Top/Flop Stammen

DeletedUser

Guest
Denk dat dat komt omdat SmokingHerb weg is.

Snap de gedachtegang van Steakhouse wel, zoveel mogelijk leden recruiten.
Zo dacht ik immers ook op mijn eerste wereld.
 

DeletedUser

Guest
Void is natuurlijk een topstam! :D
Zuidelijk gelegen, en ik zit erin natuurlijk! (Op naam van Naevius)

De rest hoort er ook wel, op stokje na... Alleen die naam al. tsss, en hoe ze rekruten... gewoonweg zielig.

SAP is erger, Void hetzelfde, ballz idem, ...
Enkel Vuur had zichzelf al bewezen maar die bestaat niet meer, en een aantal (gestopte) spelers van Stokje.
Amath heeft op zich ook nog niets bewezen hoor, en ze hebben ricimo erbij gehaald
dus lijkt me dat we Stokje niet moeten veroordelen om zelf beter te lijken?

Denk dat dat komt omdat SmokingHerb weg is.

Snap de gedachtegang van Steakhouse wel, zoveel mogelijk leden recruiten.
Zo dacht ik immers ook op mijn eerste wereld.

het is dan ook Steak ze 1e wereld. Maar we mogen het zeker niet alleen op Steak steken hoor, heel Stokje beslist over het recruiten (toen ik er nog was toch). Bovendien hebben ze nu ik en Smunk weg zijn en er oorlog dreigt ergens wel een goede reden om te recruiten niet? hopen dat ze mij kunnen vervangen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11282

Guest
Enkel Vuur had zichzelf al bewezen maar die bestaat niet meer, en een aantal (gestopte) spelers van Stokje.

gebeurt niet zo vaak, maar je hebt hier wel gelijk.
ik heb nog niet het idee gehad dat er kwalitatieve leden in stokje zitten. Nu heb ik uiteraard maar met een handje vol leden te maken, en die paar die daadwerkelijk een indruk maakte zijn verdwenen.

Op het moment hebben de leden in Amath het meeste bewezen.
Stokje met hun huidige leden niet heel veel, het is dan ook de vraag wat hun nieuwe aanwinsten zullen opleveren.


Overigens, je opmerking over Ricimo, je kan dat net zo goed zeggen over jou MB, De yuri heeft hetzelfde spelletje gespeeld, en misschein nog wel viezer. (en het is echt noob 1ste klas.)
 

DeletedUser

Guest
Niet overdrijven :eek:

De massa van dewit op smunk is onze ogen redelijk succesvol.
Uiteindelijk ben je onder de druk bezweken, dat daar ook andere redenen aan ten grondslag lagen zal ik zeker niet ontkennen. Maar het resultaat blijft voor ons nog altijd hetzelfde.

Een succesvolle massa was het dus zeker wel te noemen, het zo niet succesvol zijn als we geen resultaat geboekt hadden.

Daarnaast hebben de ex leden van vuur naast jou 2 andere stokje leden op delete geholpen. tuurlijk ook bij smoking was de massa niet de grootste reden van delete, maar heeft er zeker aan bijgedragen. Onze samenwerking met vuur was goed wat ook resulteerde in de toetreding van een aantal vuur leden. We kunnen dus stellen dat Amath zeker een succesvolle slag gewonnen heeft tegen over stokje. Een slag winnen is nog geen oorlog winnen, dus maak je niet druk.
 

DeletedUser51595

Guest
Tja, Vuur is de enige stam die heeft laten zien dat ze durven vechten. En ze deden het zeker goed.
Maar ondanks dat dat bij Amath zit maakt dat Amath niet gelijk een topstam. Ze mogen die samenwerken eerst is bewijzen. Momenteel is het krapjes in topstammen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tja, Vuur is de enige stam die heeft laten zien dat ze durven vechten. En ze deden het zeker goed.
Maar ondanks dat dat bij Amath zit maakt dat Amath niet gelijk een topstam. Ze mogen die samenwerken eerst is bewijzen. Momenteel is het krapjes in topstammen :eek:

Hebben we toch al bewezen toen ze onze Nap waren?
Of heb je smunk situatie niet gevolgd?
 

DeletedUser

Guest
Tja, Vuur is de enige stam die heeft laten zien dat ze durven vechten. En ze deden het zeker goed.
Maar ondanks dat dat bij Amath zit maakt dat Amath niet gelijk een topstam. Ze mogen die samenwerken eerst is bewijzen. Momenteel is het krapjes in topstammen :eek:

samenwerking bewezen nog voordat ze in Amath zaten toch? :p
massa op Smunk samen met Amath, of vergat je dat eventjes?
 

DeletedUser

Guest
Tja, Vuur is de enige stam die heeft laten zien dat ze durven vechten. En ze deden het zeker goed.
Maar ondanks dat dat bij Amath zit maakt dat Amath niet gelijk een topstam. Ze mogen die samenwerken eerst is bewijzen. Momenteel is het krapjes in topstammen :eek:

Amath. is een topstam
 

DeletedUser

Guest
Omdat CMC en Silence i farm you geen mensen met 300k punten aankunnen stuurt heel stokje maar mee. :D
5bFYv.png
 

DeletedUser70670

Guest
Haha giere :)

Vuur idd wat respect. Heb ze ook ooit persoonlijk mijn mededeling naar hen gestuurd, specifiek De Penno en ze weten hoe ik over hen dacht. Idd respect. Ook amath als stam krijgt mijn respect. Zeker en vast :)
 
Bovenaan