Legends of 22

Reactiescore
1.089
Reactiescore
1.089
ook IG want heb ook IG vriendenverzoek gestuurd XD
 
Reactiescore
1.089
en natuurlijk via AF ook :)
Niet dat ik er ooit wat mee doe. Zeker IG, dat staat zo raar. Voorheen kon je nog wel makkelijk kijken van ah, 5 mensen online, ff kijken wie een vv kan overnemen. Maar nu, ben veels te lui om die vriendenlijst te klikken XD
 

DeletedUser

Guest
en natuurlijk via AF ook :)
Niet dat ik er ooit wat mee doe. Zeker IG, dat staat zo raar. Voorheen kon je nog wel makkelijk kijken van ah, 5 mensen online, ff kijken wie een vv kan overnemen. Maar nu, ben veels te lui om die vriendenlijst te klikken XD

en dan moet je ze ook nog is gaan telle :(
 
Reactiescore
1.089
G. is niet lief. Hij springt op robert terwijl wij net lang lopende edels hebben gestuurd :(
 

DeletedUser55201

Guest
Euh faketreinen hé, allemaal faketreinen...

En fakeclears!
 
Reactiescore
1.089
Hij zei dat hij 30 min bezig was geweest met een snipe. Hoop niet voor m dat het idd op fake treintje was xD

Nochtans tot nu toe alweer 2 dorpjes binnen,
Bij 1 was er zeker veel werk in gestoken, er waren wel snipes etc. maar niet sterk genoeg. Jammer voor G. dat wij geen halve clears mee sturen. ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62248

Guest
Hij zei dat hij 30 min bezig was geweest met een snipe. Hoop niet voor m dat het idd op fake treintje was xD

Nochtans tot nu toe alweer 2 dorpjes binnen,
Bij 1 was er zeker veel werk in gestoken, er waren wel snipes etc. maar niet sterk genoeg. Jammer voor G. dat wij geen halve clears mee sturen. ;)

Hahaha, weet niet. Heb al zeker een jaar geen 150 ms treinen moeten snipen, dus de eerste was weer even zoeken. Vanaf de 2e snipe lukte het telkens binnen ongeveer 5 mins. Zelf krijg ik nooit treinen met minder dan 10 sec tussen de eerste en de laatste edel, dus dan hoef je ook niet echt je best te doen met snipen...
 
Reactiescore
1.089
Oei, 10 seconde. Pijn aan mijn ogen als ik zulke treinen zou zien binnen komen :p
 

DeletedUser

Guest
deden ze dat bij mij maar, dan was het deffen vanaf mobiel stukke beter gegaan :p
 
Bovenaan