Golden Awards

DeletedUser65242

Guest
Beste speler: Er zijn er meerdere, maar DKP heb ik toch altijd wel een erg sterke speler gevonden.
Slechtste speler: Pfft, er zijn er genoeg.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sekoyasu
Beste stam: WORST, is een stam, Fruit is is een zooitje aardige spelers, maar geen stam. (Ten minste voor zover ik het kan beoordelen)
Slechtste stam: Rfresh
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tanken
Beste leider:Zaletio, leid Tanken al vanaf begin van w24.
Slechtste leider:DKP, Pasta heeft het toch kort volgehouden :D
Favoriete leider: Zaletio
Favoriete forumposter: Zaletio
Minst favoriete forumposter:Manager boy
Meest overschatte stam: Fruit
Meest onderschatte stam: WORST
Mooiste profielplaatje speler: Isidorus van Sevilla
Mooiste profielplaatje stam: Fruit
Grootste Blunder: Tai-pan leider maken in Tanken.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Er zijn er meerdere, maar DKP heb ik toch altijd wel een erg sterke speler gevonden.
Slechtste speler: Pfft, er zijn er genoeg.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Sekoyasu
Beste stam: WORST, is een stam, Fruit is is een zooitje aardige spelers, maar geen stam. (Ten minste voor zover ik het kan beoordelen)
Slechtste stam: Rfresh
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tanken
Beste leider:Zaletio, leid Tanken al vanaf begin van w24.
Slechtste leider:DKP, Pasta heeft het toch kort volgehouden :D
Favoriete leider: Zaletio
Favoriete forumposter: Zaletio
Minst favoriete forumposter:Manager boy
Meest overschatte stam: Fruit
Meest onderschatte stam: WORST
Mooiste profielplaatje speler: Isidorus van Sevilla
Mooiste profielplaatje stam: Fruit
Grootste Blunder: Tai-pan leider maken in Tanken.

Goh, hoe durf je :p

Ik heb enkel sweet!, HGK, pasta en gedeeltelijk TLR om zeep geholpen :p Maar fruit staat er nog, toch? :D
 

DeletedUser64946

Guest
Beste speler: De Kleine Piraat
Slechtste speler: mr noob (de eerste bespeler)
Meestbelovende speler voor de toekomst: Juanitoe
Beste stam: Fruit
Slechtste stam: RFresh
Meestbelovende stam voor de toekomst: [IC]
Beste leider: Zaletio
Slechtste leider: HomeGuard
Favoriete leider: Juanitoe
Favoriete forumposter: Heerboer
Minst favoriete forumposter: Maximinus Thrax
Meest overschatte stam: Tanken
Meest onderschatte stam: Fruit
Mooiste profielplaatje speler: tai-pan
Mooiste profielplaatje stam: Fruit
Grootste Blunder: Meerdere accounts een ban laten bezorgen.. ( die ik nogsteeds onterecht vind :eek:)
 

DeletedUser

Guest
Grootste Blunder: Tai-pan leider maken in Tanken.

jij bent de zoveelste die hier de fout in gaat. Max werd leider, hij regelde netjes massa's deed niks verkeerd voor de stam. Daarna is hij geleaved, hierbij heeft hij nauwelijks fouten gemaakt als stamleider en nog vind je hem een slechte leider... sounds fair ;)
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Er zijn wel een aantal prima spelers op W24 imo, maar er is niet echt één beste. Spelers die wel in aanmerking komen zijn team Isidorus, DKP, Ribeira Grande en ayslinnn.
Slechtste speler: hier heeft W24 er genoeg van. Een aantal account uit RFresh zijn bar slecht, maar in verhouding tot waar ze staan op de ranglijst zijn frederikvdh en abtebellum nog wel de grootste noobs.
Meestbelovende speler voor de toekomst: -
Beste stam: Kwantitatief: Fruit Army (meeste dorpen, dus meeste off/def), kwalitatief: Tanken (zitten erg sterke spelers in en zeker de kern accounts zitten vol met toppertjes)
Slechtste stam: Dit is dus 100% Fruit Army, als totaal plaatje. Kwa dorpen staan ze natuurlijk bovenaan en zijn ze dus niet de slechtste. Fruit heeft niets laten zien, strijdend tegen barbaren en tegen stammen van hun eigen niveau, enkel RFresh konden ze aan. RFresh deed echter geen gekke dingen toen ze dorpen verloren. Maar zodra Fruit dorpen verliest kruipen ze het AF op om iedereen stabbers te noemen, een nooit bestaande NAP te verzinnen, smoesjes op te hangen om het dorpenverlies goed te praten (the predator wordt hier niet bedoeld), Tankers uit te schelden en de leider van Tanken op zijn RL te proberen te pakken. Wat ze dan IG doen laat ook te wensen over (kata's, boer limiet wereld, ...). Dit is waarom ik Fruit een slechtere stam vind dan RFresh, ookal hebben ze wel een aantal spelers in de stam die individueel als beste van W24 beschouwd zouden kunnen worden, zie Beste Speler.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Heel simpel: de stam die de oorlog wint. Worst, Tanken, Fruit, RFresh of zelfs [IC]. De winnaar is het meestbelovend.
Beste leider: Zaletio, enige toelichting lijkt me niet verder nodig.
Slechtste leider: the predator, als (interim) stamleider je stam leaven om een nieuwe stam op te richten ... Nuff said.
Favoriete leider: Van W24 is dit zeker Zaletio. Hij heeft het langst geleid en het best geleid én leid gewoon nog steeds een prima stam.
Favoriete forumposter:Zaletio, DKP, Liptionia
Minst favoriete forumposter: manager-boy, wat een clown :eek:.
Meest overschatte stam: Fruit, rang 1 is teveel voor hen, Tanken, er wordt heel veel verwacht na zo'n succesvolle opening denk ik.
Meest onderschatte stam:Tanken ook wel weer. Omdat ze zo klein zijn worden ze zwaar onderschat door noobs.
Mooiste profielplaatje speler: sekoyasu :Embarrassment:
Mooiste profielplaatje stam: -
Grootste Blunder: :confused:
 

DeletedUser

Guest
@Miss lex, de 1e bespeler van Mr Noob. Damn dat is al zo lang geleden.
Nog voor Dennis er op kwam.

Oh dit wil ik wel eens doen :p

Beste speler(s): Remko/Max
Slechtste speler: Kevin007
Meestbelovende speler voor de toekomst: Master Of Disaster
Beste stam: Fruit
Slechtste stam: Rfresh (Clears met def-troepen, 3 edels bij elkaar sturen met 2000 zwaard, etc.)
Meestbelovende stam voor de toekomst: /
Beste leider: Zaletio (ik mag dan wel een Fruit-lid zijn maar Zaletio heeft het meeste bereikt vroeger met Tanken
Slechtste leider: Walt43 [IC]
Favoriete leider(s): Max en Jonas
Favoriete forumposter: Jonas
Minst favoriete forumposter: Navisboy
Meest overschatte stam: Rfresh
Meest onderschatte stam: WORST
Mooiste profielplaatje speler: Fantazija
Mooiste profielplaatje stam: Fruit
Grootste Blunder:/

God, Master of Disaster een veelbelovende speler voor de toekomst.
Nou, het feit dat die een grote stab heeft begaan laat mij hem eerder bij slechtste spelers zetten.
God, als die in de toekomst nog veel moet gaan beteken, dan moet de wereld er heel erg op achteruit gaan.
 

DeletedUser

Guest
Beste speler: Ribeira grande, hij is miss wel de underdog van W24, maar heeft al enkele mooie acties op zijn naam.
Isidorius van sevillia, als speler staat hij er nog ondanks alles.
Er kunnen hier uiteraard nog enkele spelers in.
Slechtste speler: RFresh en natuurlijk King Koen V
Meestbelovende speler voor de toekomst: Juanitoe, vraag me niet waarom, maar ik blijf hoge verwachtingen hebben van hem.
Beste stam: Fruit, volgens mij zit er nog flink wat potentieel in, die moet enkel nog naar buiten komen. Tanken, lang een zeer goeie stam geweest in mijn ogen. Over het huidige tanken kan ik niet veel zeggen, kwaliteit zit er op zich wel, maar dat volstaat ditmaal volgens mij niet.
Slechtste stam: RFresh en IC, obviously
Meestbelovende stam voor de toekomst: Die moet nog gevormd worden denk ik.
Beste leider: Ik zal dit veldje mooi openlaten. (Heiko en ankertjes vond ik wel goeie leiders)
Slechtste leider: Tgoh :p
Favoriete leider: Zelfde als beste leider
Favoriete forumposter: Zaletio, miss lex
Minst favoriete forumposter: Diegene die de W24 AF clown speelt (en we hebben er al een paar gehad) :p
Meest overschatte stam: /
Meest onderschatte stam: /
Mooiste profielplaatje speler: Drakenslager
Mooiste profielplaatje stam: Worst
Grootste Blunder: Ik heb er al veel te veel begaan :p
 

DeletedUser62715

Guest
Beste speler: Ribeira Grande, heeft zeer veel bewezen qua skills in het verleden, zowel offensief als defensief. Verder ook wel Max en Jonas, ik apprecieer hun manier van aanvallen/bashen wel. Daarnaast ook respect voor de def skills van Zaletio in het verleden (grote kata-massa OTS, aantal vv's, en de aanval die hij nu net uitvoerde was misschien 'smerig uit bepaalde opzichten, maar wel sterk uitgevoerd, ben benieuwd voor de nabije toekomst)
Slechtste speler: Van degene die nu nog min of meer bestaan, Arthura, uit eigen ondervinding. Voor de rest nog een aantal andere clowns uit Rfresh.
Meestbelovende speler voor de toekomst: Moeilijk te zeggen, ik ben benieuwd om te zien wat Maximum Thrax (sekoyasu) in petto heeft na zijn actief forum-posten.
Beste stam: Van heel w24 over het algemeen zeker het oude Tanken. Al is HGK ook erg sterk geweest op een bepaald punt.
Slechtste stam: Momenteel Rfresh, en op de 2e plaats het oude OTS, aangezien zij in principe altijd Tanken hadden moeten wegspelen als ze wat meer kwaliteiten hadden.
Meestbelovende stam voor de toekomst: Tanken, fruit of WORST, wie zal het zeggen.
Beste leider: Zaletio, jammer dat die iets minder actief werd met z'n examens, de wereld had er veel anders kunnen uitzien :)
Slechtste leider: Moeilijk te beoordelen aangezien ik ofwel zelf leider was ofwel onder Zale heb gespeeld. Al vind ik Tai-pan (Max) hier zetten onterecht zoals sommigen doen. Indien je niet zelf in Tanken zat op het moment van deze situatie kan je hier niet over oordelen naar mijn mening.
Favoriete forumposter: Jonas (speedbarbaar)
Minst favoriete forumposter: Te moeilijk om er eentje uit te kiezen, er zijn er een hoop die enkel onzin uitslaan.
Meest overschatte stam: OTS vroeger, en ik ben geneigd te zeggen Rfresh nu, maar denk niet dat er mensen die nog overschatten na al wat ze al hebben laten zien op w24.
Meest onderschatte stam: VEGE, beetje chauvinisme mag :D
Mooiste profielplaatje speler:Isidorus Van Sevilla
Mooiste profielplaatje stam:WORST
Grootste Blunder: Uit eigen ervaring, massa op ons van Rfresh met 2,5k aanvallen waarbij ze meer dorpen verloren dan wonnen. Ik vergeet er hier ongetwijfeld een aantal uit het verleden.
 

DeletedUser

Guest
God, Master of Disaster een veelbelovende speler voor de toekomst.
Nou, het feit dat die een grote stab heeft begaan laat mij hem eerder bij slechtste spelers zetten.
God, als die in de toekomst nog veel moet gaan beteken, dan moet de wereld er heel erg op achteruit gaan.

Heeft eindelijk wat groeipotentiëel gekregen, dat had hij niet bij WORST want hij had geen front.
En hij heeft de skills om een paar mooie acties te doen.
 

DeletedUser

Guest
Het was veranderen van stam of BB's beginnen edelen, ik zou ook voor het eerste gekozen hebben.
 

DeletedUser26046

Guest
Het was veranderen van stam of BB's beginnen edelen, ik zou ook voor het eerste gekozen hebben.

Dat zegt meer dan genoeg over jouw loyaliteit ja :eek:. Jouw ego, jouw account is dus belangrijker dan de stam. Goede instelling is dat zeg :D.
 

DeletedUser

Guest
Hij had geen front?
Hij had front met Fruit!
Dat noem ik een front.
Zijn actie noem je een Stab.
 

DeletedUser

Guest
Het was veranderen van stam of BB's beginnen edelen, ik zou ook voor het eerste gekozen hebben.

Er zijn zat andere en betere optie's dan van stam verwisselen. Dat is juist het laatste wat je zou moeten doen. Dat komt kennelijk niet in je op? Zegt genoeg over jouw stamgevoel, loyaliteit en kennis van de betekenis van het begrip 'stam' op dit spel.
 

DeletedUser

Guest
Dat zegt meer dan genoeg over jouw loyaliteit ja :eek:. Jouw ego, jouw account is dus belangrijker dan de stam. Goede instelling is dat zeg :D.

Haha, jij bent niet de juiste persoon om te praten over iemand anders ego Zaletio :)

En ja hij had inderdaad een 'front' met Fruit, alleen met Frederikvdh maar wij hebben al een PBG sinds Tanken en zou evengoed een backstab geweest zijn mocht hij mij aanvallen.
Ook stond hij er dan alleen voor, want als je moet wachten op een stevige aanval van Kevin007 zal je nog lang mogen wachten...

En jullie hebben wel gelijk, had niet genoeg nagedacht over 'ik zou voor het eerste kiezen'.
Ik zou alleen voor het eerste kiezen in de situatie van Master als de frustraties zo hoog oplopen.
 

DeletedUser70930

Guest
Er zijn zat andere en betere optie's dan van stam verwisselen. Dat is juist het laatste wat je zou moeten doen. Dat komt kennelijk niet in je op? Zegt genoeg over jouw stamgevoel, loyaliteit en kennis van de betekenis van het begrip 'stam' op dit spel.

Beste Matthijs,
Iedereen zou weggaan van een stam als die wist dat hij geen toekomst daar had.
 

DeletedUser

Guest
Beste Dylan,

Ken een situatie voor je over een situatie praat.
 

DeletedUser26046

Guest
Haha, jij bent niet de juiste persoon om te praten over iemand anders ego Zaletio :)

Zwakke persoonlijke aanval zonder onderbouwing. Als je het inhoudelijk niet aan kan dan is dit met modder-gooien vrij sad. Maarja meer kunnen de meeste Fruit spelers niet blijkbaar, zoals het gedrag van Manager-boy gister alweer aangaf.

En ja hij had inderdaad een 'front' met Fruit, alleen met Frederikvdh maar wij hebben al een PBG sinds Tanken en zou evengoed een backstab geweest zijn mocht hij mij aanvallen.
Ook stond hij er dan alleen voor, want als je moet wachten op een stevige aanval van Kevin007 zal je nog lang mogen wachten...

En jullie hebben wel gelijk, had niet genoeg nagedacht over 'ik zou voor het eerste kiezen'.
Ik zou alleen voor het eerste kiezen in de situatie van Master als de frustraties zo hoog oplopen.

Met andere woorden: Voor Master was zijn PBG belangrijker dan zijn stam.

:eek: :eek: :eek:. Dat zegt nogal veel over deze speler. Blijkbaar een treurig gevalletje. Het is voor elke zichzelf respecterende speler logisch dat stambelang boven individueel belang gaat. Oftewel, stamdiplomatie gaat voor persoonlijke diplomatie. Master had blijkbaar de ballen niet om iets te presteren op w24, dus koos hij voor de makkelijkste route. Vrij treurig dat hij een PBG boven zijn stam stelt, maarja. Wat verwacht je anders van een stam-stabbertje :eek:?
 
Bovenaan