Grappige aanvallen/goede verdediging

  • Topicstarter Auseinandersetzung
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
ah!, ik snap waarom je dit bericht heb gepost.
Het is een grappige aanval, niet om Zaletio belachelijk te maken, maar je zelf.
Want ja, dat doe je wel met het kata gebruik.
 

DeletedUser65242

Guest
Ohh, dus jullie vallen eigenlijk puur aan om hem te slopen. Edelen is niet eens jullie doel? Nice, wat een skills!
 

DeletedUser

Guest
Ohh, dus jullie vallen eigenlijk puur aan om hem te slopen. Edelen is niet eens jullie doel? Nice, wat een skills!

Tgoh, jij snapt het ook niet helemaal hé.

Zaletio ging sowieso target zijn, als je zoveel edels stuurt op iemand dan gaan we op zijn minst tegenwerken met attacks, al is het om het front leeg te zetten zodanig dat edelen bemoeilijkt wordt. Het lijkt mij sowieso tactisch om tanken onder vuur te nemen, want jullie hebben maanden edels zitten sparen.

Dat het nu met katta's is, tjah dat maakt het effectiever, maar dat was in eerste instantie niet de bedoeling. Maar goed, als deftig overleg al niet meer kan, wat voorheen nochtans altijd gelukt is op W24, dan moet het maar zo.
 

DeletedUser

Guest
Neen het is een geweldig goeie verdediging van Zaletio :)

Het is pure triestheid dat je dit doet en vervolgens volledig debiel dat je er trots op bent ook. Dat zal het moraalbrekertje wel weer in je zijn. Dat zal bij jou nooit verdwijnen, net zoals je vreselijk lage spelniveau.

@speedbarbaar schaam jij je nou zelf niet bij dit soort knulletjes in een stam te zitten? Ik dacht dat jij altijd de moraalridder van W24 was? Kan me zat posts herinneren op het forum dat meneer DKP wel eens even uit kwam leggen wat er allemaal wel niet fout was aan kata's, etc etc. En nu? Nu heb je werkelijk niks te zeggen? Je laat een clown als arnorro gewoon zn gang gaan? Dieptriest. Valt me zwaar van je tegen.
 

DeletedUser

Guest
Deftig overleg?
Er hoeft geen overleg te zijn.
Zeg tegen je stam:
Katas zijn verboden.
Tanken zegt het zelfde
Worst moet dan het goede voorbeeld volgen.
 

DeletedUser

Guest
Jij stelt het simplistisch voor. Voor mij is een non-katta oorlog een evidentie, maar ik ben door mmjo benaderd omdat hij een non-katta oorlog wou starten. Maar in plaats daarvan gaat hij dreigen om eerst nog 800 katta clears te sturen, jah, ieder zijn ding.
 

DeletedUser

Guest
Tja, gebeurt niet vanuit Worst.
Worst heeft 2 voorstanders, Arthur (Speler niet account) en MMJO.
In iedergeval van de mensen die zich laten horen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, gebeurt niet vanuit Worst.
Worst heeft 2 voorstanders, Arthur (Speler niet account) en MMJO.
In iedergeval van de mensen die zich laten horen.

Ja en dan vraag ik mij ferm af waarom die mannetjes de baas gaan spelen terwijl heel de stam, "zo zeg jij toch" tegen is.
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat mmjo dan nog steeds niet de moeite doet om een PM terug te sturen :p
 

DeletedUser26046

Guest
Neen het is een geweldig goeie verdediging van Zaletio :)

Ja ik moet toegeven, dat was een knullige fout. Ik ben het nog altijd niet gewend tegen spelers te spelen die zo laag bij de grond kruipen. Tot nu toe werd er altijd eerlijk tussen mij en mijn tegenstanders gevochten, zonder kata's. Ik moet nu zo ver bukken om de slagen onder de gordel te ontwijken, dat dat in het begin wennen is.

Dus hiermee heb je mazzel. Maar dit is het 4e deffdorpje ofzo wat ik pas verlies in de strijd tegen Fruit. Dus er is nog geen paniek, wees maar niet bang.
Klopt, nog altijd hebben jullie geen dorpen weten te edelen van hem.

Dat willen ze ook niet omdat ze dat toch nog niet lukt. Ze willen gewoon Isidorus platgooien aangezien ze geen andere mogelijkheid zien.
Tgoh, jij snapt het ook niet helemaal hé.

Zaletio ging sowieso target zijn, als je zoveel edels stuurt op iemand dan gaan we op zijn minst tegenwerken met attacks, al is het om het front leeg te zetten zodanig dat edelen bemoeilijkt wordt. Het lijkt mij sowieso tactisch om tanken onder vuur te nemen, want jullie hebben maanden edels zitten sparen.

Dat het nu met katta's is, tjah dat maakt het effectiever, maar dat was in eerste instantie niet de bedoeling. Maar goed, als deftig overleg al niet meer kan, wat voorheen nochtans altijd gelukt is op W24, dan moet het maar zo.

Er is geen deftig overleg geweest :p. Ik had twee opties:
1: stoppen met Tai aanvallen.
2: 60 dorpen teruggeven aan Tai.

Als dat gebeurt was, dan had ik een nonkata-oorlog voorkomen. Zegt genoeg over de moraliteit van Fruit. Of nouja ik denk dat je het niet eens meer moraliteit kan noemen. Dat woord is totaal irrelevant voor Fruit.
 

DeletedUser61241

Guest
Kun je misschien beter zeggen tegen Isidorus, waarom zou je in godsnaam je stack laten staan als je weet dat er nog 5 clears aankomen met boerderijlevel 5?

Neen het is een geweldig goeie verdediging van Zaletio :)

Waarom zou je in godsnaam zo laag bij de grond gaan spelen.. Halvezool.

Gelukkig bespreken we in fruit de dingen meer samen.

Ah,

Daar toch de bevrijdende opmerking dat heel fruit achter het kata-gebruik staat. Bedankt!
 
Bovenaan