Poesjeknoei, the real one?

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Whiners:D
 

DeletedUser70670

Guest
1e wereld ja Xd, allé men 2e eigenlijk, eerste was w17 115k punten.
Goed ik snap het, vond het gwn zeeeeer jammer hoe poesje omging met dit gebeuren, niet alleen de vv, ook de vijandigheid en schijnheiligheid in de gesprekjes :)

Kusjes
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de reactie van firehotowner2 dat het een ongebruikelijke vv is van poesjestoei.
Zelf speel ik geen 32 maar ik snap niet waarom iedereen zo huilt over de interns van bepaalde spelers. Iedereen heeft een andere mening en terecht of onterecht steakhouse staat nu nog steeds nmr 1. Als dit problemen oplevert zal ik zeggen doe je ogen open en kijk is naar een andere wereld want daar trekt ook iedereen zijn mond open en zegt dat DAAR het onterecht is wie er op nmr 1 staat.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de reactie van firehotowner2 dat het een ongebruikelijke vv is van poesjestoei.
Zelf speel ik geen 32 maar ik snap niet waarom iedereen zo huilt over de interns van bepaalde spelers. Iedereen heeft een andere mening en terecht of onterecht steakhouse staat nu nog steeds nmr 1. Als dit problemen oplevert zal ik zeggen doe je ogen open en kijk is naar een andere wereld want daar trekt ook iedereen zijn mond open en zegt dat DAAR het onterecht is wie er op nmr 1 staat.

Lees is wie er begint over interning? Daarnaast hoor je ons niet of het wel of niet terecht is dat hij 1e staat, enkel dat hij door het internen de top 20 (o.a.) is ingekomen. Interning hoort in het spel, dus hij doet niks fout ofzo..

Daarnaast ongebruikelijke vv? Wat versta jij daar onder? Als iemand een account mag beheren om daartoe een ander schade aan te richten, dan is dat toch niet ongebruikelijk? Het is zelfs heel normaal... Zolang je iets doet om zelf voordeel te behalen uit het resultaat wat je voor ogen hebt, is het wat mij betreft heel normaal. We leven niet voor niets in een maatschappij waar het individu altijd (vaak) op de eerste plaats staat...

Dus volgende keer als jij je wilt mengen in een discussie, komt met argumenten of een redenatie.. (Zomaar zeggen dat iets ongebruikelijk is slaat nergens op..)

Daarnaast mijn vraag aan jou, waarom huil jij over ongebruikelijke vv's? De enige die hier dus "huilt" ben jij en steakhouse en niemand anders.
 

DeletedUser

Guest
Ah zo'n leuke post dit ^.^ Bewijst maar wat voor een top speler je bent; farmen en internen (a).

Natuurlijk laat je de post van jezelf niet zien, wat een klasse heb je toch!

1. Gruttobende was geen intern.
2. Heb avdd op Brooz gehaald.
3. Bouchke was bijna barbaar gegaan door inactiveit.. kon ik wegspelen met 5 clears..
4. Deze zogenaamde DU is mijn DU niet.. zegt dat ik zijn VV krijgt in 1 dagje en edelt dan 4 barbaartjes.. Vreemd hoe je aan die 30k komt, ik kom maar net boven de 20 uit... 9+5+4+4= 30.
Als je wat op het AF post laat het eerst nakijken door mijn neefje van 8. :eek::eek::eek:

Zelf laat je je eigen interns weg, interns bij de beginfase wat meer waarde heeft dan bij dorp 66. :rolleyes:
Jou interns zijn onnodig, enige reden dat je internt is omdat je bang bent voor de 500k speler boven je. ;)
Zelf heb ik nu weer genoeg mogelijkheden om elke kant op te groeien, en mijn gemiddelde blijft 3 dorpen per dag.. met of zonder interns..;)

Die titel is ook zo grappig, de real one.. ik en wonder hebben nooit ingelogd op dat account.. ja 1x om de schade te bekijken toen je moest wenen.... 2 halve clears die je blijkbaar niet kon blokken. :d ja.. de real one.. een speler die eraf is gekickt. ;)


Als je aandacht nodig hebt haal je maar een leuke stunt uit zoals Vuur, en niet mij 3 uur lopen te pmen terwijl ik zeg dat ik bezig ben.
Zou toch zweren dat je niks anders te doen hebt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
31
Ingaan op privéleven is niet toegestaan, en zeker in een discussie ook zeer ongepast. Want dat betekent dat je de discussie anders niet kan winnen als je niet op de persoon zelf gaat. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ingaan op privéleven is niet toegestaan, en zeker in een discussie ook zeer ongepast. Want dat betekent dat je de discussie anders niet kan winnen als je niet op de persoon zelf gaat. ;)

Zeggen dat iemand 24/7 loopt te farmen, aandacht tekort komt, en niks beters te doen heeft dan mij onder te spammen kan je nog best aan TW linken hoor. Sorry als ik zei dat hij het spel niet goed begrijpt, ik denk te hardop.
Maar ja, is die zeker want hij kreeg 2 incs. :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nieuw hoofdstuk voor het boek over Poesjeknoei: Hoe stab ik mijn NAPS.

Volgende keer nadenken voordat je Amath aanvalt, dan kan je een tegen reactie verwachten. PBG's of PNap's tellen dan niet. Niet volgens de stam regels ;)
 
Reactiescore
768
Volgende keer nadenken voordat je Amath aanvalt, dan kan je een tegen reactie verwachten. PBG's of PNap's tellen dan niet. Niet volgens de stam regels ;)

Als je een NAP met een speler hebt geldt dat niet voor de gehele stam toch? Of denken jullie dan wel zo :rolleyes:? Verder zat er op de nap een opzeg termijn die niet is nagekomen. Lekker eervol kun je zeggen :eek:. NAP tussen spelers hebben niet zoveel te maken met stamregels. Maar als je in oorlog komt wel die NAP is het wel gebruikelijk de NAP op te zeggen, maar dan wel aan de termijn vast te houden. Maar dit is niet het geval dus gewoon een stab.

Ja, want dat je tijd steekt in dit spel en diplomatisch speelt om te overleven en je wordt gestabt is heel normaal tegenwoordig. Natuurlijk gaat dit spel over heersen ect, maar eervol is dan normaal wel van belang.
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet te zeggen dat hij een afspraak aan z'n laars lapt. Na zijn arrogante gedrag mag die wat mij betreft een andere wereld zoeken.
 
Reactiescore
768
Arrogante houding. Jij bent degeen die probeert te manupuleren om met iedereen NAPS te sluiten. Elke keer om elke reactie heen draaien met de meest belachelijke reacties. De regels van de NAP waren simpel. Jij valt hufhuf niet aan en hufhuf jouw niet met een opzeggingstermijn, Wie valt wie aan Jelle?
 

DeletedUser69307

Guest
Kijk eerst naar je eigen gedrag, arrogante zak.

Dit hoort niet op het algemeen forum,
als je het niet kunt halen in een discussie laat dan wat zien in game.

Als jullie je niet aan afspraken kunnen houden moet je ook
niet verrast zijn als de tegenpartij er ook de brui aan geeft.

Het enigste dat je hier wint is dat je jezelf eindeloos belachelijk maakt.

Graag zie ik wel nog wat echte punten die de discussie naar een nieuw niveau brengen,
heb je die niet raad ik je aan het over een andere boeg te gooien.

Dankje.
 

DeletedUser11552

Guest
Dit hoort niet op het algemeen forum,
als je het niet kunt halen in een discussie laat dan wat zien in game.

Als jullie je niet aan afspraken kunnen houden moet je ook
niet verrast zijn als de tegenpartij er ook de brui aan geeft.

Het enigste dat je hier wint is dat je jezelf eindeloos belachelijk maakt.

Graag zie ik wel nog wat echte punten die de discussie naar een nieuw niveau brengen,
heb je die niet raad ik je aan het over een andere boeg te gooien.

Dankje.

Je hebt gelijk deWitPCHulp,

wat vind je van dit?

Je nap aanvallen met een vv - account. En die aanvallen waren niet van een stamaccount dus ook geen stambelang.
Via via gehoord vandaag dat de aanvallen dus via poesje gestuurd zijn terwijl poesje mijn nap is?

Laf of niet laf?
 

DeletedUser69307

Guest
Je hebt gelijk deWitPCHulp,

wat vind je van dit?

Je nap aanvallen met een vv - account. En die aanvallen waren niet van een stamaccount dus ook geen stambelang.
Via via gehoord vandaag dat de aanvallen dus via poesje gestuurd zijn terwijl poesje mijn nap is?

Laf of niet laf?

Ik zet dat altijd in een clausule

Voorbeeld van een NAP clausule:

Indien 1 van beide partijen zich niet houd aan de regels, gaat lopen met de vrouw/vriendin van de tegenpartij of de tegenpartij er geen toekomst meer in ziet dient na de bespreking hiervan nog steeds een vredesperiode te worden gehanteerd van 14 dagen met betrekking van alle regels. Aansluitend mogen er geen vv's worden gedraaid om de tegenpartij te schaden indien dit toch ontdekt wordt zal het individu een sanctie worden opgelegd na bespreking tussen de leiding. Dorpjes leeg zetten voor je vrienden mag natuurlijk altijd!
 

DeletedUser

Guest
Die aanvallen met een VV account kan ik niet gedaan hebben want ik kan je wel aanvallen.
Of je moet dit geloven:
4PUP2.png


Jullie maken jezelf alleen maar belachelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn gewoon te dom om te beseffen dat als je amath aanvalt je geen tegen reactie hoeft te verwachten ^^
 
Bovenaan