Algemeen rapportjestopic

DeletedUser

Guest
voor 13 steek ik mijn hand in het vuur dat hij al zijn oda fair behaald heeft.
Vendoux heeft inderdaad eens 1 keer die stunt uitgehaald en daar is het bij mijn weten bij gebleven (heel zeker kan men natuurlijk niet zijn maar als er 2 personen waren die constant aan het aanvallen waren waren het die twee wel) (en ikzelf natuurlijk ;) )

Als 13lad3r nou nog speelde had ik wat leuker front :D Saaie piet :p Heb ik eens front kom je niet eens op bezoek :mad::(
 

DeletedUser

Guest
13 was by far de beste aanvaller van w21. Ik gok dat hij je langzaam zou breken. Jammer dat hij er niet meer is.

Hoe weet je nu of de beste was daarin? Het is namelijk nogal afhankelijk van je tegenstander hoe je tactiek gaat zijn. Voor zover ik weet heeft 13 nooit de moeilijkste tegenstanders gehad hier en is het dus totaal niet te vergelijken met de situatie zoals die nu is met de meeste huidige frontspelers.
 

DeletedUser71860

Guest
Hoe weet je nu of de beste was daarin? Het is namelijk nogal afhankelijk van je tegenstander hoe je tactiek gaat zijn. Voor zover ik weet heeft 13 nooit de moeilijkste tegenstanders gehad hier en is het dus totaal niet te vergelijken met de situatie zoals die nu is met de meeste huidige frontspelers.

Ben net een stukje aan het schrijven waar ik vermoed dat 13 niet alleen de beste aanvaller van W21 is, maar ook de beste van tw.nl.

Hij stond nummer 1 ODA op 3 (W12, W15, W21) verschillende werelden. En dat op minstens 2 werelden tegelijk. Hij heeft die ODA voornamelijk op Lemonspelers gehaald hier, dus daar kan ik je volgen zoeperd. Maar toch, hoe hij met kerkjes omsprong was immens efficiënt. Dat heb ik in verschillende posts in dit topic teruggevonden

Zijn prestaties zijn over verschillende werelden beschouwd ongeëvenaard. Hij speelde ook altijd onder hetzelfde account. Wat het allemaal nog mooier en ook moeilijker maakt. Feit is dat hij (en ook zijn cospeelster Tanasja) stopt met spelen wanneer de late-game vordert. Die prestatie kan hij dus niet op zijn conto schrijven. Ook de grootste stamspeler zou ik hem niet noemen (ik noem'm geen stamhopper van het ergste soort maar hij is geen stambeest)

Mijn conclusie is dan ook dat hij mss niet de beste speler is van W21, maar wel de beste aanvaller van tw.nl :D
 

DeletedUser

Guest
Zijn w12 en w15 kerkwerelden? Verder nogmaals mijn argument die van kracht is. De lemon spelers waren niet allemaal de beste, meeste zelfs slechter dan gemiddeld. Betekent dus ook dat ze de kerken slechter deffen en hierdoor is simpelweg makkelijker oda te halen.

Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat hij slecht is, in tegendeel zelfs hij is een prima aanvaller en hij zal zeker bij de beste behoren, maar het woord de allerbeste gaat er bij mij simpelweg niet in omdat ik hem niet in actie heb gezien tegen, in mijn ogen, degelijke spelers.
 

DeletedUser71860

Guest
Zijn w12 en w15 kerkwerelden? Verder nogmaals mijn argument die van kracht is. De lemon spelers waren niet allemaal de beste, meeste zelfs slechter dan gemiddeld. Betekent dus ook dat ze de kerken slechter deffen en hierdoor is simpelweg makkelijker oda te halen.

Nu wil ik natuurlijk niet zeggen dat hij slecht is, in tegendeel zelfs hij is een prima aanvaller en hij zal zeker bij de beste behoren, maar het woord de allerbeste gaat er bij mij simpelweg niet in omdat ik hem niet in actie heb gezien tegen, in mijn ogen, degelijke spelers.

Nee dat stukje over kerkwerelden ging uiteraard over w21. Uiteraard beletten wereldinstellingen hem niet om overal nummer 1 ODA te kunnen staan :D. Ik heb eens in de oude stats gegrabbeld van 13Lad3r. Bleek al dat hij een überbaas was vanaf W2. Puur op statistieken afgaand is hij de allerbeste van nl die je maar kan vinden (of ik althans tot nu toe gevonden heb. Natuurlijk zegt dat niet alles. Want spelers spelen op verschillende namen. Dat hij het echter altijd onder hetzelfde account doet is zijn verdienste. Noem één iemand die beter stats kan voorleggen :).

Zijn voorsprong qua ODA hier was dan ook ongezien. Cornelis Rex, Bisdejugend, Monsigneur & Feyerem (Moises) buiten beschouwing gelaten dubbelde hij iedereen zelfs in stats. Op z'n minst dan nog :p. Dankzij Lemon ja, maar dan nog immens uitzonderlijk. Het is niet dat hij de meeste dorpen ter beschikking had & het grootste account.

Ook op andere werelden bleek hij gewoon een machine te zijn. Ik ken geen straffere aanvaller. Althans niet iemand die het lef had steeds onder hetzelfde account ingame te starten.
 

DeletedUser45033

Guest
Nee dat stukje over kerkwerelden ging uiteraard over w21. Uiteraard beletten wereldinstellingen hem niet om overal nummer 1 ODA te kunnen staan :D. Ik heb eens in de oude stats gegrabbeld van 13Lad3r. Bleek al dat hij een überbaas was vanaf W2. Puur op statistieken afgaand is hij de allerbeste van nl die je maar kan vinden (of ik althans tot nu toe gevonden heb. Natuurlijk zegt dat niet alles. Want spelers spelen op verschillende namen. Dat hij het echter altijd onder hetzelfde account doet is zijn verdienste. Noem één iemand die beter stats kan voorleggen :).

Zijn voorsprong qua ODA hier was dan ook ongezien. Cornelis Rex, Bisdejugend, Monsigneur & Feyerem (Moises) buiten beschouwing gelaten dubbelde hij iedereen zelfs in stats. Op z'n minst dan nog :p. Dankzij Lemon ja, maar dan nog immens uitzonderlijk. Het is niet dat hij de meeste dorpen ter beschikking had & het grootste account.

Ook op andere werelden bleek hij gewoon een machine te zijn. Ik ken geen straffere aanvaller. Althans niet iemand die het lef had steeds onder hetzelfde account ingame te starten.

Vond het dan ook een grote eer toen monsigneur links van mij lag en 13 rechts (maak het maar mee :p) en ze "durfde (groot woord natuurlijk)" me niet aanvallen :eek:. Toen zijn we beginnen praten en hebben we Hap!! maar gesticht :cool:
 

DeletedUser71860

Guest
Vond het dan ook een grote eer toen monsigneur links van mij lag en 13 rechts (maak het maar mee :p) en ze "durfde (groot woord natuurlijk)" me niet aanvallen :eek:. Toen zijn we beginnen praten en hebben we Hap!! maar gesticht :cool:

Je moet maar langs Philips De Goede liggen :D
 
Reactiescore
323
voor 13 steek ik mijn hand in het vuur dat hij al zijn oda fair behaald heeft.
Vendoux heeft inderdaad eens 1 keer die stunt uitgehaald en daar is het bij mijn weten bij gebleven (heel zeker kan men natuurlijk niet zijn maar als er 2 personen waren die constant aan het aanvallen waren waren het die twee wel) (en ikzelf natuurlijk ;) )

I know. Ik ken Yoeri ook erg goed, een van de beste spelers die ik ben tegengekomen op tw. Zowel aanvallend als verdediged uitblinkend. :)
 

DeletedUser

Guest
Nee dat stukje over kerkwerelden ging uiteraard over w21. Uiteraard beletten wereldinstellingen hem niet om overal nummer 1 ODA te kunnen staan :D. Ik heb eens in de oude stats gegrabbeld van 13Lad3r. Bleek al dat hij een überbaas was vanaf W2. Puur op statistieken afgaand is hij de allerbeste van nl die je maar kan vinden (of ik althans tot nu toe gevonden heb. Natuurlijk zegt dat niet alles. Want spelers spelen op verschillende namen. Dat hij het echter altijd onder hetzelfde account doet is zijn verdienste. Noem één iemand die beter stats kan voorleggen :).

Zijn voorsprong qua ODA hier was dan ook ongezien. Cornelis Rex, Bisdejugend, Monsigneur & Feyerem (Moises)buiten beschouwing gelaten dubbelde hij iedereen zelfs in stats. Op z'n minst dan nog :p. Dankzij Lemon ja, maar dan nog immens uitzonderlijk. Het is niet dat hij de meeste dorpen ter beschikking had & het grootste account.

Ook op andere werelden bleek hij gewoon een machine te zijn. Ik ken geen straffere aanvaller. Althans niet iemand die het lef had steeds onder hetzelfde account ingame te starten.

Op SLD bedoel je neem ik aan?
 

DeletedUser68583

Guest
Geluk van kevinstyles toen die mij aanviel zal zo ongeveer op +- 12.5%
Daarbij heb ik altijd 5 edels nodig als ik van de enemy edel :)
 

DeletedUser

Guest
Ik bash met mijn clears bijna nooit de helft van een zwak defdorp (lees: één met veel zc).
 

DeletedUser

Guest
jonguh

De volgende fouten traden op:
Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 10 seconden.
De volgende fouten traden op:
Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 4 seconden.
 
Bovenaan