nieuw op w22

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser69459

Guest
Dus in feite mogen we boendal ook bij de wereldoorlog rekenen net zoals Jens-r :D
Ze zijn ook in handen van jullie he ;)
 

DeletedUser

Guest
wat me vooral opvalt is, dat als het niveau toch zo slecht is, er geen dorpen worden overgenomen van ons?:s


Zijde 1:
Stammen: Modus, Carpe, ~TNW~
Zijde 2:
Stammen: Fear!, [MB]

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,985
Kant 2: 5,358
Verschil: 3,373

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18,494,071
Kant 2: 49,976,143
Verschil: 31,482,072

chart



bam!


Geen is niet gelijk aan 1,985.. Just saying..
 

DeletedUser69459

Guest
Zoals ik al zei, 5k inc. krijgen is een speciale gelegenheid :)
 

DeletedUser

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw op w22, en ik moet zeggen, ik ben geschokt. Het niveau op deze wereld is gewoon weg verbazingwekkend. Mijn ogen puilen ervan uit. In mijn gehele tw-carrière ben ik dit maar af en toe tegengekomen.

Aangezien ik dit bij Fear! nu voor het eerst heb gezien, wil ik graag dit topic aan hen opdragen.

Serieus mensen, wat is er aan de hand? Waarom dit niveau? Is dat tegenwoordig normaal? Moet ik anders maar gaan bij leren en me aan gaan passen?
Front dorpjes niet stacken, niet scouten en een massa zonder enige opbouw of iets anders qua gedachte er achter. Sorry, dit zijn tactieken die je van een 10 dorpjes noob verwacht die vervolgens in de RIM wordt geëdelt. Maar niet bij een wereld die zo ver gevorderd is.

Met vriendelijke groeten,
uw buurman.

ook welkom

ik ben barry ow buur noob aangenaam kennis te maken. :D


geef berichten enzo inplaats van alleen maar onzin, want het niveau van fear is net zo erg zo niet erger
 

DeletedUser

Guest
Hellow,

Ik ben Stan, 13 jaartjes jong en doe aan golf.
Ik ben
De nieuwe co van Fabien (Larsero), maar doordat mijn
Windows gistermiddag is gecrashed zal ik nog niet spelen op het acc!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan