Oorlog GDB vs NOT!

DeletedUser51186

Guest
Er zijn hier weinig orginele noobs nog actief zeg niemand meer op tour behalve youri dan.
 

DeletedUser59995

Guest
Goddank.. eindelijk W15 dicht.., nou noobs.. en nu weer spelen op een echte wereld!:D
 

DeletedUser50691

Guest
Gefeliciteerd GDB was een mooie tijd en zal het nooit vergeten

Hierbij wil ik ook meteen oud NOT! bedanken van de waanzinnige tijd in die stam.
En GDB natuurlijk die mij een kans gaven om mee te draaien in GDB

Ik zal deze ervaring niet snel vergeten
Bedankt iedereen!!!

En wens iedereen het beste!!
 

DeletedUser

Guest
Oohhh.. het is afgelopen. Gefeliciteerd GDB!
Jullie hebben het verdient, goed gespeeld hoor.

Yoeri, GDB? hihihi...
 

DeletedUser

Guest
TW zonder Yoeri... Zal het missen.
Zal schimmel dan wat vaker lastig vallen.
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd, GBD.


Ik snap alleen dit niet:
Ik heb van de week nog ingelogd op W15 en wilde er de 23e even na middernacht weer inloggen en dat kon niet.
Ik dacht eerst aan een technische storing, maar later die dag zag ik op de inlogpagina staan dat W15 gewonnen was door GBD.

W15 is nu dus gesloten, want inloggen kan niet meer.
Schijnbaar dus meteen nadat er bekend werd dat GBD gewonnen heeft.
Komt er dan geen week vredesmodus? Zoals er normaal wel is?

Ook heb ik ingame geen melding gehad dat W15 door GBD gewonnen was en gesloten werd, of dat moet gebeurd zijn in de 1,5 dag dat ik daar niet ingelogd heb.
Kan iemand me hier wat meer duidelijkheid over geven?
 
Reactiescore
1.089
Gefeliciteerd GDB!

Gefeliciteerd, GBD.


Ik snap alleen dit niet:
Ik heb van de week nog ingelogd op W15 en wilde er de 23e even na middernacht weer inloggen en dat kon niet.
Ik dacht eerst aan een technische storing, maar later die dag zag ik op de inlogpagina staan dat W15 gewonnen was door GBD.

W15 is nu dus gesloten, want inloggen kan niet meer.
Schijnbaar dus meteen nadat er bekend werd dat GBD gewonnen heeft.
Komt er dan geen week vredesmodus? Zoals er normaal wel is?

Ook heb ik ingame geen melding gehad dat W15 door GBD gewonnen was en gesloten werd, of dat moet gebeurd zijn in de 1,5 dag dat ik daar niet ingelogd heb.
Kan iemand me hier wat meer duidelijkheid over geven?

Ik kan je er meer (on)duidelijkheid over geven. Het zal een fout van het Tw-team zijn.
Ik kom van w16, die heb ik gewonnen met mijn stam.
Maar daar hadden we precies hetzelfde!

Op de dag dat de vredesmodus inging (waar geen bericht over kwam) werd de wereld gesloten (14 uur later op dezelfde dag). Er was hier geen bericht over gegeven. Ik ben hier behoorlijk pissig over geweest bij het Tw-Team.
Het is jammer dat er nog steeds niks is veranderd.

Mocht je nog spullen terug willen halen(notities/scripts/topic's), dan moet je dat gelijk vragen via een support!
Na een week wordt de wereld gearchiveerd en kan het niet meer. Je kan op de support komen (moet wel met je w15 acc inloggen) via de support site van innogames. Op het w16 af staat een linkje in een van de eerste reacties op de beginpost. Of je kan gewoon een accje op w35 maken, en daar een support openen, heb je gelijk een plek waar de PA kan komen.

Hoop je geholpen te hebben!
 

DeletedUser17472

Guest
Het klopt dat er geen vredesperiode is geweest op Wereld 15 en dat de wereld dus meteen gesloten is. De ene wereld sluit meteen, terwijl een andere wel een vredesperiode heeft. Dit verschilt dus per wereld.
 

DeletedUser

Guest
Het klopt dat er geen vredesperiode is geweest op Wereld 15 en dat de wereld dus meteen gesloten is. De ene wereld sluit meteen, terwijl een andere wel een vredesperiode heeft. Dit verschilt dus per wereld.

Ik heb begrepen (van een supportje van iemand anders) dat elke wereld eerst in vredesmodus gaat voordat die sluit, zodat spelers afscheid kunnen nemen, enz
Nu hoor ik dus dat dat absoluut niet zo is.

Waar kan ik de regels vinden mbt de vredesperiode en op welke wereld gelden die dan wel en niet?
Ik heb bij diverse wereld-aankondigingen gekeken, maar kan nergens echt wat zinnigs terug vinden over het sluiten van een wereld.
 
Reactiescore
1.089
Het klopt dat er geen vredesperiode is geweest op Wereld 15 en dat de wereld dus meteen gesloten is. De ene wereld sluit meteen, terwijl een andere wel een vredesperiode heeft. Dit verschilt dus per wereld.

Ik weet niet of het van te voren is aangegeven op w15 dat er een week vredesmodus vooraf zou moeten gaan aan de sluiting. Maar op w16 werd wel aangegeven dat er een week vredesmodus zou zijn, wat uiteindelijk niet zo was.

Dus ik krijg toch wel een beetje een dubbel gevoel bij je antwoord, want wat dat betreft past het wel in de trend hoe het eerder al mis ging.

Sowieso heb ik al meerdere male gepleid voor een betere communicatie vanaf Tw(-team) over sluitingen van werelden.
Maar het blijkt dat het toch hier ook weer schort.

Waar kan ik de regels vinden mbt de vredesperiode en op welke wereld gelden die dan wel en niet?
Ik heb bij diverse wereld-aankondigingen gekeken, maar kan nergens echt wat zinnigs terug vinden over het sluiten van een wereld.

Precies, ik heb mij suf gezocht hiernaar. En heb nergens er wat over kunnen vinden, en daarover heb ik ook een klacht ingediend.
Ook naar de bepaling voor hoeveel PA men op een gewonnen wereld zou horen te krijgen. Want op w4 hebben mensen meer PA gekregen dan op andere werelden, vreemd genoeg.

Er is nog steeds veel onduidelijkheid hierover. Er moet echt wat aangedaan worden..
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.018
Jullie hebben mij hier misschien nog nooit gezien:p Maar ik wilde toch de overwinnaars even feliciteren:)
 

DeletedUser71876

Guest
Wij hebben wel een berichtje gehad, hoor. ;)
Er was inderdaad een vredesmodus.
 
Bovenaan