Top 25

DeletedUser68027

Guest
1 Crazybertje
Het team dat op nummer 1 moet staan, en dat er ook staat wat overigens erg terrecht is. Het team heeft genoeg kwaliteiten om vele mooie dingen uit te kunnen richten. Ik verwacht nog veel van team Bertje. Zal deze rang 1 positie ook nog erg lang volhouden!!

2 Slnc
Een speler die al lange tijd mee doet in de top. Ondanks de aanvallen van M M op SLNC (waarop hij allereerst niet goed anticipeerde; dacht dat het account inactief was) heeft hij zich goed kunnen verweren en snoept ook weer dorpjes van Dwaasje af. Een speler die dit nog lang gaat volhouden.

3 mcburgers
Ken het team niet heel erg goed, maar het zijn goede personen met genoeg ervaring en kwaliteit om het lang genoeg vol te houden. Misschien dat de nummer 2 positie er nog in zit, anders zijn ze zekers top-3 waardig!

4 De Buurman
Erg goed account (al zeg ik het zelf :p) met een goed team, en zekers top4 waardig. Hebben even een tijdje van inactiviteit gehad (spelers stopten, en er werden nieuwe spelers opgezet), maar desondanks die wissel is het een goed account dat met het nieuwe cluster nog kan doorgroeien, en zekers een top 5 klassering vol kan houden.

5 MrandMrsBundy
Het account waar ik niet erg veel vanaf weet, maar waar wel goede spelers op zitten voor mijn gevoel. Moeten op zoek gaan naar een stam, maar waar zijn ze welkom? Verder weet ik hun ligging niet precies, maar ik denk dat ze dit nog wel eventjes vol kunnen houden mits ze niet gigantisch onder vuur gaan liggen door een grote(re) stam.

6 karak
De meest anonieme, en bekende speler uit de top-20. Is een stabiel account, en zal daarom ook nog wel een tijdje op plek 5 t/m 8 te zien zijn.

7 vlemis
Zoals anderen al zeiden ben ik benieuwd of team Vlemis dit kan vast houden.
Ook de intern accounts zijn een keer op. De barbarendorpjes zijn ook een keertje op, en dan ben ik benieuwd of ze het verder wel aankunnen. Mooie tijden staan voor hun misschien wel klaar, om vanuit hun kant, zich te bewijzen t.o.v. anderen.


8 teammafkees
Rustig, maar mooi rim account met een goed & ervaren team. Hebben bewezen mooie dingen te kunnen verrichten en daarom verwacht ik ze nog wel een tijdje rond de plek 8 t/m 12.

9 Jachthonden
Leuke spelers, en hebben natuurlijk een mooi aantal dorpen gekregen van het account "VictoriaJustice". Zoals velen al opvielen: ODA is erg laag vanwege de rang, die zal moeten steigen en zich moeten vormen naar de rang. Verder denk ik dat ze wel wat gaan dalen. Een top-15 account zie ik wel.

10 Herrezen Draak
Goed account met een frontje bij -ST- (geloof ik :p), en met genoeg kwaliteiten en ervaring om het daar erg lang vol te houden. Hebben zelf als streven geloof ik rang 12, maar die gaan ze vasthouden. Tussen de rang 9 en 12 is voor hun een vaste plek!

11 Stargate
De grote onbekende? Ik ken het account niet, en weet ook niet of het allang in de top 20 staat. Verassend accountje.

12 mvs255
Daar hebben we een Remainer. Zoals gewoonlijk: een erg goede speler, volwassen speler, altijd in voor een babbel en in voor verbeteringen. Met een goede kijk op het spel. Veel kwaliteiten en ervaring en speelt het spelletje erg goed. Mooi rim account met nog leuke mogelijkheden en zekers top-15 waardig. Deze rang vasthouden M. ;)

13 Complex
Leuke spelers, en hebben zich toch goed staande gehouden toen M M eerst dit account heeft aangevallen in de Bibs tijd. Nu een vaste waarde binnen M M, en doet het verassend goed. Vasthouden guys. Top 10 is denk ik de max, maar zekers top-15 waardig!!

14 Cyndicate
Weer een M M'er. Goede, kwalitatief sterke spelers met genoeg ervaring. Heeft een mooi, verzorgd account en kan doorgroeien, maar zal niet hoger komen als rang 12. Verder een sterk account.

15 David B
Een M M'er die ik niet goed ken. Staat het account al lang in de top-20, of is het erin geslopen? Verder zal deze speler (aangezien ik 'm nog niet lang zie in de top 20) wel mee blijven draaien in de top 20, maar ook niet hoger als rang 18. I guess.

16 Innovation
Een account die niet erg opvalt, maar wel lekker meedraait. Leuke spelers, maar hebben ze nog genoeg mogelijkheden? Denk dat het account om en nabij de rang 20 gaat spelen.

17 Sir Rocco
Het nieuwe account in de top 20. Een verassende, en uitermate snelle groei-spurt laat dit account zien o.l.v. een top-speler. Spelend of eerder actief op Sir Rocco op W17. Veel, erg veel mogelijkheden doordat iRewind daar weg is gegaan. Gaat zekers opstomen naar de rang 8-10 positie, en zich daar gaan nestelen. Gaat een erg mooi cluster maken, en een super mooi rim account worden.

18 Xena Rules
Een accountje dat ik niet zo goed ken, maar toch gewoon keurig meedraait naar mijn weten.
Zal deze rang denk ik net wel of net niet vasthouden. (Ik gok op een rang 22 account).


19 Gideonozz
Leuke spelers, ervaren en super gemotiveerd ;). Zal deze rang vast blijven houden, of zal net onder de rang/top-20 eindigen.
Top 25 plek is voor jullie wel vrij hoor!


20 NextDestination
Het account waar ik niet zoveel vertrouwen in heb :p Een -ST-'er he. Ben bang dat het account gaat wegzakken doordat het een uitstekende ligging heeft voor -ST-. Ben er niet zo positief dus over.

Nou.. Dat was 'm dus :p
 

DeletedUser71457

Guest
ja hoor, zit al heel lang in de top 20.

maar heet het hier niet top 25 ipv top 20?
 

DeletedUser

Guest
De topicnaam is niet bindend voor de mensen die willen reageren toch? Als je iets over de top5 wil schrijven kan niemand dat verbieden ^^

Daarnaast ben je vrij om zelf je mening te geven als je het graag over de top25 wil hebben.
 
Reactiescore
533

DeletedUser69914

Guest
nou je mag toch fier zijn als anderlechtsupporter zijnde?
zijn maar weinig Belgische clubs die kunnen zeggen dat ze een Cl-record hebben eh..? :eek: :p
 
Reactiescore
533
nou je mag toch fier zijn als anderlechtsupporter zijnde?
zijn maar weinig Belgische clubs die kunnen zeggen dat ze een Cl-record hebben eh..? :eek: :p
CL is toch enkel poen scheppen 15milj voor 6 matchen te spelen..
 

DeletedUser

Guest
5 MrandMrsBundy: lastige ligging zo zonder stam. Als ST en Sick zich samen op dit account richten wordt het zwaar, maar ze gaan niet zonder slag of stoot verloren. Of ze de #5 positie vasthouden is met name afhankelijk van de plannen van Sick.

Mooi lijstje waarbij alles goed gemotiveerd is keep up the good work!
Mbt je aanmerking op ons account ook vanaf deze kant kan ik je verzekeren dat het zeker niet zonder slag of stoot zal gaan ;)

Thanks T. nu mijn lijstje.


5 MrandMrsBundy: Sicks blunder om hun te laten gaan. Maar ach is hun probleem! Top-spelers en top-teamgenoten. Je moet ze gewoon weten te gebruiken in je stam. Geef hun vrijheid en je krijgt er een uitstekende speler voor terug. Probeer je hun te binden aan banale regels dan loop je vast.

Thnx en duidelijk dat jij ons wat beter kent, we zijn normaal niet de moeilijkste en zullen ons altijd inzetten voor onze stam. Wel zijn wij idd spelers welke door onze ervaring een bepaalde visie hebben. Het los dorpjes ver van je cluster edelen omdat ze "gratis" zijn is zeker niet ioets wat wij zullen ondersteunen. Temeer als je daarmee andere stamgenoten in de weg gaat liggen. Al met al heeft onze kick uit Sick ons denk ik achteraf een hoop ellende gescheeld.

5 MrandMrsBundy - Ja, dat is gewoon echt een topteam. Zoals Johnny als zei: WTF bezielt Sick om dit topteam te laten gaan. Zijn van alle markten thuis en op zich best gezellige spelers met denk ik een toegevoegde waarde voor elke stam.

Mijn dank is groot :D

afijn, als reactie van sick op deze lijstjes kan ik melden dat mrandmrsbundy meer een vluchteling was dan dat ze echt het idee had dat ze in sick. paste en het gezellig kon hebben met de mensen die hier speelden. Zonder dat ze het ook überhaubt een kans gaf. Ze zat op ons interne forum alles af te kraken, alles op te eisen, kortom, behoorlijk bitchy. Dan kan het wel nog zo'n goed team zijn, dat werkt dan toch gewoon niet. Ik bedoel, je kan wel 6 miljoen extra hebben door een rekruut, als je dan al ziet dat ze eigenlijk geen zin heeft om wat dan ook te doen... dan pakken we die dorpen liever zelf.

Mario-tje toch, uit dit stukje blijkt maar weer goed dat jullie idd een geheel andere denkwijze als ons hebben. Ik heb altijd aangegeven dat ik best mijn visie wil bijstellen zolang iemand mij probeert te overtuigen met argumenten zowel ik als mij co zijn idd geen spelers welke alles maar accepteren omdat de leiding zegt dat het goed is. Een beetje je eigen intelligentie gebruiken en nadenken over zaken lijkt mij veel beter werken. Kom je tot de conclusie dat je een mening verschil hebt kun je dit beargumenteerd uitspreken ipv je te voegen naar een dictatuur. Overigens hoe kom jij erbij dat wij vluchtelingen zijn? Wij werden niet aangevallen nog was er een dringende reden om Sick te joinen, we zijn erbij gekomen omdat sick gewoon goed bij ons aansloot en wij verhalen hoorde dat het een goed georganiseerde en gezellige stam was. Nooit je afgevraagd waarom wij geen solli hebben gedaan? Wij zijn gevraagd of wij Sick wilde joinen niet andersom ;)

En nee wij geven het geen kans als ons cluster en edelrichting gecomprimeerd gaat worden, jullie staarde je zo blind op die "gratis" bb dorpen dat jullie niet meer naar de feiten keken. Feit was dat iedereen van Sick als een stel bloedhonden ver weg van hun cluster of gewenste groeirichting die kant op sprongen om die bb dorpjes te pakken. Toen ik vermelde dat ze hiermee mijn account volledig aan het afsluiten waren was ik een egoïst welke die gratis dorpjes voor zichzelf wilde hebben. Nee mario wij staren ons niet blind op gratis dorpen wij kijken slechts naar ons cluster en zien niet in waarom wij straks mijlen ver van ons cluster zouden moeten springen om te kun ne groeien omdat onze stamleden ook "recht" hadden op de dorpjes in onze edelrichting.

5 MrandMrsBundy
Het account waar ik niet erg veel vanaf weet, maar waar wel goede spelers op zitten voor mijn gevoel. Moeten op zoek gaan naar een stam, maar waar zijn ze welkom? Verder weet ik hun ligging niet precies, maar ik denk dat ze dit nog wel eventjes vol kunnen houden mits ze niet gigantisch onder vuur gaan liggen door een grote(re) stam.

Zijn wel wat stammen welke ons graag erbij willen hebben, na te snel te hebben gekozen voor een stam wat in een debacle uitdraaide kijken wij nu liever eerst even het rustig aan. Wij zitten over het algemeen toch slechts in een stam voor het gezellige samen strijden, iets wat wij nu ook doen alleen dan zonder een stamnaam achter ons profiel ;)


1 Crazybertje

De terechte nummer 1 van deze wereld, hoewel ze soms nog te horen krijgen dat dat dankzij de fusie komt hebben ze daarna meer dan eens bewezen hier te horen. Niet alelen op eigen account maar ook op vv's meer dan eens de dominante party gebleken. Verder ook gewoon enorm gezellige spelers met de juiste visie en denkwijze.

2 Slnc

Absolute topper, zolang dit account actief blijft zie ik geen reden om aan te nemen dat ze snel uit de top 3 zullen verdwijnen

3 mcburgers

Gewoon een prima stabiel account met mooie groeimogelijkheden, laad niet over zich heen lopen wat ook zorgt voor een mooie dominante speelwijze

4 De Buurman

Beter een goede buur als een verre vriend dat geld ook voor dit account, prima account ondanks de speler wissels mooi stabiel. Zou van mij nog iets agressiever voor de dag mogen komen, anderzijds is hun speelwijze goed genoeg om in de top 5 te staan.

5 MrandMrsBundy

Hier kan ik uiteraard niks over zeggen ;)

6 karak
Doet het tot nu toe stabiel maar zal in de toekomst gaan wegzakken, veel edels verspilt aan kleine bb dorpjes en met 4 clusters gaat dit account een probleem krijgen als M M in de problemen gaat komen

7 vlemis

Volledig weggestopt tussen het st cluster, mooie veilige ligging uiteraard maar weinig uitdaging door het zeer kleine front. Waar moet dit account heen om de uitdaging te blijven vinden en te kunnen groeien?

Ik zie dit account dan ook binnenkort weg gaan zakken behalve als het in st een fusie aangaat met een account met veel front.

8 teammafkees

Mooi account, mooi cluster waarvan 80% veilig is door stam en rand van de rim. Knap om in de rim zo groot te worden en ook nog eens met een deftige ODD. 20% front betekend dat het account flink offensief kan spelen, ik verwacht dit account dan ook nog wel te zien groeien in de rang lijst.
9 Jachthonden

Vooralsnog niet echt iets laten zien, heel veel interns en bb dorpen geedeld. Wel dan weer een mooi cluster gevormd met veel front ik ben dan ook heel benieuwd hoe dit account zich gaat ontwikkelen.

10 Herrezen Draak

Goed en degelijk account wat zich al vaker op deze wereld bewezen heeft. Hoewel ze zelf steeds zeggen dat ze wat zullen zakken verwacht ik juist een mooie groei curve te zien. St gaat nu wat klappen van andere stammen krijgen waardoor er minder def beschikbaar zal zjn tegen de herrezen draak. Ik denk dan ook dat dit account de kwaliteiten heeft om dat ten volste te benutten.

11 Stargate

Een binnen ST ingegraven account met weinig front, vandaar ook dat veel mensen zeggen het een redelijk anoniem account te vinden. Wederom een account wat nu een front gaat krijgen en waar ik dan ook heel benieuwd ben hoe het zich verder gaat ontwikkelen.

12 mvs255

4 clusters waarvan 2 ingegraven in remain en 2 mini clustertjes aan beide kanten. Tevens spreken de stats niet tot de verbeelding, eerlijk gezegd kan ik niet iets vinden wat mij doet vermoeden dat dit account veel potentie heeft.

13 Complex

Leuk account welke ondanks veel tegenslagen toch zich mooi terug geknokt heeft. Dat is de voorwaarden voor een top account, blijven knokken!


14 Cyndicate

Mooi rim account, jammer alleen dat het na een paar maandjes zal moeten gaan springen gezien er dan geen ruimte meer aan die kant is :(
die jump gaat dit account vertragen wat zonde is voor de mooie groeicurve welke het nu laat zien.

15 David B

Eigenlijk precies het zelfde verhaal als bovenstaand, mooi rim acount met nette stats en mooi cluster. Jammer dat het nu ingegraven ligt binnen de stam en dus een 2e cluster moet gaan maken. Zonde van zo een mooi account :(

16 Innovation

Mooi solide cluster met veel front, gaat nog leuke dingen laten zien ;)

17 Sir Rocco

Is een mooi account aan het vormen en met een beetje werk en inspanning kan dit account nog wel verder komen. Het account zal aleen wel met iest meer "durf" moeten gaan spelen.

18 Xena Rules

Prettige spelers en tesamen met conan hebben ze denk ik het mooiste cluster van nl31 met nog heel veel groei potentie. Gaan samen nog ver komen!
19 gideonozz

Het inmiddels bekende probleem van M M, allemaal mooie accounts met mooie clusters, helaas wel volledig ingegraven in de stam wat in de toekomst grote groeiproblemen gaat opleveren. Jammer dat M M niet eerder is begonnen met een lange termijn visie mbt de edelrichtingen

20 NextDestination

Simpel weg enorm goede spelers met een prachtig mooi cluster, ik zie dt account nog wel de top 10 binne. wandelen
 

DeletedUser

Guest
Het inmiddels bekende probleem van M M, allemaal mooie accounts met mooie clusters, helaas wel volledig ingegraven in de stam wat in de toekomst grote groeiproblemen gaat opleveren. Jammer dat M M niet eerder is begonnen met een lange termijn visie mbt de edelrichtingen

Lange termijn visie hebben we zeker hoor, voor iedereen is een plek gevonden. We werken met phalanxen waardoor we toch goed gebruik kunnen maken van de geringe edelruimte in de rim.
 
Reactiescore
533
Je weet he T. als je M M niet meer leuk vindt, kan je altijd op vakantie naar Zwitserland :cool:

10 Herrezen Draak

Goed en degelijk account wat zich al vaker op deze wereld bewezen heeft. Hoewel ze zelf steeds zeggen dat ze wat zullen zakken verwacht ik juist een mooie groei curve te zien. St gaat nu wat klappen van andere stammen krijgen waardoor er minder def beschikbaar zal zjn tegen de herrezen draak. Ik denk dan ook dat dit account de kwaliteiten heeft om dat ten volste te benutten.
Bedankt en we zullen zien wat de toekomst brengt. Het geeft me alleszins veel ODA die jongetjes uit -ST-
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
533

DeletedUser34283

Guest
Het leuke is dat de langetermijnplanning wel enorm goed is ontwikkeld. @rorer: mvs is op w11 top 3 geweest en ik kan je zeggen dat dat geen slechte wereld is. Voldoende potentie en een hele fijne man:)

Het leuke is dat de langetermijnplanning wel enorm goed is ontwikkeld. @rorer: mvs is op w11 top 3 geweest en ik kan je zeggen dat dat geen slechte wereld is. Voldoende potentie en een hele fijne man:)
 

DeletedUser69817

Guest
1 Crazybertje

Terecht op nr 1.. ik ken de oprichter en die weet hoe het werkt en als de andere op 90% zouden zitten is het momenteel onhaalbaar voor de nr 2 t/m 20.. dat wil dus dus ook zeggen, dat wanneer de co's 10% beter zijn er geen andere nr 1 zal komen, mits ze op delete gaan :)

2 Slnc

Ziet eruit als een vechter en als ik me niet vergis een goede oude bekende uit een eerdere wereld.. zal ook op twee blijven.

3 mcburgers

Niets anders dan respect van wat ik zie.. altijd op het juiste moment erbij en had het graag eens tegen hun opgenomen, omdat we het spel spelen om oorlog op niveau te spelen.


4 De Buurman

Leuke 4e plaats, maar om er wat over te zeggen zou gek zijn, omdat ik niets van het account af weet.

5 MrandMrsBundy

Van horen zeggen een meesterlijk account met gedreven en goede spelers en de juiste instelling om minimaal top 3 te worden.
6 karak

Geen flamboyante speler, maar doet zijn ding en dat doet ie goed.. zal zeker nog een plaatsje stijgen.

7 vlemis

Kennis mee mogen maken op w33 en daar liet ie het afweten, maar ik neem aan dat ie daar voor de lol speelde, dus schrijf m zeker een kans toe om naar de top 5 te klimmen, maar of ie daar zal blijven??!!

8 teammafkees

Als ik op de naam af ga, dan kan het zomaar een account zijn dat een alles of niets speelt wat ook kan resulteren in een opgave of een rush richting de nr 1 positie, maar ik ken het account niet, dus kan er verder niets over zeggen.

9 Jachthonden

Zelfde als hierboven.. jachthonden heb je nu eenmaal nodig in de jacht.. mooie 9 plaats, maar zie het niet als een blijvertje.

10 Herrezen Draak

Twijfelachtig.. niet lullig bedoeld, want spelen kan je zeker, maar leiden en Full spelen tegelijk gaat of de stam of jezelf de kop kosten.

11 Stargate

Leuke positie, maar krijg bij de naam een nare bijsmaak van standje 69 op een party boot op de gayparade..:(

12 mvs255

Niks zinnigs over te zeggen.. me moederbord had ook zo kunnen heten :p

13 Complex

De verhalen van wat ik hoor en in een stil geheugen weet ik wie het is van andere werelden... gaat ie op zeker klimmen naar een p7 misschien 6 positie.

14 Cyndicate

Vanuit w15 een zeer bekende van me.. als ie volhoudt en zin blijft houden, dan schat ik m erg hoog in en kan ie mee knokken voor P3

15 David B

Zegt me niet veel.. en dan bedoel ik niet uit de stats, maar uit goede oorlogsverhalen vanuit de wereld zelf, dus ook hier niks zinnigs te zeggen.

16 Innovation

volgens mij is zijn mass stam gezeten op w33, maar heel snel weer weg gegaan en niet veel later was ie weg, dus geen blijvertje voor de top 25, misschien zelfs geen top 40. (een opgever is te herkennen aan het opgeven) wat niet hoeft te betekenen dat het een verkeerd iemand is ofzo, dus voel je vooral niet aangevallen.. account gebasseerd :)

17 Sir Rocco

goede verhalen gehoord, maar verder mij onbekend.. top 25 kan ie wel halen.

18 Xena Rules

Tja.. beetje bevooroordeeld hier.. conan was mijn oude buurman r-life en ze zijn nu een setje.. ik eb er nog niet r-life gezien en baseer mijn mening dan ook op het spel en wilskracht.. maar dit is een topper en als je bedenkt dat ze op halve kracht speelt, want kindjes en druk leven nemen een hoop tijd in beslag, dan zie ik er toch top 10 worden, want tw zit in het bloed..

19 gideonozz

Geen idee

20 NextDestination

Geen idee

21 stefpepertje

Leuke speler en kan nog weleens ver komen, als de spirit er blijft.

22 stuurboord

Beste stuurlui staan aan wal, dus denk niet dat ie deze positie een half jaar kan volhouden..

23 Rolex

Heeft me respect verdiend uit w15 en we waren nog even stammies, maar helaas door de afstanden en rest van de stam wat niet best was ben ik vertrokken.. maar zeker een teamspeler, alleen zal ie wat trots moeten inslikken om top 10 te worden.

24 Richie92

Goeie naam, alleen uit 81 komen de beste richies ;0 leuke speler volgens mij, maar wel een afwachtende meeloper.. misschien wat verkeerd uitgedrukt, maar dit was het eerst wat in me opkwam..

25 grotz

Goeie nummer 35
 

DeletedUser68027

Guest
Als je 80% niet kent, moet je ook niet reageren..

7 vlemis

Kennis mee mogen maken op w33 en daar liet ie het afweten, maar ik neem aan dat ie daar voor de lol speelde, dus schrijf m zeker een kans toe om naar de top 5 te klimmen, maar of ie daar zal blijven??!!

8 teammafkees

Als ik op de naam af ga, dan kan het zomaar een account zijn dat een alles of niets speelt wat ook kan resulteren in een opgave of een rush richting de nr 1 positie, maar ik ken het account niet, dus kan er verder niets over zeggen.

9 Jachthonden

Zelfde als hierboven.. jachthonden heb je nu eenmaal nodig in de jacht.. mooie 9 plaats, maar zie het niet als een blijvertje.

10 Herrezen Draak

Twijfelachtig.. niet lullig bedoeld, want spelen kan je zeker, maar leiden en Full spelen tegelijk gaat of de stam of jezelf de kop kosten.

Want dit zijn natuurlijk de meest onzinnige antwoorden die je kunt geven..
 

DeletedUser

Guest
Normaal gesproken zou ik hierom moeten lachen. In een beschonken bui op een zaterdag avond zou ik hier hier om moeten huilen :D :D
 

DeletedUser71457

Guest
11 Stargate

Leuke positie, maar krijg bij de naam een nare bijsmaak van standje 69 op een party boot op de gayparade..


WTF???
 
Bovenaan