Nieuwe Regelementen betreffende internet delen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
persoonlijk kan ik met de meeste leven, alleen deze is een doorn in het oog...

* Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding mogen niet dezelfde speler aanvallen.


Dit maakt het voor spelers die vanaf hun werk of school af en toe inloggen, een stuk onaantrekkelijker om TW te spelen....
Een van de oorzaken van de groei van TW is dat je het samen met je collega, medescholier of je vader het kan spelen...
Waar is dan de lol gebleven samen een dorpje te verdedigen of samen een net te groot dorp aan te vallen..

En wat als een clanmaat hetzelfde dorp farmend als jij?

En de belangerijkste reden: REMOTE DESKTOP.
In xp is het standaard functionaliteit dat je een andere computer kan overnemen, en vanaf dat ipadres kan surfen..........
Met deze regel dwing je de mensen hier gebruik te van gaan maken.

My 2 bits....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik vindt het vooral slecht dat het ook ni meer mag vanuit een netwerk van meer dan 10 pc's

ik heb een paar medeleerlingen die ook tw spelen en dan kunnen we ni meer samen werken

dit vind ik vooral lastig
 

DeletedUser

Guest
Op mijn werk weet ik van 1 collega die ook TW speelt..
Maar ik heb totaal 22.000 collega's met 3000 computers.........
Een mailtje rondsturen ist nicht in frage......
 

DeletedUser

Guest
ja in een school met 3000 leerlingen is dit ook een probleem.

Ik baal er ook ongeloflijke dat je niet met je internetverbidingen delen 1 speler mag aanvalle. Ik speel het men broer en we zitte vlak bij mekaar. Dus dat is mooi lastig.
Mag je nog wel in 1 stam?
We hebbe samen de stam opgericht dus dat zou het spelletje mooi stuk maken voor ons.
 
Reactiescore
2.490
dit is ALTIJD de regeling geweest.
misschien dat je beter eens de regels leest.
:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
wat is altijd een regeling geweest?

Dat je niet in 1 stam mag.
Dan verander ik dat zo snel mogelijk
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet altijd de regel geweest.....
Eerder stond er bij internet delen dat als je bij een universiteit of bedrijf het internet op ging dit niet geregistreerd hoeft te worden...
 
Reactiescore
2.490
zal ik eventjes de regels citeren.

§2) Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen, gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer regelmatig dezelfde internerverbinding of computer wordt gebruikt, moet dit worden aangegeven.
Op de speedserver (STW) is het verboden dat meerdere accounts vanaf één computer spelen.
Nadere toelichting:
Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN spelen. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld dezelfde huishouding, werkgever of school. Alle jou bekende spelers, die regelmatig één internetverbinding delen (meer als vier keer per week) moeten dit in hun account onder "Instellingen ->Internetverbinding delen" aangeven.
Voorbeelden:

* Bij het regelmatig delen van dezelfde internetverbinding aan dezelfde computer moeten alle jou bekende spelers zich onder "Instellingen -> Internetverbinding delen" inschrijven.
* Het is meerdere spelers met dezelfde internetverbinding toegestaan een andere speler, die niet dezelfde internetverbinding gebruikt, te ondersteunen of grondstoffen te sturen.
* Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding mogen niet dezelfde speler aanvallen.
* Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding mogen wel dezelfde stam aanvallen.
* Het is verboden de vakantievervanging van een medespeler in dezelfde huishouding/werk/school grondstoffen of ondersteunende troepen te sturen.

als wij 2 accounts vinden over 1 internetverbinding die altijd over 1zelfde ip inloggen, zonder gedeelde internetverbinding. Gaan wij snel over tot het denken dat het 1 speler met meerdere accounts is.
Als straf hierop mag er 1 account herstarten en de oude account blijft dicht.

Wij weten zo dat we vaak families treffen die de regels niet lezen, of niet de moeite doen om het aan te geven, helaas is het excuus van een persoon die daadwerkelijk meerdere accounts heeft altijd dat het een familielid of zijn hond/kat is.

Daarom werd de mail uitgezonden om de onschuldige te helpen. Niet om hun te straffen.

Als mensen eens de moeite zouden doen om de regels te lezen zou deze mail niet nodig geweest zijn.
 

DeletedUser

Guest
en kunt u mij zeggen waneer de pagina van de regels voor het laatst is aangepast?

da zal ni lang geleden zijn want vroeger stond er dat het niet moest als het een netwerk betrof met meer dan 10 pc's
 

DeletedUser

Guest
Eh nee, niet echt..
Die post is een mod niet waardig, zijn tweede post was al veel beter...
 
Reactiescore
2.490
geef de jou bekende spelers aan, en er is geen probleem.

Ik weet zelf dat de gehele regeling er omtrent redelijk nadelig is voor bedrijven/scholen.
Maar dit is de enige optie om multi-accounten toch iet of wat tegen te gaan.

stel je voor 33 accounts die elk apart opgebouwd worden om dan uiteindelijk 1 account te ondersteunen.

Zoals je zelf wel zal weten is dit niet eerlijk. Dus moet er 1 lijn getrokken worden.
Dit is ofwel de interacties tussen de accounts verbieden indien het familie en dergelijke is.

ofwel gewoon geen familie toelaten en dus 1 account per huishouden.

maak zelf maar je keuze.
 

DeletedUser

Guest
en wat als je in een berdrijf zit met een paar duizend man?

een mailtje rondsturen gaat de baas ni goed vinden
 
Reactiescore
2.490
correctie op het alternatief
ofwel gewoon geen familie toelaten en dus 1 account per IP dus.




en zoals in de regels staat geef de jou bekende spelers aan.
 

DeletedUser

Guest
en wat als er een aantal zijn die je niet kent?
maar toch op het netwerk spelen
 
Reactiescore
2.490
als je ze niet kent kan je ze niet aangeven ...

logisch toch.

geef gewoon de jou bekende spelers aan en dan zou er geen probleem mogen zijn.
 

DeletedUser

Guest
En wat met lanparty's :D gewoon even uit interesse :)

(en ja er bestaan lan's van +3 dagen tot zelfs 10 , dus niet afkomen dat het niet langer dan een week is ;) )

-een beudoende speler :cool:
 

DeletedUser

Guest
en hoe denken jullie te kunnen controleren of bedaalde spelers het van elkaar weten dat ze op hetzelfde netwerk aan het spelen zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan