Top 5 legendarische spelers van W21

DeletedUser

Guest
Ik citeer letterlijk van hierboven.. rara waar spreek je jezelf tegen:
citaat 1: "1 het is niet jouw account , "
citaat 2: "ik zeg ook idd jouw account"

Waarom zeg je eerst dat het mijn acc niet is, om daarna te zeggen dat je weet dat ik er speel (en het dus mijn acc is) (facepalm)

Verder vind ik het grappig dat jij zegt dat er gedeft wordt ineens... Hoe ben je daar achter gekomen ? Ingefluisterd door je stamgenoten die - in tegenstelling tot jou - wel aanvallen sturen ? Want van jou zielige 500 aanvalletjes op zo een lange tijd kan je niet veel afleiden hoor :eek:

citaat 1 is idd niet jouw account idd
citaat 2 aangezien je er nu speelt is het korter om te zeggen jouw account

en gaat neit over de clears die nu verstuurt zijn , maar poosje geleden en dergelijke edels die er wel of niet doorkwamen ineens , maar goed je ziet niet eens een verborgen compliment aan je , je ziet alleen maar wraak en tegenstand , dus met jouw valt dus idd niet te praten zoals wereld 21 zegt , maar goed dus dat ik je nog niet unblocked hebt anders kreeg ik je shit in me inbox
 

DeletedUser

Guest
citaat 1 is idd niet jouw account idd
citaat 2 aangezien je er nu speelt is het korter om te zeggen jouw account

en gaat neit over de clears die nu verstuurt zijn , maar poosje geleden en dergelijke edels die er wel of niet doorkwamen ineens , maar goed je ziet niet eens een verborgen compliment aan je , je ziet alleen maar wraak en tegenstand , dus met jouw valt dus idd niet te praten zoals wereld 21 zegt maar goed dus dat ik je nog niet unblocked hebt anders kreeg ik je shit in me inbox

Altijd irriterend , dergelijke kwakkels. Op niets gebaseerd
 

Deleted User - 24028

Guest
citaat 1 is idd niet jouw account idd
citaat 2 aangezien je er nu speelt is het korter om te zeggen jouw account

en gaat neit over de clears die nu verstuurt zijn , maar poosje geleden en dergelijke edels die er wel of niet doorkwamen ineens , maar goed je ziet niet eens een verborgen compliment aan je , je ziet alleen maar wraak en tegenstand , dus met jouw valt dus idd niet te praten zoals wereld 21 zegt , maar goed dus dat ik je nog niet unblocked hebt anders kreeg ik je shit in me inbox

Mag je mij eens vertellen waarom het niet mijn account is... ???
Het is wel degelijk mijn account :rolleyes:

Ik heb nog geen edels van jou gezien, misschien hooguit toen ik eens de vv had... Toen speelde ik in elk geval nog niet vast op het account.

Omdat ik niet zeg "bedankt voor het compliment" zou ik het niet gezien hebben ? Wat is dat voor zever joh
Verder is het nu ook geen compliment om van achterover te vallen hee, het is in mijn ogen gewoon normaal dat er gedeft wordt en niet uitzonderlijk ;)

Maar ik merk zeer vaak dat ik niet op dezelfde hoogte zit als jullie als ik of jullie uitspraken doen over TW zaken. Voor jullie is bv dorpen verliezen niet erg, of is dat alleen je pokerface hier ? Als ik zo veel dorpen verlies op die manier zou ik er voor mezelf niet zo licht over gaan. Ik leg de lat kennelijk te hoog voor velen :D

Vraag me af hoe jij kan weten of er met me te praten valt, je hebt het nooit geprobeerd (want dit is niet praten in mijn ogen) :confused: Als je mij wilt blocken (wat je al gedaan hebt) mag dat van mij, de manier waarop zoals ik al zei is van het niveau van een 3 jarige :rolleyes:

@Steven.. welke steven ben jij eig ? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik snap wat je bedoelt :D De speeders is idd echt een lelijke naam.
 

Deleted User - 24028

Guest
Okeee veel gespam maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag Steven. ?
 

DeletedUser

Guest
Okeee veel gespam maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag Steven. ?

De spammerts :)rolleyes:) hadden het bij het rechte eind. Ik ben Idunno a.k.a Zonpon, a.k.a LawZzZ oprichter en leider a.k.a Quitz0r.

Toen jij ongeveer begon met razen op dit forum verdween ik net uit de picture denk ik. We zijn elkaar misgelopen :D
 

DeletedUser62436

Guest
Owkee, steven. is idunno xD die had ik echt niet zien aankomen :D
 

DeletedUser

Guest
Denk niemand :D

---

Ook goed om te weten dat mensen kunnen praten met Warre. Zal wel een gigantische boost geven voor zijn zelfvertrouwen :D
 
Bovenaan