heeft vol gehouden heeft in wereld 11 ....ik ben onkruid verdelg je het niet helemaal komt het terug ;0

he iedereen mooie feestdagen toe gewenst van uit al mijn 150 dorpen en natuurlijk ook van uit mijn home town enkhuizen .
 

DeletedUser

Guest
en weer een nieuwe wending.... hoe mensen die elkaar niet kunnen (konden) uitstaan toch samen komen om de #1 stam van de wereld te worden....
tja iedereen hier weet wel wie de echte #1 is zeker. :)
't zal lang duren ....
 

DeletedUser34283

Guest
en weer een nieuwe wending.... hoe mensen die elkaar niet kunnen (konden) uitstaan toch samen komen om de #1 stam van de wereld te worden....
tja iedereen hier weet wel wie de echte #1 is zeker. :)
't zal lang duren ....
Ik ben op tijd gestopt zie ik.
 

DeletedUser

Guest
Zo zo wereld 11 bestaat nog steeds. Wie van de oudjes van ongeveer anderhalf jaar terug leef hier nog. Of zitten er tegenwoordig allemaal nieuwe toekomstige napolion ,s.op w11 accountjes :p

wanneer maken jullie er een eind aan?

Misschien moeten wij maar weer is tw gaan spelen haha. Binnen kort waarschijnlijk toch weer tijd genoeg. Naar een erg druk jaar gehad te hebben. Zonder tribal wars.
 

DeletedUser30462

Guest
nou, IA's advies opvolgen en hem snel vragen voor een accountje :p
 

DeletedUser61042

Guest
Zo zo wereld 11 bestaat nog steeds. Wie van de oudjes van ongeveer anderhalf jaar terug leef hier nog. Of zitten er tegenwoordig allemaal nieuwe toekomstige napolion ,s.op w11 accountjes :p



Misschien moeten wij maar weer is tw gaan spelen haha. Binnen kort waarschijnlijk toch weer tijd genoeg. Naar een erg druk jaar gehad te hebben. Zonder tribal wars.

Stuur maar even af bericht ik ben binnenkort ook klaar met mijn examens dus zou wel goed uit komen.
 

DeletedUser

Guest
Zo zo wereld 11 bestaat nog steeds. Wie van de oudjes van ongeveer anderhalf jaar terug leef hier nog. Of zitten er tegenwoordig allemaal nieuwe toekomstige napolion ,s.op w11 accountjes :p



Misschien moeten wij maar weer is tw gaan spelen haha. Binnen kort waarschijnlijk toch weer tijd genoeg. Naar een erg druk jaar gehad te hebben. Zonder tribal wars.

Bij Phoex zijn ze springende voor spelers zoals jij. Ik zou zeggen meldt je daar lekker. Wordt het misschien weer een normale strijd i.p.v een gesloten wereld.
 

DeletedUser30462

Guest
maar weet jij dan nog welke phoex spelers er nog actief zijn (op het AF) want anders weet je alsnog niet waar je je AF pm heen moet sturen ;o
 
Bovenaan