Fruit VS Worst

DeletedUser57908

Guest
Wat een toeval :eek:.



Ik zou even informeren bij je informatiebron, aangezien je de nuance verkeerd legt. Ik informeer op heel w24 om te kijken hoe de sfeer daar is. Het zal je verrassen dat ik de meeste reacties en de meeste animo om samen te werken vanuit Fruit krijg :). Volgende keer als je dus met een leuke interne bron aan wilt komen, zal ik als ik jou was eens controleren hoe het ervoor staat in Fruit. Eerst je eigen zaakjes goed regelen, beste Drakenslager, voordat je gaat wijzen naar anderen.

kom bij mijn huis langs, dan kan je het zien. op skype zal ik je mijn gegevens doorsturen.
 

DeletedUser

Guest
Sterke met je pols, gebeuren ook zoveel scooter ongelukken per jaar. hoorde er 1 of 2 weken geleden ook weer van. Die jongen had nog wel geluk gehad dat hij er goed van afgekomen is, maar zijn scooter niet. En we zullen we zien hoe de oorlogen verder lopen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat ik hier vanav eens even een mod bij haal. Er wordt hier gewoon te veel gediscussieerd over Fruit VS Tanken en dat wekt nogal de verwarring bij mij.

Als je een topic wil, maak er dan één aan. Mja tegen morgen zijn die posts wel weg, hopelijk begrijpen jullie mijn standpunt. (gaat gewoon wat te ver).
 

DeletedUser

Guest
Beetje Hypocriet mag blijkbaar wel.

Er wordt aan ons (Worst) gevraagd of wij ons er niet mee willen bemoeien als Fruit Isidorus kapot gooit.
Dit willen ze doen als vergelding/vertraging.
Toen wij vroegen of wij Master kapot mochten gooien, als vergelding voor zijn stab, mocht dit absoluut niet.
Waarom zouden wij dat bij Isidorus accepteren als het andersom niet mag?
 

DeletedUser

Guest
Een stam moet zijn eigen keuzes kunnen maken vind ik, en niet iets niet doen als dat moet van een stam die nu de vijand is.
 

DeletedUser

Guest
Beetje Hypocriet mag blijkbaar wel.

Er wordt aan ons (Worst) gevraagd of wij ons er niet mee willen bemoeien als Fruit Isidorus kapot gooit.
Dit willen ze doen als vergelding/vertraging.
Toen wij vroegen of wij Master kapot mochten gooien, als vergelding voor zijn stab, mocht dit absoluut niet.
Waarom zouden wij dat bij Isidorus accepteren als het andersom niet mag?

Zit jij in Worst? :eek:
Dat is ook triest ;p
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in Worst.
In Worst zitten is niet triest.
Ik ben trouw aan mijn vrienden uit Swarm en die gingen naar Worst, dus ik ook.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit in Worst.
In Worst zitten is niet triest.
Ik ben trouw aan mijn vrienden uit Swarm en die gingen naar Worst, dus ik ook.

Nj worst kan misschien een gezellige stam zijn, maar voor dat aantal punten vind ik toch echt dat er te weinig kwaliteit inzit.
 

DeletedUser

Guest
Haal Kevin007, Salsaman en Ceder Eising eruit en je hebt een stam zonder al te veel zwakke punten.
 

DeletedUser

Guest
Haal Kevin007, Salsaman en Ceder Eising eruit en je hebt een stam zonder al te veel zwakke punten.

Kevin is 1/10de van de punten, salsa was volgens mij al gestopt, maar hier kan ik me in vergissen, ceder ken ik niet en ik zal wezel ook nog maar ff toevoegen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja was ik van plan maar zo goed ken ik hem ook niet.
En ja Kevin007 heeft 1/10de van de punten maar 0% van de skills. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik geef toe, er zitten niet veel kwaliteiten in.
Maar het gaat niet altijd om kwaliteiten. Als je het niet met kwaliteiten kan winnen, heb je kwantiteit nodig.
Snapje?
 

DeletedUser

Guest
Kwantiteit geldt alleen voor troepen, als het over spelers gaat krijg je chaos en komt er nauwelijks iets uit
 

DeletedUser

Guest
Wij hebben niet veel kwaliteiten, maar wij kunnen met veel spelers op alle momenten van de dag aanvallen.
Ook hebben we door dit grote aantal spelers, een hoog aantal punten, dorpen en de bij behorende troepen.
 

DeletedUser

Guest
Speedbarbaar! ken ik jou? :p

@Alandor: Zo lang de leden zich er goed voor inzetten en er goed gepland wordt is er geen probleem. Met 20 spelers in een stam gaat dit nog niet zo snel zo snel mis maar met 30 leden is het al gauw geen samenhangende massa meer
 

DeletedUser

Guest
Speedbarbaar! ken ik jou? :p

@Alandor: Zo lang de leden zich er goed voor inzetten en er goed gepland wordt is er geen probleem. Met 20 spelers in een stam gaat dit nog niet zo snel zo snel mis maar met 30 leden is het al gauw geen samenhangende massa meer

Neen, ik vind jou zin enkel eer doen aan je naam :p
 
Bovenaan