Fruit VS RFresh

DeletedUser26046

Guest
Het echte stack werk? in deze wereld heb je kwaliteiten nodig en niet onnozel stacken zoals in te veel werelden gebeurd, persoonlijk vind ik boerderij limiet veel leuker. :D

Je realiseert je dat stacken even goed een kwaliteit/skill is als dat het deffen op een boer wereld is?
Het enige echte verschil is dat een boerderijwereld meer activiteit vraagt :eek:.
 

DeletedUser64946

Guest
Je realiseert je dat stacken even goed een kwaliteit/skill is als dat het deffen op een boer wereld is?
Het enige echte verschil is dat een boerderijwereld meer activiteit vraagt :eek:.

Daar heb je gelijk in, maar zoals de meeste hier "stacken" is het geen kwaliteit/skill.

Dat maakt deze wereld zo leuk, zale :p
 

DeletedUser26046

Guest
Daar heb je gelijk in, maar zoals de meeste hier "stacken" is het geen kwaliteit/skill.

Dat maakt deze wereld zo leuk, zale :p

Dat mensen het niet goed kunnen betekent niet dat het minder moeilijk is hè.
Als je weet hoeveel accounts er op stackwerelden belachelijk slecht zijn georganiseerd/preventief gestacked dan lach je je kapot. Dat is zeker even lastig in mijn ogen als deze boerderijwereld.

Sterker nog, de tactiek is makkelijker hier :p. Het enige wat hier verwacht wordt is dat je gewoon erg actief bent om tussen te stacken, schuiven etc etc.
 

DeletedUser70304

Guest
Fruit slaapt omdat jullie ons in slaap wiegen door niks te doen. :eek:
Maar geloof me we worden wel nog wakker.

Wij kunnen juist hetzelfde zeggen over jullie dus dit is dikke zever.
Jullie kunnen ons ook wakker maken he
biggrin.gif

Maar geloof me, wij zijn wakker.
 

DeletedUser

Guest
Hahahahha LOL! :p
Merken we aan de pro-aanvallen met def + edels... :rolleyes: :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ja geloof ik best maar er zijn genoeg aan het front met Fruit die het wel doen.
 

DeletedUser23168

Guest
Ja geloof ik best maar er zijn genoeg aan het front met Fruit die het wel doen.


Ja beetje jammer dat er momenteel nu we zo ver gevorderd zijn er nog spelers zijn die :speer::zwaard::boog::zwaar::bboog:voor aan te vallen .
In plaats van :bijl::licht::verkenner::ram:
:wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:
 

DeletedUser62715

Guest
Ja beetje jammer dat er momenteel nu we zo ver gevorderd zijn er nog spelers zijn die :speer::zwaard::boog::zwaar::bboog:voor aan te vallen .
In plaats van :bijl::licht::verkenner::ram:
:wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

Of mensen die stacken met enkel :zwaar: en :zwaard:.
Of mensen die enkel stacken met 10000 :speer:
Of mensen die edels sturen met 4 bij 1 clear samen ipv achter elkaar.
Of mensen die alleen maar om je te kloten in het midden van je cluster dorpen naar 6000 punten schieten.
Of mensen die enkel halve clears versturen.
Of mensen die een uur of 4 tussen hun eerste en tweede edel laten zonder clears ertussen.
Of mensen die verspreid over de wereld op een 10 tal plaatsen overal 5 tot 10 dorpen edelen, topcluster.
Of mensen die het in game niet kunnen halen dus dan maar volle bak onzin tegen je beginnen te lullen.
Of mensen die nooit dodgen wanneer ze deffen met een half def dorp tegen een clear.

Laat staan dat ik begin over timen. Maar dat, beste dragonspin, is de stam die jij recentelijk gejoind bent. Al zijn er een (klein) aantal spelers uit het oude Rfresh waar je me geen kwaad woord over zult horen spreken. Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan Chicara.

grts,

Thomas
 

DeletedUser23168

Guest
Of mensen die stacken met enkel :zwaar: en :zwaard:.
Of mensen die enkel stacken met 10000 :speer:
Of mensen die edels sturen met 4 bij 1 clear samen ipv achter elkaar.
Of mensen die alleen maar om je te kloten in het midden van je cluster dorpen naar 6000 punten schieten.
Of mensen die enkel halve clears versturen.
Of mensen die een uur of 4 tussen hun eerste en tweede edel laten zonder clears ertussen.
Of mensen die verspreid over de wereld op een 10 tal plaatsen overal 5 tot 10 dorpen edelen, topcluster.
Of mensen die het in game niet kunnen halen dus dan maar volle bak onzin tegen je beginnen te lullen.
Of mensen die nooit dodgen wanneer ze deffen met een half def dorp tegen een clear.

Laat staan dat ik begin over timen. Maar dat, beste dragonspin, is de stam die jij recentelijk gejoind bent. Al zijn er een (klein) aantal spelers uit het oude Rfresh waar je me geen kwaad woord over zult horen spreken. Daarbij denk ik bijvoorbeeld aan Chicara.

grts,

Thomas


oef het stopt toch dacht al dat er geen einde aan jou ljistje kwam ahahahahaahah
 

DeletedUser

Guest
Wat had je dan verwacht met die "geweldige" stam Rfresh :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60138

Guest
Hoe noob ben je als je alleen dorpen sloopt met kata's...

Nou, het kan nog erger, eerst een dorp mollen met katas, en vervolgens edels er op af sturen. Ow, biggie, gecondoleerd met je overleden edels man, ik wens je echt sterkte.

En ridder jesse, jij bent ook 1 van die noobs die zo denkt een oorlog te winnen. Waarschijnlijk weet je het verschil tussen een normale stamoorlog en een kata slooppartij geeneens. Bedenk dat ik no-life ben en jij zegt een leven te hebben. (jokkebrok)

Als dit doorgaat dan komen hier in elk geval ook de katas uit het vet, er zullen in elk geval wat proefritjes gemaakt worden de komende dagen, want ik moet toch zeker weten dat die afgestofte gevallen nog werken.
 

DeletedUser23168

Guest
Hoe noob ben je als je alleen dorpen sloopt met kata's...

Nou, het kan nog erger, eerst een dorp mollen met katas, en vervolgens edels er op af sturen. Ow, biggie, gecondoleerd met je overleden edels man, ik wens je echt sterkte.

En ridder jesse, jij bent ook 1 van die noobs die zo denkt een oorlog te winnen. Waarschijnlijk weet je het verschil tussen een normale stamoorlog en een kata slooppartij geeneens. Bedenk dat ik no-life ben en jij zegt een leven te hebben. (jokkebrok)

Als dit doorgaat dan komen hier in elk geval ook de katas uit het vet, er zullen in elk geval wat proefritjes gemaakt worden de komende dagen, want ik moet toch zeker weten dat die afgestofte gevallen nog werken.


neen hoor ik ben geen jokkebrok ik was er niet eens toen aanvallen verstuurd zijn en oorlog winnen wie heeft het daar over gehad heb nooit gezegd dat ik ga winnen .
 
Bovenaan