Het fotografie topic, Vragen & belevenissen

DeletedUser44810

Guest
ook wat vakantiefotos posten dan :)
kan zijn dat ik een aantal al eens in het algemene topic gepost heb

NQ4vuwT.jpg


5kSAcfq.jpg


xZomMwa.jpg


qoyeMaE.jpg


NVlyop6.jpg


pSORZm7.jpg


landscape_on_crete_by_sjoerdgfx-d6jhef8.png


plateau_of_lasithi___crete_by_sjoerdgfx-d6jhf26.png


^ jammer dat tw grote afbeeldingen zoveel inkort, maarja :(
 

DeletedUser63918

Guest
:3

Wij zouden naar Rome gaan, ging niet door doordat het Hotel plotseling gesloten werd.
 

DeletedUser51694

Guest
Blijkbaar toch een backup van een aantal op mijn PC:
20hvwqw.png


De foto is genomen vanaf een heuvel bij de Arlington National Cemetary (in de VS, vlakbij Washinton).
Dit is een militaire begraafplaats, maar het liggen ook presidenten, waaronder John Fitzgerald Kennedy.
Het heeft ongeveer 300.000 graven; allemaal horizontaal en verticaal symetrisch geplaatst. Waar je ook kijkt zie je van deze graven.

De kwaliteit is niet zo best omdat deze met mijn mobiel genomen is; de camera had het begeven onder de hitte van die dag. (Het was rond de 40 graden in Washinton die dag)



@Neuro, ik wil ook zo graag naar Italië, specifiek naar Rome...

ik ben ook bij arlington geweest, was super ziek. Ook rond de 40 graden die dag.
 

DeletedUser51694

Guest
Hm ik zal proberen wat van mn foto's van hawaii te editen c:
 

DeletedUser68027

Guest
Mooi hoor. Zelf ben ik geen fotograaf, of doe ik dit niet in mijn vrije tijd, maar het zijn wel mooie foto's die jullie mij voorschotelen.
Puik werk vind ik dit altijd. Mooi hoor! :)
 

DeletedUser71172

Guest
Ik zat er dus aan te denken om een fotografie wedstrijd te starten, denken jullie dat daar genoeg animo voor is?
 

DeletedUser

Guest
geen idee, zoals eerder al is gezegd, dat hangt er vanaf hoeveel fotografen er hier zitten.
 

DeletedUser71172

Guest
geen idee, zoals eerder al is gezegd, dat hangt er vanaf hoeveel fotografen er hier zitten.

Daar ben k het niet helemaal mee eens hoor, mensen die niet "fotografen" zijn kunnen ook gewoon mee doen, met een Iphone kan je ook leuke foto's maken.
 

DeletedUser70435

Guest
Camera van Apple suckt :x
Tenminste, dat is bij mijn iPod, de iPad Mini van m'n vader en de iPad van m'n stiefmoeder zo :p
 

DeletedUser

Guest
wat wil je met die link zeggen dan? Ik zie dit staan:

1) Iemand die foto s maakt....
 

DeletedUser71172

Guest
wat wil je met die link zeggen dan? Ik zie dit staan:

1) Iemand die foto s maakt....

dat is wat 1 van de 5sites zegt ja. de andere vier:

2) [zelfstandig naamwoord]• wie afbeeldingen (voor zijn beroep) maakt met een fototoestel vb:de fotograaf maakte een p...
3) •beroep: iemand die foto`s maakt....
4) Een `fotograaf` is iemand die (in het bijzonder beroepshalve) foto's maakt met een fototoestel. Kort na de uitvinding va...
5) 1) Beroep 2) Beroep, ambt of functie 3) Iemand die foto`s maakt 4) Lichtbeeldenmaker 5) Persoonsbenaming 6) Vereeuwiger...
 

DeletedUser

Guest
2. Beroep tussen haakjes --> Conclusie: Hoeft dus geen beroep te zijn.
3. Zegt dat het een beroep is.
4. In het bijzonder beroepshalve --> Conclusie: Hoeft dus geen beroep te zijn.
5. Iemand die foto's maakt --> Conclusie: Hoeft dus geen beroep te zijn.

Hoe wil je mensen anders noemen die foto's maken dan? :p
 
Bovenaan