Goede aanval/Goede verdediging

Reactiescore
972
Miste dit topic hier. Simpel zat, plaats het rapportje van een goede clear/goede verdedigende actie hier

Ik zal gelijk aftrappen:

Dodge:

De aanvaller heeft gewonnen
Geluk (vanuit de aanvaller gezien)
-13.4%

Moraal: 100%
Aanvaller: ...
Herkomst: ...

Aantal: 15 7 2558 0 100 1993 0 0 100 13 1 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Aanvallersvlag +4% aanvalsterkte

Verdediger: ???
Doel: ???

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0



Backtime:
De aanvaller heeft gewonnen
Geluk (vanuit de aanvaller gezien)

1.1%
Moraal: 100%
Aanvaller: ???
Herkomst: ???

Aantal: 0 1 2426 0 200 1318 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 554 0 25 349 0 0 0 0 0 0
Aanvallersvlag +7% aanvalsterkte
Ridder: Ridder, uitgerust met Ullrichs slagzwaard




Verdediger: ...
Doel: ...

Aantal: 15 7 2558 0 100 1993 0 0 100 19 1 0 0
Verliezen: 15 7 2558 0 100 1993 0 0 100 19 1 0 0

Thnx J.!
 

DeletedUser5148

Guest
Backtimen is altijd geweldig in het begin van een wereld :D
 

DeletedUser

Guest
Mijn faal:

2x edels getimed , clear vergeten voor te timen en in slaap gevallen.

Baas zijn he?
 

DeletedUser40384

Guest
Miste dit topic hier. Simpel zat, plaats het rapportje van een goede clear/goede verdedigende actie hier
..
Thnx J.!

Dit was dus die backtime van 250 ms waar Corrado zo trots op was. Leek wel of het zijn eerste was :p

Verder waren we vrijdag al gestopt :D
 

DeletedUser48745

Guest
Dit was dus die backtime van 250 ms waar Corrado zo trots op was. Leek wel of het zijn eerste was :p

Verder waren we vrijdag al gestopt :D

hmm, als die zo trots op 250 ms is dan zal het idd wel een van zijn eerste zijn :D
 

DeletedUser40384

Guest
Nahja 250 ms backtime is niet echt heel goed. Verder valt dat echt wel te dodgen, hoewel hij beweerde van niet (nog meer tekenen van het feit dat hij het nog nooit gedaan heeft :p)

Overigens wil ik jullie adviseren om eerst hier wat aan te doen:
Hoofdgebouw (Level 20)
Kazerne (Level 13)
Stal (Level 11)
Werkplaats (Level 3)
Adelshoeve (Level 1)
Smederij (Level 20)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 10)
Houthakkers (Level 18)
Leemgroeve (Level 17)
IJzermijn (Level 21)
Boerderij (Level 26)
Opslagplaats (Level 21)
Schuilplaats (Level 3)

Verklaard ook waarom jullie maar 1300 lc hadden :p
 

DeletedUser48745

Guest
Nahja 250 ms backtime is niet echt heel goed. Verder valt dat echt wel te dodgen, hoewel hij beweerde van niet (nog meer tekenen van het feit dat hij het nog nooit gedaan heeft :p)

Overigens wil ik jullie adviseren om eerst hier wat aan te doen:
Hoofdgebouw (Level 20)
Kazerne (Level 13)
Stal (Level 11)
Werkplaats (Level 3)
Adelshoeve (Level 1)
Smederij (Level 20)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 10)
Houthakkers (Level 18)
Leemgroeve (Level 17)
IJzermijn (Level 21)
Boerderij (Level 26)
Opslagplaats (Level 21)
Schuilplaats (Level 3)

Verklaard ook waarom jullie maar 1300 lc hadden :p

Ze farmen wel erg veel dan met 1300 lc, maar is idd wel een heeel lage stal en kaz :p. Zoals ik ook al zei ja leek het wel de eerste keer, omdat 250 ms vrij normaal is voor een backtime.
 
Reactiescore
972
Nahja 250 ms backtime is niet echt heel goed. Verder valt dat echt wel te dodgen, hoewel hij beweerde van niet (nog meer tekenen van het feit dat hij het nog nooit gedaan heeft :p)

Overigens wil ik jullie adviseren om eerst hier wat aan te doen:
Hoofdgebouw (Level 20)
Kazerne (Level 13)
Stal (Level 11)
Werkplaats (Level 3)
Adelshoeve (Level 1)
Smederij (Level 20)
Verzamelplaats (Level 1)
Standbeeld (Level 1)
Marktplaats (Level 10)
Houthakkers (Level 18)
Leemgroeve (Level 17)
IJzermijn (Level 21)
Boerderij (Level 26)
Opslagplaats (Level 21)
Schuilplaats (Level 3)

Verklaard ook waarom jullie maar 1300 lc hadden :p

Klopt, helemaal gelijk. Had zo zijn reden, we moesten van plan veranderen vanwege Sick! die bezig waren een aanval op ons te plannen. Die gaan wel snel omhoog hoor ;)

Maar ja, we liepen flink voor op jullie hoor, als Sick! er niet was geweest hadden we jullie wel eerder gepakt denk ik.
 

DeletedUser40384

Guest
Dat lijkt me sterk, aangezien we een leuke stam achter de hand hadden die maar al te graag def zou sturen :p
 
Reactiescore
972
Ze farmen wel erg veel dan met 1300 lc, maar is idd wel een heeel lage stal en kaz :p. Zoals ik ook al zei ja leek het wel de eerste keer, omdat 250 ms vrij normaal is voor een backtime.

Ik heb die backtime niet gedaan, noch mijn medespeler. Ik moest om 13.30u al de VV afgeven tot 00.30u 's avonds,maar ben wel erg blij dat Jurgen er was.

Dat lijkt me sterk, aangezien we een leuke stam achter de hand hadden die maar al te graag def zou sturen :p

Lijkt me sterk dat jij binnen 5u, midden in de nacht, je dorp volkrijgt met deff, maar goed.
 

DeletedUser40384

Guest
Nahja, je had ons hoe dan ook gecleart omdat er niemand meer logde. Ik gebruik het nog een beetje om hier en daar een (illegaal) script te maken. Overigens werkt die botbescherming van tw wel heel slecht :p Vanaf het begin hadden we geen farm zelf eruit gestuurd :D

Lijkt me sterk dat jij binnen 5u, midden in de nacht, je dorp volkrijgt met deff, maar goed.

snachts niet idd, maar dan hadden we het kunnen snipen uiteraard :) En ik was bezig met een script die dat voor mij kan doen :D
 
Reactiescore
972
Nahja, je had ons hoe dan ook gecleart omdat er niemand meer logde. Ik gebruik het nog een beetje om hier en daar een (illegaal) script te maken. Overigens werkt die botbescherming van tw wel heel slecht :p Vanaf het begin hadden we geen farm zelf eruit gestuurd :D



snachts niet idd, maar dan hadden we het kunnen snipen uiteraard :) En ik was bezig met een script die dat voor mij kan doen :D

In ieder geval mooi dat er hier een flinke farmer minder is nu :D
 

DeletedUser

Guest
Goede aanval van WePlaySpeed, helaas voor hem stond er 40 zwaard.
5eFKU.png
 
Bovenaan