Algemeen rapportjestopic

Reactiescore
217
ajax speelt laatste tijd erg goed voetbal vooral als je kijkt met welke spelers :)
 

DeletedUser

Guest
Is al vaak gebeurd bij massa's hoor. En zelfs niet enkel daarbij. Daarom snap ik niet dat metal hier stoer komt doen met een dorpje waar boer & leem afgebroken zijn. Na 10000 keer is het echt zo speciaal niet meer.
 

DeletedUser71860

Guest
Is al vaak gebeurd bij massa's hoor. En zelfs niet enkel daarbij. Daarom snap ik niet dat metal hier stoer komt doen met een dorpje waar boer & leem afgebroken zijn. Na 10000 keer is het echt zo speciaal niet meer.

Je hebt een punt. Maar anderzijds kan dit topic dan ook gewoon dicht e. Aan het berichtje van Vendoux (met die tienduizenden dode boogschutters door een Bereden Boog-clear) gaat niemand meer kunnen tippen :p
 

DeletedUser

Guest
Neen, maar de ODA uit die aanval was niet eerlijk verdiend toch?
Anyway, rapportjes van defdorpen die gekilld worden ofzo mogen er van mij altijd op.
 

DeletedUser71860

Guest
Neen, maar de ODA uit die aanval was niet eerlijk verdiend toch?
Anyway, rapportjes van defdorpen die gekilld worden ofzo mogen er van mij altijd op.

Neen het was niet eerlijk verdiend. Maar toch episch hoe hij het zonder schroom kwam vertellen. En dan de discussie met 13Lad3r en Tanasja die erop volgde was ook bijzonder amusant leesvoer (komt in het overzicht :) ). De oda-beesten! Een groot verlies voor deze wereld zijn die spelers. Nog een groter verlies als die briljante Idunno zou ik durven stellen :D
 

DeletedUser

Guest
Neen het was niet eerlijk verdiend. Maar toch episch hoe hij het zonder schroom kwam vertellen. En dan de discussie met 13Lad3r en Tanasja die erop volgde was ook bijzonder amusant leesvoer (komt in het overzicht :) ). De oda-beesten! Een groot verlies voor deze wereld zijn die spelers. Nog een groter verlies als die briljante Idunno zou ik durven stellen :D

Wie is die Idunno ook alweer? :confused:
 

DeletedUser71860

Guest

DeletedUser

Guest
3000 BB lol Heb wel geleerd dat je 180K boog schutters in de verdediging zonder muur en zonder geloof tegen 4K bereden boog 160K ervan sloopt ofzo:p
 

DeletedUser71860

Guest
ODA_L.png


Moet je nagaan wat er gebeurd was als ie er een ridderitem aan had toegevoegd :D
 

DeletedUser45033

Guest
Waarom denk je dat Mons en 13 zo'n hoog ODA hebben.
Gelukkig ga ik Mons binnenkort inhalen, en ik clear wel gewoon de vijand :) Gerechtigheid :)

voor 13 steek ik mijn hand in het vuur dat hij al zijn oda fair behaald heeft.
Vendoux heeft inderdaad eens 1 keer die stunt uitgehaald en daar is het bij mijn weten bij gebleven (heel zeker kan men natuurlijk niet zijn maar als er 2 personen waren die constant aan het aanvallen waren waren het die twee wel) (en ikzelf natuurlijk ;) )
 
Bovenaan