UWS vs B2B + Modus

Reactiescore
1.367
koekjes trouwens ook
 
Reactiescore
1.367
sorry kevin, jij moet leren voor je examens of edelen, geen tijd voor bier voor jou
 

DeletedUser

Guest
sorry kevin, jij moet leren voor je examens of edelen, geen tijd voor bier voor jou

Kom nochtans net van een kerstmarkt. Morgen gaat officieel den blok in! :p Moest even vieren dat mijn deadline gehaald werd met een goed afgewerkt geheel! :) De weinige uren slaap dit weekend hebben geloond!
 
Reactiescore
1.367
hahaha, je mag blij zijn dat je co's hebt , anders moest je je druk maken dat uws je aanvalt tijdens je toetsen
 

DeletedUser69459

Guest
Ik heb Fear! toch geen dorpen weten te bemachtigen de laatste week.

Ik doel gwn op het feit dat ik al 5co's heb gehad die weggaan na 1dag of gwn niet inloggen.
 
Reactiescore
1.367
Maar jij kan alles wel in je eentje :wink::wink:
 

DeletedUser69205

Guest
Ik heb Fear! toch geen dorpen weten te bemachtigen de laatste week.

Ik doel gwn op het feit dat ik al 5co's heb gehad die weggaan na 1dag of gwn niet inloggen.

misschien ligt dat ook wel deels aan jou ;)
 

DeletedUser69459

Guest
misschien ligt dat ook wel deels aan jou ;)

Ach, ik heb nu wel al een week een co en die zei toch direct dat Slither goed stond ^^
En aan mijn karakter kan het niet liggen want ik kom toch met het grote deel goed overeen ;)

Ze verwachten gewoon elke dag actie en dat kan natuurlijk niet. Door dit front geraak je niet met korte aanvallen.
 

DeletedUser69459

Guest
Gooi ze maar hierheen voor die actie :d

Hoe gaat het daar momenteel?
Kben zelf druk bezig dus heb geen tijd om op de map te kijken ;p

Druk bezig op striker welteverstaan. Ik zal het maar zeggen voordat detoost weer de ingeving krijgt om zijn 3000ste aanval op striker te sturen in 2weken :mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik kan moeilijk zeggen dat het goed gaat maar laat ons zeggen dat het er stilaan beter uitziet.

En met beter bedoel ik uiteraard niet dat er winst gemaakt wordt..
Het heeft er al slechter uitgezien
 

DeletedUser62448

Guest
Na nieuwjaar & Kerst sta ik weer vrolijk aan jou deur te kloppen.;)
Als je niet open wilt doen, dan beuk ik de deur wel in:D
 
Bovenaan