Fruit VS Worst

DeletedUser

Guest
Fruit VS Worst



Beste W24 spelers en andere AFgeilers,
Het is weer zover, Fruit verklaart nu ook officieel de oorlog aan Worst. De actie op W24 is vrij laag, maar dat wil niet zeggen dat we de wereld niet willen winnen natuurlijk. Wie weet komt er wat meer reactie bij een officiele oorlog. Wij zijn er in ieder geval volledig klaar voor. Fruit mag wel rotten en bruin worden, maar Worsten worden maar al te snel zwart. Dus Worst, kom uit je kast en laten we een leuke oorlog voeren!


1. Oorlogsverklaring
Goeiedag Worst,
Dankzij de verengelsing van onze nederlandse taal, dachten wij meteen al dat jullie de juiste naam gekozen hadden. Pas later, toen er een profielplaatje met 2 Worsten te voorschijn kwam wisten we wat jullie daar echt mee bedoelden. Uiteraard zullen wij jullie op onze stekkers nemen en onze maaltijd dus aanvullen met Worst. Uiteraard heeft Worst nog een derde betekenis, maar die zou ongepast zijn om te vermelden. En opeten, dat doen we dan liever ook niet. Genoeg geschiedenis van de Worst! Het is tijd voor oorlog.

Bij deze verklaren wij al die lekkere Worstjes officieel de oorlog! Ik (De Kleine Piraat) wens jullie namens heel Fruit erg veel succes! En vooral, have fun!

Groetjes,
De Kleine Piraat & Fruit-leden


2. Informatie over beide stammen
user_image.php

Fruit
Fruit, voluit Fruit Army! is een initiatief van Tai-pan, fantazija en De Kleine Piraat. De stam is ontstaan door problemen in tanken. Na vele pogingen lukte het niet om deftige massa's op te zetten wegens inactiviteit op het forum. Het tweede deel van de stam is wat overschiet van de hgk kern. Ook hier lukt het niet om de stam -HGK- erboven op te krijgen en met een lange weg kwamen ze uiteindelijk in Fruit terecht Het is met andere woorden een "mengeling" van 8 ex-tanken spelers en 3 ex-hgk spelers. De stam werd opgericht op 4 juli 2013. Onlangs kreeg Fruit er een nieuweling bij (Cv1996) een speler die ons al die tijd trouw is gebleven en in de overwinning (als die er komt) mag delen.​

user_image.php

Worst
Worst werd opgericht door mmjo, na de val van tanken (of opsplitsing om het met de juiste term te benoemen). Enerzijds werd Fruit gevormd, maar anderzijds hadden we Worst. De stam bestaat voornamelijk uit ex-tanken en -OTS spelers. Ze is op 5 juli 2013 opgericht, één dag na de oprichting van Fruit. Zij lopen een kleine 15 mio achter op Fruit, maar zijn met maar liefst 23 spelers, dus dat beloofd qua activiteit. Of dat hopen we toch. Hun stamcluster beschrijft een mooi kwartje van de W24 wereldcirkel en is vrij compact.​


3. Auto-update kaartje
Blauw: Fruit
Rood: Worst
nl24


4. Frontspelers
Kaartje frontspelers

Zoals te zien is het front nog niet extreem groot in spelers aantal, maar wel in lengte. Zo liggen Tai-pan en frederikvdh geheel langs het front.

Tai-pan VS Cederic Eising
De eerste aanvallen zijn intussen al uit. Tai-pan nam reeds 5 dorpen van Cederic Eising over. Tai-pan verloor voordien echter al 4 dorpen. Het lijkt te gaan om "clusterfuck" dorpen, dus de acties tussen hen zullen al snel uitdoven. Het volgende target moet nog duidelijk worden gemaakt.

frederikvdh VS kevin007 en Peter....
Deze 2 grootse spelers, met 12 mio punten zijn ook aan het vechten tegen mekaar. frederikvdh wint momenteel aan dorpen op kevin007 (7 dorpen), maar verloor al 2 dorpen aan Peter.... De vraag is hoe deze oorlog verder zal lopen. We wachten af.

De andere spelers wachten nog geduldig af, ik hoop toch enige actie te zien in de toekomst.


5. Extra stats

Spelers:
Fruit
Tai-pan
frederikvdh
m4st3r 0f d1s4st3r


Worst
wezel12
mmjo
kevin007
Cederic Eising
Peter....




Statistieken
Zijde 1:
Stammen: Fruit
Zijde 2:
Stammen: Worst

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 2,300
Kant 2: 2,208
Verschil: 92

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14
Kant 2: 7
Verschil: 7

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 22,271,908
Kant 2: 20,541,289
Verschil: 1,730,619

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 141,497
Kant 2: 71,038
Verschil: 70,459

chart


6. Nawoord
Bedankt voor het lezen van het Fruit VS Worst topic. Indien er nog tips zijn of kritieke of iets in die aard, je bent vrij mij te contacteren. Ik wens iedereen zeer veel succes met deze oorlog en moge de beste winnen!

Groetjes,
De Kleine Piraat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64946

Guest
Op een eerlijke oorlog, veel plezier & eetsmakelijk! :D
 

DeletedUser69017

Guest
Maak er een mooie oorlog van!

De Kleine Piraat, het zou ook fijn zijn als je vermeld hoeveel dorpen ik vanaf nu van Tai heb geedeld... zo lijkt het een beetje geflateerd...
 

DeletedUser

Guest
Maak er een mooie oorlog van!

De Kleine Piraat, het zou ook fijn zijn als je vermeld hoeveel dorpen ik vanaf nu van Tai heb geedeld... zo lijkt het een beetje geflateerd...

Jup, foutje van me, had het niet goed gecheckt. Aangepast :)
 

DeletedUser57908

Guest
En dat ik al ruim een maand incomings krijg van worst:(
 

DeletedUser61241

Guest
Mooie oorlogsverklaring weer DKP! Ben niet anders van je gewend eigenlijk!
 

DeletedUser61241

Guest
Toch jammer dat M4ster hier nog word vermeld als worst-lid.

De trieste spelers zijn nog steeds niet uit het spel helaas..
 

DeletedUser

Guest
Hoe eerlijk is het als 1 van onze betere spelers 1 dag na de oorlog al bij jullie zit?
Dit was masters plan vanaf het begin wss.
Hij deed alleen aan Horsecare edelen (Nodig die ook maar alvast uit) en melde niks als het om een massa ging.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het graag anders gehad, maar omdat heel de stam voor was heb ik toch moeten ingeven. Het spijt me erg :p

Ik zal hem maar verzetten dan ^^
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk was heel de stam voor.
Vriendjes he, nog vanaf OTS.
 

DeletedUser61241

Guest
Lol wtf? Master heeft 0 info door gespeeld aan ons, wij winnen wel door eerlijk spel.

Ik vind je nog steeds aardig hoor Dennis, maar het was al vanaf dat ik weer kwam spelen dat Master anders was.

Had hem geregeld gevraagd om een zooi dorpen te laten rusten. Kreeg echter nooit een pm terug en hij reageerde nooit op het forum.

Niet de master zoals we hem kenden.

Kan me niet voorstellen dat hij niks heeft doorgespeeld..
 
Bovenaan