Het grote W11 praattopic

DeletedUser51974

Guest
Best wel bedroevend dat een wereld met zo'n actief forum maar 22 pagina's in een praattopic heeft weten vol te spammen!
 

DeletedUser34283

Guest
Wereld 11:

Phoex en NATION (lol) vs. Vision

-BB- vs iedereen...

Wow. Wat een leuke wereld zo.
 

DeletedUser30312

Guest
Vergeet Keltvn niet ;) Die zit ook bij de oorlog nu :D

Wij hebben er zin in! :bijl: :licht: :bboog: :ram: :edelman:

Maar ik snap ook niet dat je met de stam waar je het meeste front mee hebt een bg sluit, daar wordt het nou niet bepaald leuker van...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24823

Guest
Vergeet Keltvn niet ;) Die zit ook bij de oorlog nu :D

Wij hebben er zin in! :bijl: :licht: :bboog: :ram: :edelman:

Maar ik snap ook niet dat je met de stam waar je het meeste front mee hebt een bg sluit, daar wordt het nou niet bepaald leuker van...

Een laatste poging om deze wereld een beetje leuk af te sluiten, zonder bb te worden dan....:D
 

DeletedUser60709

Guest
is er hier iemand die me in contact kan krijgen met de stam: "The Old Formation"

Alvast bedankt,
Kayra1907
 

DeletedUser

Guest
Stilletjes zo!

Niemand wat te melden over de gangbare zaken op tw11? :p geen prijsuitreiking voor de grootste noob ( voor mij ) of iets dergelijks omdat het jaar voorbij is?
 

DeletedUser30312

Guest
Niet veel mensen zitten nog op het AF van w11. We zijn ook nog maar met 86 (waarvan ook nog een deel inactief)
 

DeletedUser61042

Guest
Oh ja is ook zo hier gelden andere werelden maar 1 grote stammassa moet toch genoeg zijn? de vijanden waren toen al inactief en nu waarschijnlijk helemaal
 

DeletedUser46057

Guest
Een aantal vijanden zijn inactief. maar niet allemaal... :)

Dimimo nu heb jij wat te vertellen. haha
 

DeletedUser

Guest
Een aantal vijanden zijn inactief. maar niet allemaal... :)

Dimimo nu heb jij wat te vertellen. haha

Haha dank voor deze eer.
Ik denk dat de grootste mass ooit van wereld 11 voorbij is nu..

Van 20 september aanvallen gehad tot 5 december.. zo'n 50.000 aanvallen gepasseerd in totaal denk ik.
Slechts 3 dorpen verloren hierbij en zelf 9 dorpen kunnen nemen van Vision.

Dus zo inactief is niet iedereen en niet iedereen geeft zich dus zo simpel gewonnen.

Groetjes

Tim
 
Bovenaan