w21 Meeting

DeletedUser54934

Guest
Jij speelt terug tw :eek:.

Groetjes,

Idunno

:D

Eens verslaafd altijd verslaafd eh :)

Lijkt me wel tof een meeting maar moeten er wel concrete plannen komen! Iemand moet gewoon een knoop doorhakken! Amsterdam lijkt me overigens het beste, en anders ga je naar het het midden zoals utrecht!
 

DeletedUser55586

Guest
Dread zal zjjn hoofd zeker laten zien, maakt voor mij niet zoveel uit waar die meeting zal zijn, maar het lijkt me tof om jullie koppen eens in het echt te zien :D
 

DeletedUser55586

Guest
Absoluut niet Jorn...i'm a lover, not a fighter ;)

Nee, een natte versnapering, een proost, een hapje misschien en vooral veel lol, dat is wat ik verwacht....
 

DeletedUser60153

Guest
Absoluut niet Jorn...i'm a lover, not a fighter ;)

Nee, een natte versnapering, een proost, een hapje misschien en vooral veel lol, dat is wat ik verwacht....

Dat is ook wat ik in m'n gedachte heb, is er iemand die zich geroepen voelt om dit te organiseren? Anders ga ik het na 20 december (als i weer tijd heb) eens een datum prikken en een plan maken
 

DeletedUser54934

Guest
Laten we een datum uitpikken en een plek en dan gewoon kijken wie zich opgeeft... ken zeker nog 5 spelers die wel trek hebben om te komen met een beetje overtuigingskracht!
 

DeletedUser71860

Guest
Zo alweer nieuw af acc? :D

Duckje besloot, na eerst te antwoorden, me daarna te negeren :rolleyes:

Mijn vorige AF-account had ik voor de tussentijd aangemaakt, tot wanneer de legendarische Idunno ontketend zou worden. But it ain't gonna happen :D
 
Bovenaan