Fruit VS Worst

DeletedUser69033

Guest
Dus je gaat je in een gesprek mengen waar je niets vanaf weet. Dat jij vind dat ik gestabt heb boeit me geen ene zier. Je loopt wel met een beschuldigende vinger te wijzen naar een andere stam, maar wil niet zien wat je eigen stam doet.

Heb ik ergens SPMX genoemd dan? We hebben het over Robroy, niet over SPMX.
 

DeletedUser26046

Guest
Ipv zo cryptisch te posten, zou ik je willen vragen nu eens duidelijk te zijn.
Waar heeft WORST gestabbed en op welke manier denk je dat te kunnen bewijzen?

Ik zie het namelijk niet, het enige wat jij zegt is "je weet zelf wel waar ik het over heb". Ik neem aan dat je zulke beschuldigingen kan bewijzen? Dat Fruit een stabstam is dat heb ik meerdere keren aangetoond. Nu mag jij eens bewijzen wat WORST gedaan heeft?
 

DeletedUser69033

Guest
Ipv zo cryptisch te posten, zou ik je willen vragen nu eens duidelijk te zijn.
Waar heeft WORST gestabbed en op welke manier denk je dat te kunnen bewijzen?

Ik zie het namelijk niet, het enige wat jij zegt is "je weet zelf wel waar ik het over heb". Ik neem aan dat je zulke beschuldigingen kan bewijzen? Dat Fruit een stabstam is dat heb ik meerdere keren aangetoond. Nu mag jij eens bewijzen wat WORST gedaan heeft?

Lees mijn quote van 3 november 23.46u en het wordt je helemaal duidelijk Mr betweter. Jammer voor je vriendje dat hij dat niet kon verwijderen.
 

DeletedUser

Guest
Die quote is geen bewijs dat Worst een Stab stam is ;).

Of is 2 maanden na een splitsing van 1 stam, waarbij beide stammen leden van buitenaf innemen, het aanvallen van de andere stam, een stab?
Complete bullshit, want dan waren de aanvallen op Mausan en op kevin vanuit Tanken, op Dracona van uit Fruit, etc etc, allemaal stabs, ook al zijn ze al geen maanden geen stamgenoten meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61241

Guest
Dus je gaat je in een gesprek mengen waar je niets vanaf weet. Dat jij vind dat ik gestabt heb boeit me geen ene zier. Je loopt wel met een beschuldigende vinger te wijzen naar een andere stam, maar wil niet zien wat je eigen stam doet.

Heb ik ergens SPMX genoemd dan? We hebben het over Robroy, niet over SPMX.

...

A) ik wijs niet met een beschuldigende vinger naar een stam, want ik geef eerder aan dat ik JOU een stabber vind. Als jij denkt dat ik daar de hele stam mee bedoel, is dat jouw pakkie an.

Jij mag wel eens uit gaan lichten in de laatste posts waar ik fruit een stabstam noem. Volgens mij doe ik dat nergens namelijk.

B)

Dat is mogelijk je domste opmerking ooit. We hebben het inderdaad over robroy, maar als SPMX niet was geleaved bij ots, was er nooit een probleem geweest. Die 2 onderwerpen kan je niet los van elkaar zien. Was robroy meegegaan naar SPMX, had je hem nooit aangevallen. Deed ie niet, en nu val je hem aan.
 

DeletedUser69033

Guest
Die quote is geen bewijs dat Worst een Stab stam is ;).

Of is 2 maanden na een splitsing van 1 stam, waarbij beide stammen leden van buitenaf innemen, het aanvallen van de andere stam, een stab?
Complete bullshit, want dan waren de aanvallen op Mausan en op kevin vanuit Tanken, op Dracona van uit Fruit, etc etc, allemaal stabs, ook al zijn ze al geen maanden geen stamgenoten meer.

Waarom heb je die quote dan verwijdert? Daarmee heb je jezelf in de zeik gezet en niet mij. :p

Als je zo redeneerd zijn het bij Fruit ook niet allemaal stabbers. Zo kun je alles wat krom is recht lullen.
 

DeletedUser61241

Guest
Waarom heb je die quote dan verwijdert? Daarmee heb je jezelf in de zeik gezet en niet mij. :p

Als je zo redeneerd zijn het bij Fruit ook niet allemaal stabbers. Zo kun je alles wat krom is recht lullen.

Het verschil in deze situatie is dat beide spelers naar een andere stam gaan. Beide spelers gaan naar een stam die niet in oorlog is met elkaar. De massa volgt een maand later.

Wat jullie deden in de tijd van OTS was dat jullie naar de vijand overstappen. DAT is stabben. Hetzelfde wat master nu doet.

Mij hoor je niet dat heel fruit een stabstam is. Enkel frederik, heerboer en master nu.

Correctie:

En Fanta uiteraard die leaved en frederik aanvalt.
 

DeletedUser69033

Guest
Het verschil in deze situatie is dat beide spelers naar een andere stam gaan. Beide spelers gaan naar een stam die niet in oorlog is met elkaar. De massa volgt een maand later.

Wat jullie deden in de tijd van OTS was dat jullie naar de vijand overstappen. DAT is stabben. Hetzelfde wat master nu doet.

Mij hoor je niet dat heel fruit een stabstam is. Enkel frederik, heerboer en master nu.

Correctie:

En Fanta uiteraard die leaved en frederik aanvalt.

Ga je jezelf weer in een gesprek storten alwaar je niets mee te maken hebt?
 

DeletedUser26046

Guest
Lees mijn quote van 3 november 23.46u en het wordt je helemaal duidelijk Mr betweter. Jammer voor je vriendje dat hij dat niet kon verwijderen.

Ik heb hem even voor je opgezocht:

Dan zijn jullie de grootste backstabbers van de wereld. Wij hebben de overgebleven leden van Tanken nog niet aangevallen.

Dus wat je beweert is:
Tanken viel uit mekaar. Fruit heeft Tanken niet aangevallen, dus het zijn geen stabbers (andere acties zijn hierin volledig irrelevant zeg je?). Daarintegen heeft WORST wel gestabbed omdat...? Omdat WORST wel Tanken aan heeft gevallen? Dat is dan niet bij mijn weten gebeurt en ik heb nog donders goed in de gaten wat er gebeurt met de Tanken spelers. Dus wat jij beweert is dat Fruit geen stabbers zijn omdat ze ex-Tanken niet aangevallen hebben en dat WORST stabbers zijn omdat ze Fruit hebben aangevallen :p?

Ik snap daarbuiten dat je met woorden als "betweter" etc lekker populistisch wilt doen. Ik wil je eraan herrineren dat het enige wat ik hier doe is een inhoudelijke discussie voeren. Dat jij daarin moet gaan schelden is ten eerste een teken van nogal weinig respect en ten tweede een teken van zwakte. Als je een discussie op inhoud niet kan winnen dan geef je de tegenstander maar naampjes? Net een kindje van 11.

Ik zou het dus op prijs stellen als je nu niet gaat schelden, geen mensen een naampje gaat geven om populistisch goed over te komen maar op de inhoud nu eens kan ingaan. Dus mijn vraag is: Waarom is WORST een "stabstam" ? Aangezien de post waar je naar verwijs voor vraagtekens zorgt, zou ik je willen vragen je standpunt wat breder uit te leggen.
 

DeletedUser69033

Guest
Ik heb hem even voor je opgezocht:



Dus wat je beweert is:
Tanken viel uit mekaar. Fruit heeft Tanken niet aangevallen, dus het zijn geen stabbers (andere acties zijn hierin volledig irrelevant zeg je?). Daarintegen heeft WORST wel gestabbed omdat...? Omdat WORST wel Tanken aan heeft gevallen? Dat is dan niet bij mijn weten gebeurt en ik heb nog donders goed in de gaten wat er gebeurt met de Tanken spelers. Dus wat jij beweert is dat Fruit geen stabbers zijn omdat ze ex-Tanken niet aangevallen hebben en dat WORST stabbers zijn omdat ze Fruit hebben aangevallen :p?

Ik snap daarbuiten dat je met woorden als "betweter" etc lekker populistisch wilt doen. Ik wil je eraan herrineren dat het enige wat ik hier doe is een inhoudelijke discussie voeren. Dat jij daarin moet gaan schelden is ten eerste een teken van nogal weinig respect en ten tweede een teken van zwakte. Als je een discussie op inhoud niet kan winnen dan geef je de tegenstander maar naampjes? Net een kindje van 11.

Ik zou het dus op prijs stellen als je nu niet gaat schelden, geen mensen een naampje gaat geven om populistisch goed over te komen maar op de inhoud nu eens kan ingaan. Dus mijn vraag is: Waarom is WORST een "stabstam" ? Aangezien de post waar je naar verwijs voor vraagtekens zorgt, zou ik je willen vragen je standpunt wat breder uit te leggen.

Als je een inhoudelijke discussie wilt voeren moet je beginnen met begrijpend lezen. Zolang je dat niet kunt en anderen aanzet tot het verwijderen van quotes ben je het niet waard om nog een geloofwaardig gesprek mee te voeren.
 

DeletedUser26046

Guest
Als je een inhoudelijke discussie wilt voeren moet je beginnen met begrijpend lezen. Zolang je dat niet kunt en anderen aanzet tot het verwijderen van quotes ben je het niet waard om nog een geloofwaardig gesprek mee te voeren.

Ik zet mensen aan tot het verwijderen van quotes? Hoe kom je daarbij? Is dat je zoveelste beschuldiging die uit de lucht komt vallen?
En alweer ga je nu inderdaad weer over tot het beledigen. Ik zal het voor de derde maal vragen: Geef een voorbeeld waarin WORST gestabbed zou hebben?
 

DeletedUser61241

Guest
Ga je jezelf weer in een gesprek storten alwaar je niets mee te maken hebt?


Euhm

A) Je valt een stamgenoot van mij aan, dus dan heb ik er wel degelijk iets mee te maken

B) je valt ook mijn stam aan, waardoor ik er meer mee te maken heb

C) het is een open forum, dus ik mag reageren wat ik wil.
 

DeletedUser62715

Guest
Neeuh, als ik ga slapen mis ik dit soort rapportjes: Klikkie en klikkie. Dat wil een mens toch niet missen :D?

Ik had altijd een hoge dunk van je Zale, maar deze nachtelijke actie op tai doet die dunk toch serieus inkrimpen. Jij kan zeggen wat je wil, maar dit doet geen goed aan jou geloofwaardigheid in een discussie als het over stabben gaat.
 
Reactiescore
2.064
lekker zaletio koning!
 

DeletedUser61241

Guest
Ik had altijd een hoge dunk van je Zale, maar deze nachtelijke actie op tai doet die dunk toch serieus inkrimpen. Jij kan zeggen wat je wil, maar dit doet geen goed aan jou geloofwaardigheid in een discussie als het over stabben gaat.

euhm,

Tai-pan verlaat de stam van Isi, waarna hij er zelf 1 opricht, en nu is Zale de stabber?

Hij pakt hem snoeihard terug. Als tai niet was weggegaan, was dit nooit gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Ik had altijd een hoge dunk van je Zale, maar deze nachtelijke actie op tai doet die dunk toch serieus inkrimpen. Jij kan zeggen wat je wil, maar dit doet geen goed aan jou geloofwaardigheid in een discussie als het over stabben gaat.

Zou je dat uit kunnen leggen? Ik zie namelijk niet echt wat de stab dan precies is. Is snachts aanvallen stabben?
 

DeletedUser44266

Guest
Als je goed nadenkt joost, weet je dat ik alandor erop wees dat hij een backstabber was. Dat jij jezelf daarmee aangesproken voelt kan ik niets aan doen.

Ik weet wel wat jou dwars zit. We hebben je vriendje RobRoy van de kaart geveegd en dat zit je nog niet lekker.

Je hebt in het begin wel wat hulp gehad van je maten, 1,6 mil vs 10 mil zonder stamdef lukt gewoon niet, daar had ik expres voor gekozen omdat ik niet bij de vijand wou aansluiten zoals jij wel deed.


1)

Vind het uiteraard jammer dat hij is gegaan, maar het was ook niet te doen voor hem na de val van OTS. Ik kan hem niks kwalijk nemen, en daarom zit het me ook niet dwars.


Thanks, liever weg en dood op een wereld, dan mijn eigen stam verraden.
 

DeletedUser

Guest
lekker zaletio koning!

We zitten met een kontenlikker!

euhm,

Tai-pan verlaat de stam van Isi, waarna hij er zelf 1 opricht, en nu is Zale de stabber?

Hij pakt hem snoeihard terug. Als tai niet was weggegaan, was dit nooit gebeurd.

Mooie actie op zich, het heeft wel maar een vreemd karakter, ik heb gemengde gevoelens over de "tijd" enzovoort. De vraag is echter of dit een korte actie wordt met wat succes, of je hem weg kan spelen, nu hij wel kan deffen. Deze actie (ongeacht het aantal dorpjes) is nog maar een "klein begin", waarbij je niet zoveel bewijst.

Zou je dat uit kunnen leggen? Ik zie namelijk niet echt wat de stab dan precies is. Is snachts aanvallen stabben?

Het is niet geheel stabben, maar het is wel nogal sneaky, zeker voor een speler die al zolang niet meer groeit. Nogmaals, ik vraag me af of hij het ook vol zal houden.
 
Bovenaan