Hoeveel heb je gefarmed

DeletedUser

Guest
Ja, ik edel geen 2k dorpen om aan kata's te ontsnappen hoor

Heerlijk dit :) Totaal geen inzicht dus ^^ Liever ondergang dan slim spelen.

Ondanks een paar lagere dorpen in vroege edelstadium, staan wij toch soeverein 1e... En die dorpen zijn nu hoger dan jou dorpen, en veel meer troeps XDXDXD
 

DeletedUser

Guest
Hehe leuk hier zeg
Zelf heb ik net een 2, 5k dorpje gecleard met 100 bijl ;)
 

DeletedUser

Guest
weggespeeld of gewoon gekata'd omdat iemand onterecht rond gaat vertellen dat we hem stabte? ;)

So what? Blijkbaar werkte het... Welkom bij het spelletje Tribalwars.. Bij ons was het een stamgenoot die aan onze edeldoelwitten vertelde dat we ze gingen edelen (claims).. Dusja, shit happens...
 

Deleted User - 487958296

Guest
So what? Blijkbaar werkte het... Welkom bij het spelletje Tribalwars.. Bij ons was het een stamgenoot die aan onze edeldoelwitten vertelde dat we ze gingen edelen (claims).. Dusja, shit happens...

Dat is ook echt een dick move ja, gaat nergens over hier :p
 

DeletedUser69813

Guest
wat mis ik toch die goeie ouwe tijd dat fair play hier een veel voorkomend fenomeen was. tegenwoordig is fair play hier heel zeldzaam op TW
 
Reactiescore
533
wat mis ik toch die goeie ouwe tijd dat fair play hier een veel voorkomend fenomeen was. tegenwoordig is fair play hier heel zeldzaam op TW
Die tijd was er nooit geweest...
 

DeletedUser68300

Guest
niet? ow dan heb ik waarschijnlijk steeds toevallig gewoon in een goeie buurt gelegen waarin er niet zo gestabbed en gespioneerd werd :p

Ik maakte het vroeger niet mee omdat je veel meer bij de noobs hoorde zeg maar. Maar ik denk dat er toen niet minder gestabbed werdt
 
Bovenaan