Fruit VS RFresh

DeletedUser

Guest
user_image.php

Fruit
Fruit, voluit Fruit Army! is een initiatief van tai-pan, fantazija en De Kleine Piraat. De stam is ontstaan door problemen in tanken. Na vele pogingen lukte het niet om deftige massa's op te zetten wegens inactiviteit op het forum. Het tweede deel van de stam is wat overschiet van de hgk kern. Ook hier lukt het niet om de stam -HGK- erboven op te krijgen en met een lange weg kwamen ze uiteindelijk in Fruit terecht Het is met andere woorden een "mengeling" van 8 ex-tanken spelers en 3 ex-hgk spelers. De stam werd opgericht op 4 juli 2013 en bestaat dus iets meer dan 2 maand een half.​

Fruit, voluit Fruit Army! is een initiatief van Tai-Pan, Fantazija en De Kleine Piraat. Fruit is ontstaan na een prachtige stab van Tai-Pan en Fantazija, met hulp van buitenaf dankzij De Kleine Piraat. Na vele pogingen lukte het niet om deftige massa's op te zetten wegens inactiviteit op het forum. De mannetjes konden niet genoeg edelen en gingen de schuld op de stamleden afschuiven dat ze inactief waren (wat wel zo was).

Ff gefikst voor je ;)
 

DeletedUser

Guest
Is perfect hoe het gegaan is dus hoefde je niet te verbeteren...
 

DeletedUser26046

Guest
Tanken is niet gefaald door mij en dat weet jij goed tomas. Ik was de enige met jou en nog een paar andere die zich echt inzetten voor Tanken, de rest deed gewoon niks (o.a. Zaletio). Ze wouden zelfs niet clears opgeven voor een massa. Tanken was na de val van HGK/pasta al geen stam meer, ik heb een dood paard vooruit proberen te trekken. Tanken is gefaald door iedereen die er niks aan wou doen en deed.

Tanken is gefaald omdat jij het leiderschap niet aankon en leavede. En dat was precies wat Tomas aangaf: Ik gaf jou verantwoording. Dat kon je niet aan. Dus brak je mentaal en maakte je de boel kapot. Dat kun je zien als mijn fout ja, er waren genoeg betere alternatieven.

Stel: tai-pan was geen leider geweest? Ik vraag me af wat er dan gebeurd was. :p

In dat geval was MMJO en mogelijk enkele andere leden in de leiding terecht gekomen. Deze hadden de stam niet geleaved omdat ze het niet meer aankonden, waardoor Tanken misschien niet zo draaide als tegen HGK, maar wel intact bleef. Daarnaast was Didyoumissme terug gekomen van vakantie, datzelfde gold voor Seko. Dan stond er een actief leidersteam wat wél de druk aankon.

+ ik was met een week of 4 teruggekomen nadat Tai leavede. Het enige wat hij hoefde te doen was de boel bij mekaar te houden. Dat was al teveel gevraagd :eek:.

Is perfect hoe het gegaan is dus hoefde je niet te verbeteren...

Niet bepaald, maar dat jullie andere waarheden zien is wel vaker gebeurt :). Het zou je sieren het bij de waarheid te houden, dat dat niet gebeurt is jammer en vandaar dat .Spartan zijn verbetering daadwerkelijk goed op zijn plaats was.
 

DeletedUser57908

Guest
Tanken is gefaald omdat jij het leiderschap niet aankon en leavede. En dat was precies wat Tomas aangaf: Ik gaf jou verantwoording. Dat kon je niet aan. Dus brak je mentaal en maakte je de boel kapot. Dat kun je zien als mijn fout ja, er waren genoeg betere alternatieven.
Mentaal breken? Zaletio voor mij blijft dit nog altijd een spelletje.
En als er zoveel betere alternatiefe waren had die dan gebruikt. Ik werd naar voren geschoven en heb toen gezegt zoals ik altijd zeg dat ik beter ben als adviseur.


In dat geval was MMJO en mogelijk enkele andere leden in de leiding terecht gekomen. Deze hadden de stam niet geleaved omdat ze het niet meer aankonden, waardoor Tanken misschien niet zo draaide als tegen HGK, maar wel intact bleef. Daarnaast was Didyoumissme terug gekomen van vakantie, datzelfde gold voor Seko. Dan stond er een actief leidersteam wat wél de druk aankon.
Natuulijk als iemand anders de leiding kreeg was het goed gegaan. Waarom moest ik dan leiden? En daarbij je weet nooit hoe het dan was gelopen.
En jij weet zelf ook dat hans niet meer wou en zou leiden, Christa mss wel dat weet ik niet.

ik was met een week of 4 teruggekomen nadat Tai leavede. Het enige wat hij hoefde te doen was de boel bij mekaar te houden. Dat was al teveel gevraagd :eek:.
Jij zou de leiding weer oppakken meteen naadat ik terug was en het enige wat ik moest doen was niet alles bij elkaar houden.
Ik moest alles weer gemotiveerd krijgen, massa's organiseren, deffence regelen, vv's regelen. En met nauwslijks tot geen medewerking van de stam gaat dat niet.


Niet bepaald, maar dat jullie andere waarheden zien is wel vaker gebeurt :). Het zou je sieren het bij de waarheid te houden, dat dat niet gebeurt is jammer en vandaar dat .Spartan zijn verbetering daadwerkelijk goed op zijn plaats was.
Dat is wel de waarheid, zo zie je maar weer dat jij het einde niet meegemaakt hebt.
 

DeletedUser

Guest
In dat geval was MMJO en mogelijk enkele andere leden in de leiding terecht gekomen. Deze hadden de stam niet geleaved omdat ze het niet meer aankonden, waardoor Tanken misschien niet zo draaide als tegen HGK, maar wel intact bleef. Daarnaast was Didyoumissme terug gekomen van vakantie, datzelfde gold voor Seko. Dan stond er een actief leidersteam wat wél de druk aankon.

+ ik was met een week of 4 teruggekomen nadat Tai leavede. Het enige wat hij hoefde te doen was de boel bij mekaar te houden. Dat was al teveel gevraagd :eek:.

en jij kon niet al die tijd die je in skype had gestoken, in tw kunnen steken of in ieder geval een gedeelte? :confused:
 

DeletedUser35742

Guest
Beetje suf dat iemand zonder vechtersmentaliteit de makkelijkste oorlog ever aan komt kondigen. Als je een uitdaging had gewild had je mij kunnen helpen tegen Tai, lol.
 

DeletedUser

Guest
Beetje suf dat iemand zonder vechtersmentaliteit de makkelijkste oorlog ever aan komt kondigen. Als je een uitdaging had gewild had je mij kunnen helpen tegen Tai, lol.

De tijd dat jij op delete ging speelde ik op tai ;)
beter je bronnen checken zou fijn zijn, hoef ik niet zoveel te typen...
 

DeletedUser5341

Guest
Ik snap dat jullie je zegje willen doen maar uhmm het topic heet wel Fruit VS RFresh en geen uithuil topic voor Tankers. We weten ondertussen wat jullie ervan vinden dus houd er maar gewoon over op.
 

DeletedUser35742

Guest
De tijd dat jij op delete ging speelde ik op tai ;)
beter je bronnen checken zou fijn zijn, hoef ik niet zoveel te typen...

Beter je bronnen checken zou fijn zijn, hoef ik niet zoveel te typen. M'n opmerking was gericht aan Speedbarbaar, niet aan jou. Hij kondigt de oorlog toch ook aan d.m.v. dit topic? Goedemorgen hoor:)
 

DeletedUser

Guest
Beter je bronnen checken zou fijn zijn, hoef ik niet zoveel te typen. M'n opmerking was gericht aan Speedbarbaar, niet aan jou. Hij kondigt de oorlog toch ook aan d.m.v. dit topic? Goedemorgen hoor:)

ik las het verkeerd, sorry :p
het was laat eh :$
 

DeletedUser

Guest
Onee, Grootste backstabber van W24 bemoeit zich er ook mee.
Halo5760
 

DeletedUser

Guest
Dit is gewoon ruzie zoeken omdat je niks beters te doen hebt Alandor...
 

DeletedUser

Guest
Klopt,

Heb maar 1 dag school in de week, dus uit ik alleen een feit.
Niet erg toch, de waarheid uiten?
 

DeletedUser

Guest
Neen jij uit jouw mening en je had het beter kunnen verwoorden lijkt me.
 

DeletedUser71152

Guest
Trouwens RFresh heeft nu wel een plaatje :D

Ik snap ook wel dat Beauty2 dorpen verlies heeft op Ayslinn. Zo als je op de stats kan zien word Beauty2 geinternt. Dus je die heeft het makkelijk. Het enige front dat vermeld word is dan XtiiBooz die zwaar slecht draait. Je kan dan beter over Harderstyles gaan praten die ook in oorlog is met RFresh, want ook Fruit doet vrij weinig (op de massa op XtiiBooz na, dus zoals Speedbarbaar zei 'RFresh heeft geen dorpen van Fruit gepakt. Hopelijk komt er meer actie." Dus ja Fruit slaapt eigenlijk ook.
 

DeletedUser

Guest
Fruit slaapt omdat jullie ons in slaap wiegen door niks te doen. :eek:
Maar geloof me we worden wel nog wakker.

En de leiding van Rfresh heeft blijkbaar ontdekt hoe ze een stamplaatje moeten instellen dan? :p
 
Bovenaan