rate de top 25!

DeletedUser56496

Guest
Ik vond nog geen enkel topic waarin de top 20 wordt beoordeeld dus denk ik dat ik wel een nieuw mag openen! Iedereen kent de opzet: Je beoordeelt elke speler en zegt of je hem top 20 waardig vindt of niet (in beide gevallen met goede argumentatie uiteraard, elkaar ongefundeerd afbreken is uit den boze!). Eventueel ook zeggen wie jij wel de top 20 ziet binnensluipen op relatief korte termijn! (Ook hier weer argumenten graag!).

De huidige top 20 staat in de spoiler.


1 AnToe
2 .lost cause.
3 LORD wales
4 quintkiller No End
5 wildekiller Modus
6 General Jar Jar Binks
7 Jan.Jansen Modus
8 extralucifer ~TNW~
9 The Rots ~TNW~
10 xXx Extreme
11 mikestr
12 king@marcel
13 **Revolution**
14 The Guru
15 wanderkezanderke
16 Thewidowmaker.
17 battlemouse
18 gup21
19 Slither
20 detoost

Mvg
 

DeletedUser69459

Guest
Re: rate de top 20!

AnToe- Wel terecht denk ik. Nummer 1 ben je niet zomaar.
.lost cause. Ken ik niet echt goed.
LORD wales- Ken ik niet zo goed.
quintkiller- Ken ik helemaal niet.
Wildekiller- Staat er ook terecht. Ook een goede leider. Heeft een goede oplossing gevonden voor B2B.
General Jar Jar- Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd :/
Jan.Jansens- Tuurlijk staat deze er terecht in. Heeft de account al heel wat plaatsen doen stijgen de afgelope 4maand.
extralucifer- Staat er ook terecht in. De afgelopen maanden enorm veel gegroeid door Reunited over te nemen en gedeeltelijk interneren van missions.
The Rots- Staat er zeker terecht in. Wel een beetje gezakt doordat hij niet veel had om te edelen. Zet zich ook altijd in voor ~Tnw~
xXx Extreme- Ken ik niet zo goed.
mikestr- Idem
King@marcel-Staat er ook terecht in. Geeft je altijd os als je deze nodig hebt, kortom een teamspeler. Is ook de afgelopen 2maand hard gestegen op de ranking.
**Revolution**- Ken ik niet.
The Guru- Ken ik niet
wanderkezanderke- Zal er ook wel terecht staan zeker als ik de verhalen moet geloven over hem. Wilt wel niet zeggen wnr hij tegen mij vv. deed -.-
Thewidowmaker- Staat er terecht in.
battlemous- ken ik niet echt zo goed.
gup21- Staat er terecht in. Ook een goede leider van Fear! die altijd objectief blijft. Wel gunt hij andere mensen buiten Fear! niet zo veel :(
Slither- Ik sta er wel terecht in denk ik. Vooral verder gebouwt op het werk van de vorige spelers.
detoost- Mierenneuker 1steklas. Vooral aanvallen heel sterk. Verdedigend zullen we hem wel testen de volgende maanden :D Dus al bij al staat hij er terecht in.
 
Reactiescore
1.367
Re: rate de top 20!

tja de enigste op deze lijst die ik ken is lord wales en dat is niet echt een goede speler, vooral interns/bbtjes

de rest van mijn vriendjes hangen onder de top 20 :(
 

DeletedUser56496

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe : Staat terecht in de Top 20, denk alleen niet terecht op nr.1 (wel top 10 waardig)
2 .lost cause. : ja is wel een goede speler
3 LORD wales : nooit van gehoord om eerlijk te zijn:p
4 quintkiller : zeker terecht, als deze actief is zeker een speler voor top 3
5 wildekiller : met J. er nu op zou ik terecht zeggen
6 General Jar Jar Binks : geen idee
7 Jan.Jansen : Denk het wel
8 extralucifer : Heb ik nog geen commentaar over, zal hem ff op de proef moeten stellen, tot nu toe is het niet bijster wat ik zie.
9 The Rots : ja terecht
10 xXx Extreme: met wat activiteit is dit een top 5 speler.
11 mikestr : /
12 king@marcel: ja lijkt op zich een goede speler
13 **Revolution** : /
14 The Guru : /
15 wanderkezanderke: zeker terecht. zou veel hogen mogen staan;)
16 Thewidowmaker. : ja terecht
17 battlemouse : staat op de goede plaats denk ik
18 gup21 : zou hoger moeten staan <3
19 Slither : Offensief nog niet veel gezien, deffensief valt het goed mee.
20 detoost : /
 

DeletedUser59349

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe - geen idee
2 .lost cause. - lost cause heeft de 2e plek naar mijn weten wel verdient. Ik heb dit altijd een erg sterk account gevonden.
3 LORD wales - geen idee, heb er niet zo'n hoge pet van op iig...
4 quintkiller No End - Zeker weten, ik zou het verdient vinden dat quint de top-3 in komt qua prestaties (niet alles is openbaar zichtbaar ;))
5 wildekiller Modus - Ja, is ook verdient. Maar of dit vastgehouden wordt? Ik twijfel daar enorm aan...
6 General Jar Jar Binks - Geen idee
7 Jan.Jansen Modus - Geen idee
8 extralucifer ~TNW~ - Duidelijk een nee. Ik denk dat jullie er zelf wel kunnen bedenken waarom...
9 The Rots ~TNW~ - Ja top-10 is wel terrecht voor The Rots, in TNW een van de 'smaakmakers'
10 xXx Extreme - Zeker top-10 waardig. En wat ik heb meegemaakt ook wel top-3 waardig.
11 mikestr - geen idee
12 king@marcel - Nee, heeft tot noch toe alleen maar bb's kunnen edelen (en ander intern werk)
13 **Revolution** - geen idee
14 The Guru - geen idee
15 wanderkezanderke - Wander staat hier onterecht, wander verdient wat mij betreft de top-1 plek.
16 Thewidowmaker. - geen idee
17 battlemouse - geen idee
18 gup21 - Ja gup verdient het om top-20 te staan. Gup straalt het uit om met de top mee te draaien ;)
19 Slither - Verdient, doorzettingsvermogen is toch bepalend.
20 detoost - Deze speler verdient het uiteraard ook ;) Is een goede teamspeler en regelt graag dingen :)
 

DeletedUser55201

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe - topper, zeker terecht in top 3
2 .lost cause. - Zou wel op één mogen ;) *slijm*
3 LORD wales - Ken ik te weinig, stats lijken niet spectaculair maar edelt wel flink door. Easy overnames laatste maanden
4 quintkiller No End - Nooit begrepen waarom die Fear niet joint. De VV'ers doen goed werk hier. Speler zelf ken ik niet
5 wildekiller Modus - Terecht, maar ik haal je nog wel in ;)
6 General Jar Jar Binks - Saaie ligging.
7 Jan.Jansen Modus - Wat een beest, niet verwacht nu al zo hoog te staan. Is de rest aan het slacken?
8 extralucifer ~TNW~ - De originele speler is topper. Speelt eigenzinnig maar behaalde wel resultaat.
9 The Rots ~TNW~ - Mijn leermeester, super inzet en sterke teamspeler/leider
10 xXx Extreme - Ken ik niet, edelt flink door. Doe zo verder, maar niet te snel :p
11 mikestr - zie ik daar een plate streep in de stats?
12 king@marcel - Superdef, veel activiteit.
13 **Revolution** - Topper
14 The Guru - geen idee
15 wanderkezanderke - is een beest, zou moeten hoger staan
16 Thewidowmaker. - Zeker terecht
17 battlemouse - goede teamspeler
18 gup21 - PLatte streep in stats, zal desondanks wel actief spelen/leiden vermoed ik
19 Slither - actieve speler doet het prima. Leert snel bij
20 detoost - ken ik onvoldoende maar actieve aanvaller
 

DeletedUser62248

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe, staat zeker terecht op nummer 1. Een top speler, die zich niet alleen voor zijn eigen acc volledig inzet, maar ook voor zijn stam.
2 .lost cause., zeer sterke speler op offensief gebied. Wanneer hij een goed humeur heeft, speelt hij iedereen weg. Zeker terecht op nummer 2.
3 LORD wales, lijkt mij een prima speler. Zeer stabiele speler, alleen heb ik heb hem nog niet veel in actie gezien. Hopelijk gaat dit binnenkort eens gebeuren :)
4 quintkiller No End, zeer goede speler op zowel defensief gebied als offensief gebied. Verder een fijne buur om te hebben :d
5 wildekiller Modus, zeker terecht dat wilde in de top 5 staat. Is een prima speler, alleen zijn ligging is nogal ongelukkig.
6 General Jar Jar Binks, erg goede speler, alleen door zijn ligging is hij hier nog niet echt in actie geweest. Dit komt vast nog wel in de toekomst :)
7 Jan.Jansen Modus, prima speler. Is een echte teamspeler.
8 extralucifer ~TNW~, heb eigenlijk nooit gemerkt dat deze speler in de top 10 stond, maar is op zich een prima speler. Heeft het erg goed gedaan tegen ReUnited, als ik me niet vergis.
9 The Rots ~TNW~, zeer goede teamspeler en stamleider. Houdt zijn stam al jaren stabiel en die stabiliteit leidt toch zeker ook voor de goede prestaties van de stam. Alleen jammer van het cfen in Geurtgeurt's cluster :(
10 xXx Extreme, prima speler. Was vooral tot een paar maanden terug een erg actieve en wat aanvallen betreft 'agressieve' speler.
11 mikestr, doet het lekker tegen DF (toch?) en lijkt mijn een prima speler op offensief gebied.
12 king@marcel, fantastische teamspeler en staat altijd klaar voor zijn stam. Verder een ijzersterke deffer.
13 **Revolution**, deze speler doet behoorlijk rustig aan de laatste tijd. Was in het verleden een prima speler.
14 The Guru, rustige interner. Heeft zich helaas nog niet bewezen in deze w, wat mij betreft.
15 wanderkezanderke, offensief beest en een zeer goede teamspeler. Staat altijd klaar voor alles en iedereen en daarnaast is elke aanval die hij uitvoert een succesvolle actie.
16 Thewidowmaker., prima speler op offensief gebied, doet het lekker tegen TmwrK.
17 battlemouse, prima speler, maar kan door zijn ligging niet zo heel veel op offensief/defensief gebied. Geen idee hoe hij daarmee dus is.
18 gup21, zeer goede teamspeler en de beste stamleider die ik ooit meegemaakt heb. Geen wonder dat fear! zo'n stabiele stam is. Verder is hij ook sterk op offensief en defensief gebied.
19 Slither, zet zich altijd volledig in voor zijn stam. Verder ook een prima speler op offensief/defensief gebied, maar moet wel wat minder zeiken op het AF.
20 detoost, Noob ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: rate de top 20!

1. Antoe: Terecht lijkt me. Veel kritiek gehad over GON toestanden maar die was dan weer onterecht. Toekomst zal uitwijzen of hij deze 1ste plaats helemaal waard is maar voor mij zoizo wel.
2. .lost cause.: Ook een topper. Zegt waar het op staat en heeft meestal nog gelijk ook ;) Jammer van het grote front maar daar vind hij wel een oplossing voor.
3. Lord Wales: Ken ik absoluut niet maar slaagt er wel in me een beetje te irriteren. Doet weinig tot niets als je er niet wat achter zit. Hiermee is meer te doen denk ik.
4. Quintkiller: Geniet van het vele vv werk van Team en Fear maar dat is hun goed recht. Vele goeie dingen over gehoord.
5. Wildekiller: //
6.General Jar Jar Binks: Mits meer front kan hij zich echt bewijzen, wel geen twijfel over zijn kunnen.
7. Jan.Jansen: Absolute nietsnut die steeds maar weer droomt over die plek 5..! Haha nee ik verwacht nog wel iets van hem, kwaliteiten zijn er zeker voor aanwezig.
8. The Rots: Vele problemen gekent met TNW maar hij en zen stam staan er nog steeds en doen het goed. Chapeau.
9. Extralucifer: Ken ik niet maar lijkt me wel de mogelijkheden te hebben om uit te groeien tot een belangrijke pion, als hij dat al niet is.
10. xXx Extreme: Nog nergens gehoord of gezien, gebeurd relatief weinig op het account.
11. Mikestr: In alle stilte opgeklommen maar echt kennen doe ik hem niet. Kan ik dus weinig over zeggen.
12. king@marcel: Ziet er me wel goede speler uit, ken hem verder niet.
13. **Revolution**: Zit wat stil de laatste tijd maar slaapt zeker niet. Veel mogelijkheden.
14. The Guru: Nog zo eentje die daar plots staat zonder dat hij opvalt, geen kennis over.
15. Thewidowmaker.: Mag zeker hoger staan.
16. Wanderkezanderke: Veel goeie dingen over gehoord
17. Battlemouse: Onderschatte speler
18. Slither: Veel praatjes maar uiteindelijk staat hij er wel. Doet het meer dan behoorlijk.
19. Gup21: Hij is stil de laatste tijd maar als leider van Fear kan je enkel zeggen dat hij het uitstekend doet.
20. Detoost: Verwacht ik veel van, enkele goeie commentaren over gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe - nr 1 waardig, houd mij plekje warm :p
2 .lost cause. - ken ik niet heel goed maar een goede kerel die supervrouw :p
3 LORD wales - internerner niet veel in actie gezien, geen top 3 waardig op dit moment in mij ogen(kan nog veranderen)
4 quintkiller No End - top 5 zeker waardig, goede speler
5 wildekiller Modus - doet zijn plekje eer aan, hoor zeker in de top 5
6 General Jar Jar Binks - niet veel van gezien, ken hem niet echt hopelijk komt dat nog
7 Jan.Jansen Modus - heeft genoeg skills, dus verdient zijn plek zeker
8 extralucifer ~TNW~ - wist niet eens dat die top 10 was
9 The Rots ~TNW~ - een goede stam leider, en draaide ook gewelid goed vv op missions
10 xXx Extreme - ken ik niet
11 mikestr -ken ik niet
12 king@marcel - goede stam speler verdient zijn 12de plek zeker
13 **Revolution** - een stille kracht
14 The Guru - een interner volgens mij
15 wanderkezanderke - een offensief beest met een net iets te groot ego, maar verdient zijn plekt
16 Thewidowmaker. prima speler
17 battlemouse - normaal zijn muizen niet erg sterk maar deze wel :p
18 gup21 - goede stam leider, ken hem verder niet erg goed
19 Slither - hoort er zeker in thuis, alleen moet die beetje opletten als die berichten op af plaatst
20 detoost - tjah, als ik zo nu en dan wat doe op andel vind ik hem niet erg sterk
 

DeletedUser56496

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe - nr 1 waardig, houd mij plekje warm :p
2 .lost cause. - ken ik niet heel goed maar een goede kerel die supervrouw :p
3 LORD wales - internerner niet veel in actie gezien, geen top 3 waardig op dit moment in mij ogen(kan nog veranderen)
4 quintkiller No End - top 5 zeker waardig, goede speler
5 wildekiller Modus - doet zijn plekje eer aan, hoor zeker in de top 5
6 General Jar Jar Binks - niet veel van gezien, ken hem niet echt hopelijk komt dat nog
7 Jan.Jansen Modus - heeft genoeg skills, dus verdient zijn plek zeker
8 extralucifer ~TNW~ - wist niet eens dat die top 10 was
9 The Rots ~TNW~ - een goede stam leider, en draaide ook gewelid goed vv op missions
10 xXx Extreme - ken ik niet
11 mikestr -ken ik niet
12 king@marcel - goede stam speler verdient zijn 12de plek zeker
13 **Revolution** - een stille kracht
14 The Guru - een interner volgens mij
15 wanderkezanderke - een offensief beest met een net iets te groot ego, maar verdient zijn plekt
16 Thewidowmaker. prima speler
17 battlemouse - normaal zijn muizen niet erg sterk maar deze wel :p
18 gup21 - goede stam leider, ken hem verder niet erg goed
19 Slither - hoort er zeker in thuis, alleen moet die beetje opletten als die berichten op af plaatst
20 detoost - tjah, als ik zo nu en dan wat doe op andel vind ik hem niet erg sterk

tegen andel hoef ik ook nooit veel te doen he ;p
 

DeletedUser

Guest
Re: rate de top 20!

tegen andel hoef ik ook nooit veel te doen he ;p

tjah dat is wat ik van je zie, dus daar bazeer ik mij menigng op, ik weet niet of je meer kunt want dat heb ik niet gezien.

maar wilde heeft gelijk geen discusie :p
 

DeletedUser

Guest
Re: rate de top 20!

1 AnToe - uhmm, als je zoveel farmt is het logisch dat je op plek 1 staat. Terrechte nummer 1 zeker nu het team is aangevuld met een van de beste spelers van wereld 22.
2 .lost cause. - Een zeer goed en potentieel account, goed voor de stam en brengt vaak een helder licht voor sommigen die het nodig hebben. veel kwaliteit.
3 LORD wales - zeer stille speler, nooit op het forum te vinden (tenzij dat veranderd is) en jah intern king of wereld 22??? Deze speler haalt voornamelijk zijn voordeel uit de tijden waarin de meesten niet meer online zijn ^^.
4 quintkiller No End - uhmm... is een lastige, originele speler ken ik niet, maar door de afwisselende bezoekjes van Fear/Team mensen er op is het een zeer handig en effectieve buffer.
5 wildekiller Modus - Mooi account met een zeer goede actieve stamspeler hoort zoiezo in de top 6 ^^
6 General Jar Jar Binks Modus - - - - - - - - - -
7 Jan.Jansen Modus - Heeft een goed team er op, die gaan het zeker nog verder schoppen.
8 extralucifer ~TNW~ - Is in een rap tempo opgeklommen, complimenten aan de spelers dat ze de top 10 bereikt hebben, op naar de top 5? Voor de rest ken ik ze niet maar denk dat ze het wel in zich hebben.
9 The Rots ~TNW~ - naar mij idee een rots in de branding voor TNW. een goede leider met zowel technische kwaliteiten als sociale kwaliteiten.
10 xXx Extreme - Account dat bij mij veel vraagtekens op roept. vroeger veel potentie maar nu?
11 mikestr - Account met een vreemde ligging, Met de huidige speler(S) is het zeker een top account waardig.
12 king@marcel - Geen idee.
13 **Revolution** - een stille kracht
14 The Guru - een interner volgens mij
15 wanderkezanderke - Heeft het een beetje makkelijk in het noorden, maar kan ook zijn doordat hij alles platgooid. een zeer offensieve speler die wel het een en ander weet van het zien van oranje/rode bolletjes in zijn berrichtenbox
16 Thewidowmaker. Account krijgt nu weer zeer veel leven in geblazen. Gaat goed komen.
17 battlemouse - Goede spelers
18 gup21 - Denk 1 van de beste leiders die ik ken, zoals hij met fear en andere stammen omgaat kan je alleen maar becomplimenteren.
19 Slither - Net als Lucifer, zeer hard omhoog gegaan, voor de rest niet echt bekend bij mij.
20 detoost - uhm beetje twijfel over de kunnen van deze speler. misschien moet die nog even echt op de proef worden gesteld? het account zou het wel redden maar ik weet niet of de huidige team dat dat beheersen?


ps, mooi dat ik zo onbekend ben/was ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: rate de top 20!

Al die accounts met meerderen spelers...
...gewoon hardcore doorbeuken in je eentje is toch vee leuker?? :D:D
 

DeletedUser62454

Guest
Re: rate de top 20!

je hebt ook nog niet echt iets gepresteert, en ik spreek je nooit.
Wat wil je dan :cool:
 
Bovenaan