Forum moderatie Wereld 36

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
31
Hallo beste spelers,
Ik ben Dennis, beter bekend als Dao Mechong en ik zal samen met mijn partner in crime The Striped Pyjama dit forum modereren.

Houd de spam een beetje in de hand en wees lief en aardig voor elkaar, want dan maken we het forum leuk voor iedereen!
Vragen/opmerkingen en andere dingetjes mag je altijd in mijn inbox, of die van TSP dumpen.

Veel succes op wereld 36 en vooral veel sportief plezier gewenst!

Groetjes,
Dao & The Striped Pyjama
 

DeletedUser

Guest
Beste w36 spelers :)

Na het voorstellen van Dao, kan ik natuurlijk niet achterblijven!
Bram op het forum The striped pyjama, naast tw honkbal ik op een hoog niveau.
Op dit moment studeer ik op het hbo, bedrijfseconomie.
Voor een leuk gesprek kan je me altijd bereiken in de pm!

Groetjes,
TSP
 

DeletedUser

Guest
nog meer last van Dennis :eek: nu moet ik gaan oppassen :D

succes jongens, start van een wereld zit altijd vol spam dus jullie zullen het nodig hebben :D
 
Reactiescore
58
Beste w36 spelers :)

Na het voorstellen van Dao, kan ik natuurlijk niet achterblijven!
Bram op het forum The striped pyjama, naast tw honkbal ik op een hoog niveau.
Op dit moment studeer ik op het hbo, bedrijfseconomie.
Voor een leuk gesprek kan je me altijd bereiken in de pm!

Groetjes,
TSP

succes brammetje
 
Reactiescore
1.018
Dao is op zoveel werelden mod;) Volgens mij heeft hij er de meeste van allemaal
 

DeletedUser

Guest
Best wel jammer dat we Dennis als mod hebben. Maak veel foute beslissingen vind ik. Sluit vaak onnodig topics en verwijderd vaak een mooie discussies. Maarja je moet het er mee doen :p
 
Reactiescore
31
Best wel jammer dat we Dennis als mod hebben. Maak veel foute beslissingen vind ik. Sluit vaak onnodig topics en verwijderd vaak een mooie discussies. Maarja je moet het er mee doen :p

Eeh niet zo he:p
Ik geniet ook van de discussies maar het is mijn plicht nou eenmaal!

Voer leuke discussies in het juiste topic, dan kan iedereen lachen. :)

Verder @extraordinary: Jaajaa, daar ben ik ook mod! Net zoals op eh.. heel veel andere werelden! Staat al niet meer in mijn sig omdat het er zo veel zijn :p

Maar goed, iedereen kent me, jullie weten dat je kritiek op me mag hebben, maar dan wel onderbouwd en in een pm want dan kan ik de dialoog aangaan. :) (dat weten meerderen van jullie ^^)

Veel succes iedereen! ;)

Ohja, en aan de w19 gasten, ik houd jullie overal in de gaten..:cool:
 

DeletedUser

Guest
eeh niet zo he:p
ik geniet ook van de discussies maar het is mijn plicht nou eenmaal!

Voer leuke discussies in het juiste topic, dan kan iedereen lachen. :)

verder @extraordinary: Jaajaa, daar ben ik ook mod! Net zoals op eh.. Heel veel andere werelden! Staat al niet meer in mijn sig omdat het er zo veel zijn :p

maar goed, iedereen kent me, jullie weten dat je kritiek op me mag hebben, maar dan wel onderbouwd en in een pm want dan kan ik de dialoog aangaan. :) (dat weten meerderen van jullie ^^)

veel succes iedereen! ;)

ohja, en aan de w19 gasten, ik houd jullie overal in de gaten..:cool:

(a)
 

DeletedUser72029

Guest
Hey ; kben nieuw op dit forum , maar ik heb een klein probleempje op W36 , ik heb totaal geen quests en loop dus serieus achter op degene die er wel hebben :/ hoe of wat moet ik doen om ze ook te krijgen ? bedankt alvast
 

DeletedUser

Guest
Hey ; kben nieuw op dit forum , maar ik heb een klein probleempje op W36 , ik heb totaal geen quests en loop dus serieus achter op degene die er wel hebben :/ hoe of wat moet ik doen om ze ook te krijgen ? bedankt alvast

supportje sturen ;)
 

DeletedUser70736

Guest
Hey ; kben nieuw op dit forum , maar ik heb een klein probleempje op W36 , ik heb totaal geen quests en loop dus serieus achter op degene die er wel hebben :/ hoe of wat moet ik doen om ze ook te krijgen ? bedankt alvast

Had ik ook, nasty!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan