Fruit VS RFresh

DeletedUser71152

Guest
Fruit slaapt omdat jullie ons in slaap wiegen door niks te doen. :eek:
Maar geloof me we worden wel nog wakker.

En de leiding van Rfresh heeft blijkbaar ontdekt hoe ze een stamplaatje moeten instellen dan? :p

Kijk ik wil graag wat opzetten maar ik ben de enige die wakker is. Ik wil graag wat doen, maarja de rest slaapt :p

Nou mijn co heeft het plaatje gemaakt en de leiding ging met het plaatje akkoord :D
 

DeletedUser

Guest
Tsja schudt ze wakker man!
En leer ze wat een clear is...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23168

Guest
Fruit slaapt omdat jullie ons in slaap wiegen door niks te doen. :eek:
Maar geloof me we worden wel nog wakker.

En de leiding van Rfresh heeft blijkbaar ontdekt hoe ze een stamplaatje moeten instellen dan? :p


hoe stoer kan je zijn in plaats van fatsoenlijke antwoorden te geven beetje de onnozelaar uithangen jullie hebben gewoon geluk dat hier een boerderij limiet is en wij nog buiten tw een leven hebben .
 

DeletedUser71152

Guest
hoe stoer kan je zijn in plaats van fatsoenlijke antwoorden te geven beetje de onnozelaar uithangen jullie hebben gewoon geluk dat hier een boerderij limiet is en wij nog buiten tw een leven hebben .

Waar is dat Groene Duimpje? :D
 

DeletedUser69033

Guest
hoe stoer kan je zijn in plaats van fatsoenlijke antwoorden te geven beetje de onnozelaar uithangen jullie hebben gewoon geluk dat hier een boerderij limiet is en wij nog buiten tw een leven hebben .

Is dat met die boerderijlimiet niet iets wat je van tevoren wist? Zoiets moet je van tevoren incalculeren of achteraf de mond dicht houden over geluk. :rolleyes:

Dus mond toe, terug onder je steen en oogjes toe. Hetzelfde geldt overigens ook voor team badass. :eek:
 

DeletedUser71152

Guest
Is dat met die boerderijlimiet niet iets wat je van tevoren wist? Zoiets moet je van tevoren incalculeren of achteraf de mond dicht houden over geluk. :rolleyes:

Dus mond toe, terug onder je steen en oogjes toe. Hetzelfde geldt overigens ook voor team badass. :eek:

Boerderij liemiet weet je van te voren, maar het echte stack werk kan helaas niet :(

Ik woon in een huis niet onder een steen dus ga maar snel naast je Varken slapen Dhr. Boer. Ik word niet zo graag gecommandeert door de vijand!
 

DeletedUser

Guest
hoe stoer kan je zijn in plaats van fatsoenlijke antwoorden te geven beetje de onnozelaar uithangen jullie hebben gewoon geluk dat hier een boerderij limiet is en wij nog buiten tw een leven hebben .

Wow ik geef fatsoenlijke antwoorden, Rfresh moet wakker geschud worden en grotendeels moet nog leren wat een clear is. Voor de wereld startte wist je al dat er een boerderijlimiet ging zijn dus waarom zit jij hier te zeiken over geluk? :rolleyes:
 

DeletedUser23168

Guest
Wow ik geef fatsoenlijke antwoorden, Rfresh moet wakker geschud worden en grotendeels moet nog leren wat een clear is. Voor de wereld startte wist je al dat er een boerderijlimiet ging zijn dus waarom zit jij hier te zeiken over geluk? :rolleyes:


ik zeik niet zeg gewoon dat jullie geluk hebben en ik pech en ja toen ik hier starte wist ik dat maar wist nog niet in wat situatie ik terecht kwam he
 

DeletedUser69033

Guest
Boerderij liemiet weet je van te voren, maar het echte stack werk kan helaas niet :(

Ik woon in een huis niet onder een steen dus ga maar snel naast je Varken slapen Dhr. Boer. Ik word niet zo graag gecommandeert door de vijand!

Hebben we daar niet allemaal mee te maken? Ja. Dus dan hoef je daar toch niet over lopen zeiken.

Je zou toch onder een steen moeten gaan wonen. Dan hoeven we hier niet naar je rare gezever gaan zitten luisteren. :eek:
 

DeletedUser71152

Guest
Ik weet van de Boerderij limiet regel. Ik zeik er ook niet over. Dus jij maakt van een mening gezeik? Oke good to know! :D

Ga jij maar lekker in je varkensstalletje slapen Dhr. Boer, want ik doe niet aan raar zeveren jij interperteerd dingen gewoon verkeerd :eek: dan vind ik raar zeveren niet zo erg als jij het verkeerd op gaat vatten :D
 

DeletedUser62715

Guest
hoe stoer kan je zijn in plaats van fatsoenlijke antwoorden te geven beetje de onnozelaar uithangen jullie hebben gewoon geluk dat hier een boerderij limiet is en wij nog buiten tw een leven hebben .

Op welk account speel jij? Boerderijlimiet heeft uiteraard niets met geluk te maken, argumentatie daarvoor lijkt me overbodig.

Ik snap ook wel dat Beauty2 dorpen verlies heeft op Ayslinn. Zo als je op de stats kan zien word Beauty2 geinternt. Dus je die heeft het makkelijk.

Toen ik in het begin alleen en daarna samen met ayslinn op Beauty2 begon te bashen was hij zeker nog niet gestopt, hij heeft nog een tijd gedeft en tegenaanvallen proberen opzetten. Helaas zonder succes, mogelijk is hij daardoor gestopt. In dat geval heb je een speler weggespeeld dus verdien je de dorpen even goed vind ik. Dat ze hem dan internen om nog wat dorpjes te behouden is uiteraard logisch. Dat dat mogelijk een ietwat vertekend beeld geeft in de stats kan je weinig aan doen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lol deze idiotfight, wel mooi schrijfwerk van heerboer, lag plat bij dat stukje: 'Dus mond toe, terug onder je steen en oogjes toe'
 

DeletedUser17072

Guest
Ik weet van de Boerderij limiet regel. Ik zeik er ook niet over. Dus jij maakt van een mening gezeik? Oke good to know! :D

Ga jij maar lekker in je varkensstalletje slapen Dhr. Boer, want ik doe niet aan raar zeveren jij interperteerd dingen gewoon verkeerd :eek: dan vind ik raar zeveren niet zo erg als jij het verkeerd op gaat vatten :D

Door je slechte Nederlands, kunnen mensen het verkeerd opvatten.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij zal zelf toch ook wel beseffen dat het verschrikkelijk slecht is toch? :eek:
 

DeletedUser23168

Guest
Jij zal zelf toch ook wel beseffen dat het verschrikkelijk slecht is toch? :eek:

Mij maakt het allemaal niet uit arnorro this maar een spel ontspanning voor mij na een lange werkdag beetje de gezelligheid iiets waar je de druk effe van de ketel aflaat en of dat nu vol fouten of wat ook staat zal ik niet om rouwen hoor.:D:D:D:D:D
 

DeletedUser64946

Guest
Boerderij liemiet weet je van te voren, maar het echte stack werk kan helaas niet :(

Het echte stack werk? in deze wereld heb je kwaliteiten nodig en niet onnozel stacken zoals in te veel werelden gebeurd, persoonlijk vind ik boerderij limiet veel leuker. :D

Moet je alles serieus zo letterlijk nemen?
Ik woon in een huis niet onder een steen dus ga maar snel naast je Varken slapen Dhr. Boer. Ik word niet zo graag gecommandeert door de vijand!

Dat bericht ziet er erg kinderachtig uit moet ik zeggen. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan