Nieuwe Regelementen betreffende internet delen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik had op .net wel een keertje dat ik wel eens inloggede op school. Toen werd ik opeens geschorst en toen ik mijn beklag deed over de "wandaad"/sanctie zei ik dat ik niet wist dat ik op dezelfde internetverbinding zat als een (aantal) ander(en) en toen trokken ze het nogmaals na en werd ik niet meer geschorst.
 

DeletedUser

Guest
ik begin te begrijpen waarom ze dit bericht om 22.30 heben gestuurt
ze willen nog een rustige nacht voor ze morgen een regen aan klachten binnen krijgen
 

DeletedUser

Guest
Ik had op .net wel een keertje dat ik wel eens inloggede op school. Toen werd ik opeens geschorst en toen ik mijn beklag deed over de "wandaad"/sanctie zei ik dat ik niet wist dat ik op dezelfde internetverbinding zat als een (aantal) ander(en) en toen trokken ze het nogmaals na en werd ik niet meer geschorst.

en kan iemand mij vertellen hoe ze dat dan natrekken?
 
Reactiescore
2.490
helaas had ik zo'n reactie eigenlijk niet verwacht.
Ik had eerder een positieve reactie verwacht aangezien nu 'minder' onschuldige mensen getroffen worden.

Ik en de andere mods zijn het zat om 'onschuldige' mensen te blokkeren die ( sorry voor de grove taal ) ignorant zijn om de regels te lezen en het daadwerkelijk ook aan te geven.

Hoe we het opzoeken ga ik hier niet vertellen. Ik ben er wel van overtuigd dat de methode werkt en normaalgezien in grote bedrijven niet al te veel problemen mag geven. een persoon die regelmatig op een groot bedrijf inlogt mag mij altijd op de chat eens contacteren zodat ik ook eens kan checken of ik iets zou kunnen vinden.

mvg
 

DeletedUser974

Guest
...

Ik vind het ook behoorlijk irritant,
ook ik log vaak even op school in, dus dan kan ik mijn vrienden in RL niet ondersteunen of helpen..
 

DeletedUser

Guest
bijna alle veranderingen hebben voor en tegenstanders

ik heb nu ni zo veel problemen ik zit op school en ik denk niet dat er veel mensen daar tw spelen

maar ik kan mij zeker indenken dat er mensen gaan zijn die dat probleem wel hebben

dus ik denk dat jullie in het begin veel werk gaan hebben om al de mensen die op hetzelfde ip zitten te controleren

en het feit dat mensen elkaar dan niet meer kunnen ondersteunen
speelt ni echt in jullie voordeel

denk eens aan die mensen die hun colegas/medeleerlingen proberen te overtuigen om ook te spelen
zij moeten zeggen daz ze hen ni kunnen ondersteunen met gs of troepen
en in het begin is dit zeer handig
 
Reactiescore
2.490
Beste bartos

de regeling omtrent het spelen over 1 internetverbinding is allerminst verandert.
het is momenteel op W2 en W3 zelfs niet mogelijk om grondstoffen te sturen naar een account op hetzelfde ip. ( dit wordt door de server inmiddels automatisch geblokkeerd )

het is altijd de regeling geweest om tijdens het samen spelen en tot 24 uur na het samen spelen het niet toegelaten is om gezamelijke acties / grondstoffenversturingen te doen.

wij spenderen nu al tijd genoeg in het controleren van spelers over 1 ip.
hier zal niets in veranderen, enkel wordt het voor ons nu makkelijker om spelers die familie van elkaar zijn sneller te onderscheiden van speler met meer accounts.
 

DeletedUser

Guest
oke

zolang ik ni geblokt wordt omdat ik een speler ni kende is het geen probleem
 

DeletedUser

Guest
Opzich is het geen slechte regel. Ik snap al die 'boze' reacties niet. Het is ook in jouw voordeel!

Maar als ik en iemand uit mijn familie hier spelen en we hebben netjes de internetverbinding gedeeld. Dan is er niets aan de hand. Maar als ik nou 2 accounts heb, en deze ook netjes deel. Dan kan ik toch nog gewoon 2 accounts hebben?
 

DeletedUser412

Guest
Opzich is het geen slechte regel. Ik snap al die 'boze' reacties niet. Het is ook in jouw voordeel!

Maar als ik en iemand uit mijn familie hier spelen en we hebben netjes de internetverbinding gedeeld. Dan is er niets aan de hand. Maar als ik nou 2 accounts heb, en deze ook netjes deel. Dan kan ik toch nog gewoon 2 accounts hebben?

Waar je dan niet bijster veel profijt van zal hebben aangezien je elkaar niet mag ondersteunen, grondstoffen sturen enz.

ps- Ik zal alle bekenden TW spelers van mijn school bij internetverbinding zetten, echter, onze school heeft ook zo'n 4000 leerlingen:(
 

DeletedUser

Guest
Dit is dus niet werkbaar, ik werk zelf op de ICT afdeling van een VO-scholengemeenschap in Friesland en TW is hier een van de meest gespeelde online spellen door leerlingen. Al die leerlingen kennen elkaar dus totaal niet, enige wat ze gelijk hebben is het zelfde ip-nummer naar buiten... Dit gaat heel wat onschuldige blokkades opleveren juist..

Heb de oplossing al gevonden in mijn geval.. blok gewoon voor de studenten tw :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb de oplossing al gevonden in mijn geval.. blok gewoon voor de studenten tw :)


Valt ook meteen de behoefte voor een premuimaccount weg.....
toevallig werk ik in hetzeflde vak, zal het bij ons ook voorstellen.

Wat ik wel vreemd vindt is dat ik de enige ben die Remote desktop heb genoemd.
 
Reactiescore
2.490
we kijken NIET ENKEL naar het ip.

loginTIJDEN doen ook al veel, daarnaast e-mailadress, Wachtwoorden en de eventuele interacties tussen elkaar.

Geef DE JOU BEKENDE spelers aan en er zou niets mogen gebeuren met je account. Het mod-team zit nog niet vol met idioten.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Heb de oplossing al gevonden in mijn geval.. blok gewoon voor de studenten tw :)

als je dat maar laat

ik zit nog op school en ik volg een richting informaticabeheer

ik zou het ni grapig vinden dat ik ineens ni meer op tw kan tijdens de les
ik zit 4 van de 5 dagen achter een pc op school
wel geen hele dag maar meestal wel een halve
 

DeletedUser

Guest
en het feit dat mensen elkaar dan niet meer kunnen ondersteunen
speelt ni echt in jullie voordeel

denk eens aan die mensen die hun colegas/medeleerlingen proberen te overtuigen om ook te spelen
zij moeten zeggen daz ze hen ni kunnen ondersteunen met gs of troepen
en in het begin is dit zeer handig

Je zit als het goed is in een degelijke stam, met degelijke leden. Vraag of een van hen je maat kan ondersteunen en ondersteun zijn dorp in ruil. Stuur grondstoffen via hem door ... mits kleine vergoeding.

Ik speel al zolang met mijn broer in dezelfde stam. We liggen op w2 en w3 niet eens zover van elkaar. Maar dat is geen probleem, we hebben stamleden om op te bouwen.

Ze bannen echt niet zomaar. Zoals duckje al aangaf, er wordt naar veel gekeken voordat er daadwerkelijk een ban komt.
 

DeletedUser

Guest
ja maar het wachtwoord zelf zien ze niet alleen de hoeveelheid letters
 
Reactiescore
2.490
we zien een geencrypteerde versie van het wachtwoord. we kunnen dan nakijken of er nog mensen zijn met dezelfde geencrypteerde code.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan