Vertel je plannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Mijn toekomstplannen bestaan op korte termijn lekker eten vandaag en op middellange termijn goede examens afleggen :O. En verder weet ik nog niet!

Het is tw geen twitter of fb:D
 

DeletedUser

Guest
Mijn complimenten Talisker, je hebt je aan je woord gehouden! :)
 

DeletedUser

Guest
Mijn complimenten Talisker, je hebt je aan je woord gehouden! :)

Dank. De populatie kent wat opstartprobleempjes in de nieuwe omgeving. 1 flamingo verdronk vlak na de geboorte. Maar er liggen nieuwe eieren inmiddels, dus we houden hoop ;)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee, maar m'n leven bestaat wel uit wat anders dan TW :O

Ja mijne ook maar de topic starter bedoelde de toekomst op w33 dus over tw;)

Als je aandacht nodig hebt je weet me te vinden:p
 

DeletedUser

Guest
Dank. De populatie kent wat opstartprobleempjes in de nieuwe omgeving. 1 flamingo verdronk vlak na de geboorte. Maar er liggen nieuwe eieren inmiddels, dus we houden hoop ;)

Het schijnt dat er enkele krokodillen rond het meer aanwezig zijn die het niet zo hebben op gevogelte. Wellicht zijn ze die tegen het lijf gelopen?
 

DeletedUser

Guest
Het schijnt dat er enkele krokodillen rond het meer aanwezig zijn die het niet zo hebben op gevogelte. Wellicht zijn ze die tegen het lijf gelopen?

Ah, ja dat zou goed kunnen. Er was flink wat gespetter en rumoer in de nacht. Ik zal de volgende flamingo dan wat sneller voorzien van een helmpje en een harnas. Misschien dat de krokodillen even op afstand.
 

DeletedUser

Guest
Talisker edelen is mijn toekomstplan oh ja en cs portable spelen ermee :)
 

DeletedUser66164

Guest
Mijn plannen zijn om dit topic in de onderste schuif te steken :cool:
 

DeletedUser

Guest
Toekomstplannen ...

Groot huis, mooie tuin, toch wel zo'n 3 auto's ...
 

DeletedUser69623

Guest
Toekomstplannen ...

Groot huis, mooie tuin, toch wel zo'n 3 auto's ...

Wat moet je nou weer met 3 auto's? Ik snap die rijke gasten ook nooit die 20 auto's hebben.... Je kan er maar 1 tegelijk rijden haha
 
Reactiescore
30
Heb je tenminste wat te kiezen :D
 

DeletedUser

Guest
Groot huis zou ik niet eens willen hebben denk ik. Lastig in te richten en mist veel sfeer vaak. Geef mij maar een strak mooi middelgroot huis, waardoor ik meer kan besteden aan vakanties / leuke dingen doen.
 

DeletedUser

Guest
Toekomstplannen ,eeeh me auto richting de 300 pk tunen verder een huisie is wel leuk

Heb liever 1 dikke auto dan paar van die simpele standaard bakkies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Groot huis zou ik niet eens willen hebben denk ik. Lastig in te richten en mist veel sfeer vaak. Geef mij maar een strak mooi middelgroot huis, waardoor ik meer kan besteden aan vakanties / leuke dingen doen.

Groot huis kan heel sfeervol zijn hoor, ligt totaal aan de inrichting. Natuurlijk neem ik daarbij ook een aantal knusse vakantiehuisjes, een penthouse in NY en een ondergrondse bunker voor een zombie apocalyps.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zombie's zijn cool:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan