In VUUR en VLAM

DeletedUser

Guest
Gaarne zou ik dit topic weer enigszins nieuw leven in willen blazen. Ik vind het namelijk erg jammer dat er al bijna een week zeer weinig tot niets meer is geschreven over een oorlog die toch nog steeds in volle gang is.

Allereerst zal ik me even voorstellen, ik ben de co-speler op Paralyzed Wardog, en ben na het joinen van Vuur betrokken geraakt bij de ingame strijd tussen Vuur en Stokje (inclusief alle (wel of niet officiële) bondgenoten), en heb samen met mijn co geprobeerd een steentje bij te dragen. Daarnaast heb ik ook vaak met veel plezier, en tevens verbijstering, de berichten gelezen in dit topic.

Om dan nu toch maar even ter zake te komen, wil ik graag de volgende vraag/vragen stellen:

Smoking, a.k.a. vendetta pro tutti, waar ben je gebleven (en je ego)?
De afgelopen weken, toen je volgens jezelf nog aan de winnende hand was, domineerde je dit topic met eigenwijs- en eigenaardigheden. Nu je echter wat terrein aan het verliezen bent, vind ik het persoonlijk erg jammer helemaal niks meer van je te horen. Je komt zelfs niet met één of andere stat om je verliezen goed te maken om zo je gekrenkte ego weer op te vijzelen.
En om alvast je reactie te beantwoorden: inderdaad, iedereen die dit spel een beetje fanatiek speelt ziet dat je al een dag niet meer online bent geweest. En ja, er is zeker terreinwinst geweest gedurende deze dag. Maar hoe verklaar je het verliezen van je dorpjes hiervoor? (volgens mijn stats een stuk of 6, maar misschien heb jij andere)
Vervolgens wil ik dan ook graag weten of je überhaupt nog wel een keer online komt? Zo nee, wat zorgt ervoor dat iemand die zichzelf zo goed vindt opeens stopt? En zo ja, dan zou ik het je afraden, het is beter om over een tijdje via TWstats o.i.d. te zien dat je al je dorpen kwijt bent, dan dat je dat moet ervaren terwijl je je uiterste best doet om ze te behouden.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Mvg
Theo
 

DeletedUser

Guest
Kdenk dat ze al 3 dagen geleden zijn gestopt?
Ik heb gezegd dat ik het tot zaterdag ging doen maar whatever smunk komt toch niet meer online dus jullie mogen stoppen met fakes/scouts sturen ;)
 

DeletedUser68345

Guest
Kdenk dat ze al 3 dagen geleden zijn gestopt?
Ik heb gezegd dat ik het tot zaterdag ging doen maar whatever smunk komt toch niet meer online dus jullie mogen stoppen met fakes/scouts sturen ;)

Het gaat je goed op classic en speeds!
In tegenstelling tot wat vele dachten heeft goldey lekker gedeft tegen ons.
Op een account dat niet van zichzelf was heeft hij mits dosis stacks ons een lastige strijd bezorgd.
Dikke pluim voor hem wat zijn arrogantie toch iets of wat goed praat, al raad ik je aan toch iets te minderen :D

Gaat je goed kerel ;)
 

DeletedUser69307

Guest
Kdenk dat ze al 3 dagen geleden zijn gestopt?
Ik heb gezegd dat ik het tot zaterdag ging doen maar whatever smunk komt toch niet meer online dus jullie mogen stoppen met fakes/scouts sturen ;)

Respect,
mooi spel gespeeld!
 

DeletedUser

Guest
Om dan nu toch maar even ter zake te komen, wil ik graag de volgende vraag/vragen stellen:

Smoking, a.k.a. vendetta pro tutti, waar ben je gebleven (en je ego)?
De afgelopen weken, toen je volgens jezelf nog aan de winnende hand was, domineerde je dit topic met eigenwijs- en eigenaardigheden. Nu je echter wat terrein aan het verliezen bent, vind ik het persoonlijk erg jammer helemaal niks meer van je te horen. Je komt zelfs niet met één of andere stat om je verliezen goed te maken om zo je gekrenkte ego weer op te vijzelen.
En om alvast je reactie te beantwoorden: inderdaad, iedereen die dit spel een beetje fanatiek speelt ziet dat je al een dag niet meer online bent geweest. En ja, er is zeker terreinwinst geweest gedurende deze dag. Maar hoe verklaar je het verliezen van je dorpjes hiervoor? (volgens mijn stats een stuk of 6, maar misschien heb jij andere)
Vervolgens wil ik dan ook graag weten of je überhaupt nog wel een keer online komt? Zo nee, wat zorgt ervoor dat iemand die zichzelf zo goed vindt opeens stopt? En zo ja, dan zou ik het je afraden, het is beter om over een tijdje via TWstats o.i.d. te zien dat je al je dorpen kwijt bent, dan dat je dat moet ervaren terwijl je je uiterste best doet om ze te behouden.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Mvg
Theo

jij bent echt achterlijk, is het niet? xD acc stond op delete voor het 1e dorpverlies. verbaasde het je niet dat alles wat te gemakkelijk ging? xD of was een acc op delete zelfs nog een waardige tegenstander voor je :rolleyes:

met andere woorden, zelfs als ik log dan zie ik enkel het scherm account staat op delete, niet echt optimaal om te deffen, is het niet? ;) Ik heb ten voordele van Stokje zoveel mogelijk geprobeert het stil te houden (en als de aanvallers het al neit doorhadden :p) Maar aangezien het nu toch algemeen bekend is ondertussen zal ik even de redenen opsommen waarom we deze beslissing genomen hebben.

Zoals iedereen wel weet ben ik na de onverwachte stop van Drogyn en kort daarna de stop van Bervoets tot leiding van Stokje gebombardeerd. Hoewel we niet echt favoriet waren van deze functie hebben we er ruim voldoende tijd en moeite in gestoken. Zowel op het forum als ingame. Helaas vroeg Stokje gewoon veel te veel van ons. Als er iemand een VV nodig had, dan werd die naar SmokingHerb gestuurd. En dit niet 1x maar elke keer. Dit specifiek bij massa's. Dit account is bijna de vaste deffer van Stokje geweest, op elk account hebben we meeste uren van VV moeten draaien tijdens de massa's. En dit terwijl niemand anders kon vv'en (maar Steakhouse. haalde ondertussen wel de ene na de andere farmaward :rolleyes: ). We hebben menigmaal de stam proberen waarschuwen dat het niet goed ging met de stam, maar na een dag en half, max 2 dagen was dit telkens weer vergeten. (Ja, als stam konden we niet eens een account meer dan 36u bemannen onder vv). Verder was Steakhouse als medeleiding echt niet de leukste ervaring (die werd ook leiding na erom gesmeekt te hebben zijn Davy en ik tot de conclusie gekomen). Hij maakte Stokje menigmaal onbedoeld belachelijk, had geen tijd voor andere accounts, en over de OS kwestie zullen we maar zwijgen want dat blijft hij ten stelligste ontkennen :eek: En telkens moesten wij de rotzooi opruimen.

Om deze redenen zijn we W32 steeds meer en meer beu geworden. Ik begon vanaf de start van w34 solo zoveel mogelijk te focussen, en Davy werd ook steeds inactiever. Uiteindelijk deden we neits meer dan deffen op vv's, deffen op eigen acc en massa versturen. Dit was denk ik wel redelijk goed te zien aan onze groei.
Tot de kwestie met Alonsofan (zelfde geval als tommy, maar dan niet door vluchters maar echt tijdtekort in rl) voor ons de druppel was.

Ik bedank een aantal spelers van Stokje die toch probeerden verandering id stam te brengen en af en toe vv te draaien. En voor de rest wensen Davy en ik jullie nog het beste in deze wereld, en vergeet niet, hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt, niets is onmogelijk :)
 

DeletedUser66265

Guest
Mss dat ik actiefer had kunnen zijn als een zekere co ( d a a n) actiever was geweest op w 26? :p
Nee grapje hoor daan.

Nou goed, ook mijn verhaal maar even.

Op het moment dat ik echt weinig tijd had opende mijn tegenstanders op w 26 & w 32 het vuur.
Omdat ik niet zo van de harde stacks ben ben ik op beiden werelden hard onderuit gegaan. Een massa zonder tijd en zonder stacks deffen is onmogelijk (voor mij altans).
Vervolgens stopte op w 32 mijn medespeler (alonsofan) en op w 26 raakte mijn medespeler inactief (daan). Daan werd daar inactief door de tijd die hij in w 32 moest steken. Veel zelf intiatief qas er namelijk niet.

Ik kon vervolgens weinig tegen die massa doen en de tegenstander bleef dorpen veroveren. Ik heb toen maar de enige die ik echt vertrouw op w 32 mijn vv gegeven, en ben zelf net iets actiever w 26 gaan doen (massa versturen en een klein beetje deffen met de tijd die ik had).

Echter kreeg ik het niet voor elkaar om w 26 weer op het goede pad te krijgen door mijn inactiviteit en w 32 ging al niet veel beter.

Uiteindelijk heb ik besloten om te stoppen met tw.
Op w 26 heb ik de situatie uitgelegd, en w 32 heb ik laten zitten. De enige waar ik daar namelijk voor speelde waren kenneth en daan ;)

Ik weet ook wel dat sommige spelers nu zullen denken dat ik wegren voor de massa's en dat snap ik:)
Echter heb ik altijd met plezier massa's gedeft en degene waarvan ik wil dat ze precies weten hoe de vork in de steel zit en dat ik niet weggerent ben die weten mijn situatie.
Mochten er dan verder mensen denken dat ik het niet aan kon so be it.

Veel succes op deze wereld allemaal, en misschien kom ik sommigen in de toekomst ( w 50) wel weer een keer tegen.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Je kon er gewoon niks van:D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser71554

Guest
Kdenk dat ze al 3 dagen geleden zijn gestopt?
Ik heb gezegd dat ik het tot zaterdag ging doen maar whatever smunk komt toch niet meer online dus jullie mogen stoppen met fakes/scouts sturen ;)

nu om even te zeggen dat je niet alles alleen hebt gedaan we hebben je er bij gevraagd omdat een uitdaging zocht je hebt idd veel meer tijd ingestoken maar om te zeggen dat je alles alleen hebt gedaan !!! is ook geen waar maar goed als je dit zelf wil geloven voor mij ook goed toch fijn om met de eer te gaan lopen . je zegt tegen ons dat je ging stopen en met dat wij zelf niet veel tijd hebben hadden jullie het voorstel om het account op delete te zetten . heb dit ook gedaan omdat ik idd geen zin heb om nog verder te gaan maar als ik dit zoo lees als ik het zoo zie is het best jou schuld dat we het hebben opgegeven !!!toen je nog eens problemen met andere speler zocht was er terug hoop voor vuur maar goed dit is mijn gedacht . en met een account die constant onder vuur licht heb ik ook geen zin meer in te weinig tijd ben dan ook geen no life !

met deze bedank ik heel stokje en eddy en idd goldey die jullie wel kennen .
al vast bedankt voor de mooi tijd .


mvg,smunk
 

DeletedUser

Guest
nu om even te zeggen dat je niet alles alleen hebt gedaan we hebben je er bij gevraagd omdat een uitdaging zocht je hebt idd veel meer tijd ingestoken maar om te zeggen dat je alles alleen hebt gedaan !!! is ook geen waar maar goed als je dit zelf wil geloven voor mij ook goed toch fijn om met de eer te gaan lopen . je zegt tegen ons dat je ging stopen en met dat wij zelf niet veel tijd hebben hadden jullie het voorstel om het account op delete te zetten . heb dit ook gedaan omdat ik idd geen zin heb om nog verder te gaan maar als ik dit zoo lees als ik het zoo zie is het best jou schuld dat we het hebben opgegeven !!!toen je nog eens problemen met andere speler zocht was er terug hoop voor vuur maar goed dit is mijn gedacht . en met een account die constant onder vuur licht heb ik ook geen zin meer in te weinig tijd ben dan ook geen no life !

met deze bedank ik heel stokje en eddy en idd goldey die jullie wel kennen .
al vast bedankt voor de mooi tijd .


mvg,smunk

ik heb de situatie achteraf bekeken, en het was de enige juiste oplossing hoor ;) Emiel van pfm heeft achteraf de zaak samen met mij eens objectief onderzocht, en het was duidelijk beter voor de toekomst van Smunk dat er nu al aangevallen werd zonder front.

Smunk, derp bedoelde helemaal neit dat hij alles alleen gedaan had, enkel dat hij samen met ons en zijn accountgenoten mooi heeft zitten deffen. Hij is altijd al wat trots geweest op zichzelf maar ach wie is dat nu niet? :p
 

DeletedUser

Guest
nu om even te zeggen dat je niet alles alleen hebt gedaan we hebben je er bij gevraagd omdat een uitdaging zocht je hebt idd veel meer tijd ingestoken maar om te zeggen dat je alles alleen hebt gedaan !!! is ook geen waar maar goed als je dit zelf wil geloven voor mij ook goed toch fijn om met de eer te gaan lopen . je zegt tegen ons dat je ging stopen en met dat wij zelf niet veel tijd hebben hadden jullie het voorstel om het account op delete te zetten . heb dit ook gedaan omdat ik idd geen zin heb om nog verder te gaan maar als ik dit zoo lees als ik het zoo zie is het best jou schuld dat we het hebben opgegeven !!!toen je nog eens problemen met andere speler zocht was er terug hoop voor vuur maar goed dit is mijn gedacht . en met een account die constant onder vuur licht heb ik ook geen zin meer in te weinig tijd ben dan ook geen no life !

met deze bedank ik heel stokje en eddy en idd goldey die jullie wel kennen .
al vast bedankt voor de mooi tijd .


mvg,smunk

Kan mss zijn dat ik dat gezegd heb maar daar dienen de quotes voor. Stond niets van in in mijn gequote bericht :rolleyes:

Afgelopen maand heb jij 4% Gedeft, smokingherb 6%, andere vv's 5%, eddy 15% en ik de rest.
Ik heb het dus zeker niet alleen gedaan, maar wel het grootste deel. Loves goldey
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68345

Guest
nu om even te zeggen dat je niet alles alleen hebt gedaan we hebben je er bij gevraagd omdat een uitdaging zocht je hebt idd veel meer tijd ingestoken maar om te zeggen dat je alles alleen hebt gedaan !!! is ook geen waar maar goed als je dit zelf wil geloven voor mij ook goed toch fijn om met de eer te gaan lopen . je zegt tegen ons dat je ging stopen en met dat wij zelf niet veel tijd hebben hadden jullie het voorstel om het account op delete te zetten . heb dit ook gedaan omdat ik idd geen zin heb om nog verder te gaan maar als ik dit zoo lees als ik het zoo zie is het best jou schuld dat we het hebben opgegeven !!!toen je nog eens problemen met andere speler zocht was er terug hoop voor vuur maar goed dit is mijn gedacht . en met een account die constant onder vuur licht heb ik ook geen zin meer in te weinig tijd ben dan ook geen no life !

met deze bedank ik heel stokje en eddy en idd goldey die jullie wel kennen .
al vast bedankt voor de mooi tijd .


mvg,smunk

Nooit iets van gemerkt dat jullie aanwezig waren ;) Meeste tijd was het inderdaad goldey dus hij mag met de eer gaan lopen want jij en eddy zijn verdwenen toen het account actie kreeg. Maar goed pep jezelf maar op ;)
 

DeletedUser69733

Guest
nu om even te zeggen dat je niet alles alleen hebt gedaan we hebben je er bij gevraagd omdat een uitdaging zocht je hebt idd veel meer tijd ingestoken maar om te zeggen dat je alles alleen hebt gedaan !!! is ook geen waar maar goed als je dit zelf wil geloven voor mij ook goed toch fijn om met de eer te gaan lopen . je zegt tegen ons dat je ging stopen en met dat wij zelf niet veel tijd hebben hadden jullie het voorstel om het account op delete te zetten . heb dit ook gedaan omdat ik idd geen zin heb om nog verder te gaan maar als ik dit zoo lees als ik het zoo zie is het best jou schuld dat we het hebben opgegeven !!!toen je nog eens problemen met andere speler zocht was er terug hoop voor vuur maar goed dit is mijn gedacht . en met een account die constant onder vuur ligt heb ik ook geen zin meer in te weinig tijd ben dan ook geen no life !

met deze bedank ik heel stokje en eddy en idd goldey die jullie wel kennen .
al vast bedankt voor de mooi tijd .


mvg,smunk

"account die constant onder vuur ligt" ooooh de ironie xD
 

DeletedUser

Guest
nu om even te zeggen dat je niet alles alleen hebt gedaan we hebben je er bij gevraagd omdat een uitdaging zocht je hebt idd veel meer tijd ingestoken maar om te zeggen dat je alles alleen hebt gedaan !!! is ook geen waar maar goed als je dit zelf wil geloven voor mij ook goed toch fijn om met de eer te gaan lopen . je zegt tegen ons dat je ging stopen en met dat wij zelf niet veel tijd hebben hadden jullie het voorstel om het account op delete te zetten . heb dit ook gedaan omdat ik idd geen zin heb om nog verder te gaan maar als ik dit zoo lees als ik het zoo zie is het best jou schuld dat we het hebben opgegeven !!!toen je nog eens problemen met andere speler zocht was er terug hoop voor vuur maar goed dit is mijn gedacht . en met een account die constant onder vuur licht heb ik ook geen zin meer in te weinig tijd ben dan ook geen no life !

met deze bedank ik heel stokje en eddy en idd goldey die jullie wel kennen .
al vast bedankt voor de mooi tijd .


mvg,smunk

Kerel, alsjeblieft, leer nederlands. Dit valt echt niet te lezen.
 

DeletedUser11282

Guest
jij bent echt achterlijk, is het niet? xD acc stond op delete voor het 1e dorpverlies. verbaasde het je niet dat alles wat te gemakkelijk ging? xD of was een acc op delete zelfs nog een waardige tegenstander voor je :rolleyes:

Je bent afgelopen nacht tussen 2.17 en 2.30 op verwijderd.
Dus de 15-10 om 2.30 ofzo heb je op delete geklikt.

Toen waren er al 4 dorpen overgenomen.

ik kan wel een gok maken wanneer je offline bent gegaan, toen je er achter kwam dat zelfs zeus zelfs een dorpje wist terug te veroveren heb je snel op delete geklikt om geen gezichtsverlies te lijden.


je verhaal dat je allang weg was toen de dorpen werden overgenomen slaan dus kant nog wal.



Davy en Daan, ik heb een leuke strijd gehad met jullie:)
jammer dat jullie zo vertrokken zijn.

Maargoed in de toekomst is het zien wat de rest van stokje ervan brengt.
Nu stokje geen fatsoenlijke leiding meer geeft, en vele misschien een ander oord aan het zoeken zijn is het maar de vraag hoe lang het duurt voordat het stokje breekt.

het feit dat stokje nu in een keer wel hun MB-stam toelaat in de 'hoofd'-stam zegt al genoeg, waarbij de penno en VSB eerst niet toegelaten werden omdat ze te klein waren :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je bent afgelopen nacht tussen 2.17 en 2.30 op verwijderd.
Dus de 15-10 om 2.30 ofzo heb je op delete geklikt.

Toen waren er al 4 dorpen overgenomen.

ik kan wel een gok maken wanneer je offline bent gegaan, toen je er achter kwam dat zelfs zeus zelfs een dorpje wist terug te veroveren heb je snel op delete geklikt om geen gezichtsverlies te lijden.


je verhaal dat je allang weg was toen de dorpen werden overgenomen slaan dus kant nog wal.

lol acc stond al even op delete. Echter vonden we het er een beetje over gaan dat we zelfs Stokje niet op voorhand hadden verwittigd. Om die reden hebben we delete stopgezet om even snel afscheid te nemen.

Davy en Daan, ik heb een leuke strijd gehad met jullie:)
jammer dat jullie zo vertrokken zijn.

Maargoed in de toekomst is het zien wat de rest van stokje ervan brengt.
Nu stokje geen fatsoenlijke leiding meer geeft, en vele misschien een ander oord aan het zoeken zijn is het maar de vraag hoe lang het duurt voordat het stokje breekt.

het feit dat stokje nu in een keer wel hun MB-stam toelaat in de 'hoofd'-stam zegt al genoeg, waarbij de penno en VSB eerst niet toegelaten werden omdat ze te klein waren :eek:

heb ook leuke strijd tegen jullie gehad, al waren we bij jullie eerder van uitputting ah testen aangezien jullie toch nergens naartoe konden :p Helaas duurde het minder lang om w32 en daarbij stokje beu te raken, dan dat het duurde voordat jullie op delete gingen :)
 
Bovenaan