Golden awards! (de echte)

DeletedUser

Guest
Waarmee hij exact bedoelde wat ik bedoelde.

Voor mensen die niet kunnen lezen (hint)
Dat zei hij namelijk letterlijk

Met andere woorden; het gaat over naar de vijand overstappen. Iets wat wij afwijzen. En laat dat in Jack's geval nu toevallig fruit zijn.

Tja, er waren 2 opties voor me. 1 overstappen naar Fruit of 2 stoppen en op delete gaan.
Ik ben iemand die voor het plezier speelt en wilde het dus nog een kans geven. En laat die kans nu net goed uitgepakt zijn.

Echter kan het wel zo zijn dat ik naar de vijand overgestapt ben echter is ook dat een weloverwogen keuze geweest en is er een lang gesprek aan vooraf gegaan. Echter zijn er wel meerdere die overstappen naar de vijand. Sterker nog er zijn er zelfs die het voor de sport doen. Daar val ik dus echter niet onder. Fruit. zal mijn laatste stam zijn op W21 en daarna is de kous gewoon af.
 

DeletedUser

Guest
Tja, er waren 2 opties voor me. 1 overstappen naar Fruit of 2 stoppen en op delete gaan.
Ik ben iemand die voor het plezier speelt en wilde het dus nog een kans geven. En laat die kans nu net goed uitgepakt zijn.

Echter kan het wel zo zijn dat ik naar de vijand overgestapt ben echter is ook dat een weloverwogen keuze geweest en is er een lang gesprek aan vooraf gegaan. Echter zijn er wel meerdere die overstappen naar de vijand. Sterker nog er zijn er zelfs die het voor de sport doen. Daar val ik dus echter niet onder. Fruit. zal mijn laatste stam zijn op W21 en daarna is de kous gewoon af.

Niemand zegt dan ook dat je een stamhopper bent ;)
 

DeletedUser

Guest
Correct daar verdedig ik me ook niet voor. Ik probeer alleen mijn keuze uit te leggen en waarom ik deze gemaakt heb.

Ieder doet met zijn account wat die wil uiteraard :). Ik denk ook niet dat jij je slecht gaat voelen omdat een quitzor en je voornaamste vijand zeggen dat het niet je meest moedige actie ooit was. :D. Op TribalWars dan
 

DeletedUser60153

Guest
Ach ach, had hij dan naar Resist moeten overstappen?

Gast jij post zoveel stront dat mijn wc niet meer doorspoelt

En Jack, ik snap je keuze ook. Ik respecteer hem ook. Alleen zou ik het moeilijk vinden om mijn kindje achter te laten en dan naar de vijand te gaan. Maar dat maakt ook niet uit, ik denk dat je met je mede Plague leden nu ook een stempel op Fruit. drukt. Btw eindelijk is weer wat inhoudsvolle posts :D op wat stront na ;)
 

DeletedUser

Guest
Steven leuk weer wat van je te lezen gozert..
Na maanden weer eens op t forum en ik lees gelijk mijn naam haha
 

DeletedUser

Guest
Steven leuk weer wat van je te lezen gozert..
Na maanden weer eens op t forum en ik lees gelijk mijn naam haha

Insgelijks! Hoe noemden ze dat ook alweer? Baas boven baas? :D

Deze wereld heeft alvast een groot speler aan jou verloren. Of ben je weer op het slagveld te vinden? :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ging het gesprek met jouw aan om te kijken wat er te halen viel. In welk geval dan ook moest er een situatie geschetst worden waarin zowel jullie als wij voordelen haalden. Die situatie zou alleen geschetst worden als wij Lawzzz zouden laten voor wat het is en hen niet zouden gaan steunen in hun strijd met jullie. De medeleiders waren op de hoogte dat ik het balletje bij jouw ging opgooien en kunnen dit hier ook bevestigen. Echter is het jammer dat Dread niet tot amper meer logt en ik spreek hem zelf ook amper anders had hij mijn verhaal hier bevestigd.

Een stam waar je 2 jaar lang mee samenspeelt ga je geen mes in de rug steken. Destijds hebben we gezegd tegen het nieuwe leidersteam dat daar zat (als je het zo mag noemen). Dat we wel zien hoe het zou gaan lopen, om hen wat rust te gunnen. Echter hebben we daar ook direct gezegd dat als het niet veranderd op korte termijn wij de samenwerking toch zouden moeten eindigen echter was dit nog lang niet definitief uitgesproken.

Dat dread dit kan bevestigen ga ik voor je achterna;)
 

DeletedUser

Guest
Insgelijks! Hoe noemden ze dat ook alweer? Baas boven baas? :D

Deze wereld heeft alvast een groot speler aan jou verloren. Of ben je weer op het slagveld te vinden? :D

Nope speel niet meer.. Misschien als t weer wat kouder word ;-)
Ben absoluut niet op de hoogte meer, pas wilde ik loggen op moises en was t geband. Daarna gekeken of t account eindelijk van me mail was afgehaald en dat was zo..

Voor mij is w21 klaar. Wat ik hier meemaakte had ik nog nergens meegemaakt

Dat dread dit kan bevestigen ga ik voor je achterna;)

Ik zat in dat leidersteam en wij hebben gezegd NOOIT tegen lawzzz te gaan vechten. Elk gesprek erover was verwerpelijk..
Dat Jack nu zegt dat t anders is gelopen is een leugen. Waarom recht praten wat toen toch echt krom was?
 

DeletedUser

Guest
Nope speel niet meer.. Misschien als t weer wat kouder word ;-)
Ben absoluut niet op de hoogte meer, pas wilde ik loggen op moises en was t geband. Daarna gekeken of t account eindelijk van me mail was afgehaald en dat was zo..

Voor mij is w21 klaar. Wat ik hier meemaakte had ik nog nergens meegemaakt

Ja het was me toch wel een verdomd interessant wereldje. Maar dat zal iedereen wel over zijn wereld zeggen zeker :p
Ik ben er ook klaar mee. Ik ben ook sowieso gestopt. Al heb ik misschien nog wel eens zin om ooit een classic te starten. Die duren maximum een half jaar. Risico dat je leven er onder lijdt is kleiner :D

Denk dat hij het leidersteam van plague bedoelt;)

Zo verstond ik het ook.
 

DeletedUser

Guest
Origineel geplaatst door fresomania Bekijk berichten
Ik doel eigenlijk ook meer op wat Steven zegt Jack. Plague verlaten was "logisch". Je kan het niet altijd weer rechttrekken. Ik vind het, wat ik nu lees, al knap hoe je de stam hebt geleid. Enkel naar Fruit. overstappen...!

Ik reageerde op freso, noobs

volgens mij is er al 100x tegen je gezegd door andere dat ik geen noob ben :eek:
 

DeletedUser

Guest
Daar heb ik in gezeten

Ten tijden van dat zat je daar niet in ;)
Dus je slaat de bal hierin mis.

Verder bevestigt jouw stukje tekst alleen maar meer dat het een opgezet plan was omdat er inderdaad gemeld is Lawzzz nooit aan te vallen als ze daar alles weer op de rails kregen.
 

DeletedUser

Guest
Ten tijden van dat zat je daar niet in ;)
Dus je slaat de bal hierin mis.

Verder bevestigt jouw stukje tekst alleen maar meer dat het een opgezet plan was omdat er inderdaad gemeld is Lawzzz nooit aan te vallen als ze daar alles weer op de rails kregen.

Kap met tw jack, je ziet olifanten terwijl er toch echt een olifant loopt.
Ik heb geen verplichting en kan vrijuit praten, ik hoef niet te liegen.

Je liegt en bedonderd op een smerige en gluiperige manier.
 
Bovenaan