Fruit VS Worst

DeletedUser

Guest
Manager-boy, hoeveel dorpjes heb je?
Je blijft een niemand, met je kinderlijke posts.
 

DeletedUser70930

Guest
Je kan beter vragen; "Hoeveel punten heb je?" ;)

En dat is meer dan het dubbele van een gemiddelde speler van WORST.
 
Reactiescore
7.918
Je kan beter vragen; "Hoeveel punten heb je?" ;)

En dat is meer dan het dubbele van een gemiddelde speler van WORST.


Je zegt zelf in deze quote:


Dat ik weinig berichten heb wil niet zeggen dat ik een "niemand" ben, ik durf te wedden dat ik meer dorpjes dan jij op w24 heb.

Dat hij om je dorpenaantal vraagt is meer dan logisch. Ga dan ook niet als leraar optreden.
Als ik zelf ergens een hekel aan heb zijn het mensen die anderen gaan verbeteren na een toedoen van hun eigen uitspraken. :mad:
 

DeletedUser

Guest
Echt waar dit gesprek i.v.m. Manager-Boy is belachelijk :p
Manager-Boy, genoeg gespeeld zeg nu gewoon wie je bent in W24 --"
 

DeletedUser

Guest
Je zegt zelf in deze quote:




Dat hij om je dorpenaantal vraagt is meer dan logisch. Ga dan ook niet als leraar optreden.
Als ik zelf ergens een hekel aan heb zijn het mensen die anderen gaan verbeteren na een toedoen van hun eigen uitspraken. :mad:

Having fun playing teacher? :p
 

DeletedUser70930

Guest
Ik heb zo weinig posts omdat forum acc is gebant... En verder… ben ik stil :D
 

DeletedUser70930

Guest
Zolang ik anoniem ben kan ik zeggen wat ik wil, zonder dat mijn reputatie eronder lijdt ;)
 

DeletedUser70930

Guest
Sommige mensen kunnen dingen heel anders lezen("begrijpend lezen")/opvatten, meestal ligt het aan de ziekte die ze hebben (vestandelijke beperking of…) of ze zijn gewoon ernstig dyslexies.
 

DeletedUser70930

Guest
Nou zet dat de volgende keer wel bij he, is maar een tip voor je. Want dan kan je een betere schrijver worden en misschien komt je droom wel uit^.^
 

DeletedUser61241

Guest
Dit is waar, DKP was inderdaad tegen het joinen van Master.

Een spion is Master trouwens nooit geweest, we hebben ook geen spion nodig.

Maar wel spelers van de vijand om te recruiten om te winnen :rolleyes:

We hebben niemand weggehaald. master was stamloos.

Er stond toch echt in ons stam info ding dat M4ster de stam had verlaten, en toen ik boven hem ging hangen dat hij in Fruit zat. Misschien dat ie 1 tel stamloos is geweest, maar dan is het niet zo'n heel sterk argument wat je aandraagt.

Die zijn er overigens ook niet voor zo'n lage actie, maar dat terzijde.

http://nl.twstats.com/nl24/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=339774

En daar staat toch echt dat hij in die tussentijd niet stamloos is geweest.
Dus als je dan al met kutargumenten komt, zorg dan dat ze waar zijn :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64946

Guest
Maar wel spelers van de vijand om te recruiten om te winnen :rolleyes:



Er stond toch echt in ons stam info ding dat M4ster de stam had verlaten, en toen ik boven hem ging hangen dat hij in Fruit zat. Misschien dat ie 1 tel stamloos is geweest, maar dan is het niet zo'n heel sterk argument wat je aandraagt.

Die zijn er overigens ook niet voor zo'n lage actie, maar dat terzijde.

Toen hij al uit worst was, waren we nog aan het bespreken of we hem wel of niet in fruit wouden. ;)
 

DeletedUser61241

Guest
In die honderdste seconde?

Er staat daar toch dat hij tussentijds niet stamloos is geweest. Hij is direct van Worst naar fruit gegaan.
 

DeletedUser

Guest
Mja ik heb me vrij snel na de helse discussie neergelegd bij de invite, vandaar dat hij er ook relatief kort bijkwam na het leaven van WORST.
 
Bovenaan