Top 20

DeletedUser

Guest
Re: A

Die vraag kan hij eveneens aan jou stellen. Wie mag jij uberhaupt zijn om je in deze discussies te mengen? Je post met een nieuw AF accountje wat regelmatig wilt zeggen dat je op de andere of niet serieus genomen werd of jezelf compleet voor schut hebt gezet. En je vervolgens op een nieuw AF-accountje dat wilt herstellen.

^ Als dit bovenstaande niet waar is (vooraleer je daar mee afkomt) maak dan gewoon je oude AF-account bekend.

Voeg me toe op Skype, zal ik het je daar zeggen.
Want anders gaan we hier weer off topic ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Die vraag kan hij eveneens aan jou stellen. Wie mag jij uberhaupt zijn om je in deze discussies te mengen? Je post met een nieuw AF accountje wat regelmatig wilt zeggen dat je op de andere of niet serieus genomen werd of jezelf compleet voor schut hebt gezet. En je vervolgens op een nieuw AF-accountje dat wilt herstellen.

^ Als dit bovenstaande niet waar is (vooraleer je daar mee afkomt) maak dan gewoon je oude AF-account bekend.

klopt stiekem volledig xD
 
Reactiescore
254
Re: A

Voeg me toe op Skype, zal ik het je daar zeggen.
Want anders gaan we hier weer off topic ;)

Met deze reactie ben je sowieso off-topic gegaan aangezien het niks noppes nada te maken heeft met 'Top 20'. Dus had je oude AF-account hier nog wel bij gekund hoor. :)

En neuh, ik hoef geen onbekende op skype te adden. Of als je geen onbekende bent, iemand die zich niet openbaar bekend wilt maken.
 

DeletedUser37136

Guest
denniskx250 solo tot 2mil, dan Marjan (noobje met inzicht) opgeleid tot me co, en daar dan mee verder gespeelt als co tot iets van een 4-5mil punten als ik het me goed herrinner en dan gestopt.
Vervolgens had Marjan acc name nog veranderd, iets met dirty dacht ik maar is van na mijn tijd

Apart, TW-Stats kent dat account niet. Zegt me ook helemaal niks eigenlijk... Terwijl ik toch wel redelijk aanwezig was op W21 tot iets meer dan de miljoen punten.



EDIT: dirty callahan? Da's een account dat in Sweet! gezeten heeft en volgens TW-Stats 11e max heeft gestaan. Dat hoogtepunt was wel pas 8 maanden nadat de wereld begonnen was (half juli top om start wereld begin december), en de meeste echte topstarters/topspelers verdwenen waren tegen die tijd (ik stopte bijvoorbeeld in maart, en het acc had toen over de miljoen iig), wat betekend dat de topaccounts rond de 1,7-2,0 mio zaten toen je 11e stond. Dat vind ik dat eigenlijk geen wereldprestatie als ik eerlijk ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Apart, TW-Stats kent dat account niet. Zegt me ook helemaal niks eigenlijk... Terwijl ik toch wel redelijk aanwezig was op W21 tot iets meer dan de miljoen punten.



EDIT: dirty callahan? Da's een account dat in Sweet! gezeten heeft en volgens TW-Stats 11e max heeft gestaan. Dat hoogtepunt was wel pas 8 maanden nadat de wereld begonnen was (half juli top om start wereld begin december), en de meeste echte topstarters/topspelers verdwenen waren tegen die tijd (ik stopte bijvoorbeeld in maart, en het acc had toen over de miljoen iig), wat betekend dat de topaccounts rond de 1,7-2,0 mio zaten toen je 11e stond. Dat vind ik dat eigenlijk geen wereldprestatie als ik eerlijk ben.

is goed mogelijk, weet niet naar welke naam het veranderd is. Was ook niet met mijn medeweten.
Daarnaast heb ik van id start rond dezelfde rang gehangen, dus zou kunnen dat rang11 me beste was (speelde immers solo zonder farmen) maar als rang11 het beste was, dan was ik rond die rang vanaf 50k punten
 

DeletedUser

Guest
Re: A

klopt stiekem volledig xD

Je lult hier weer uit je mond man, je weet zelf dat het niet klopt.
Maar wacht he, omdat ik je niet tot de top noemde ben je kwaad?
Want dat is nu letterlijk wat er gebeurd is, leer accepteren dat je bij de subtop hoort, en niet iedereen die vind dat je bij de subtop hoort is tegen je hoor.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Je lult hier weer uit je mond man, je weet zelf dat het niet klopt.
Maar wacht he, omdat ik je niet tot de top noemde ben je kwaad?
Want dat is nu letterlijk wat er gebeurd is, leer accepteren dat je bij de subtop hoort, en niet iedereen die vind dat je bij de subtop hoort is tegen je hoor.

Hahahaha, eerst verdedig je hem, nu word je zelf het vuur aan het schenen gelegd; begin je meteen op deze manier.

Zielig hoor, je zult wel gwn zo'n anonieme NOob zijn die cool wilt doen.

Als ik vitalise was, zou ik je gwn negeren.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Hahahaha, eerst verdedig je hem, nu word je zelf het vuur aan het schenen gelegd; begin je meteen op deze manier.

Zielig hoor, je zult wel gwn zo'n anonieme NOob zijn die cool wilt doen.

Als ik vitalise was, zou ik je gwn negeren.

Ja ik verdedigde hem, en dat zal ik nog doen als er weer zo'n salami opduikt die iedereen naab noemt, maar waarom zou ik zelf dan met vuur aan m'n schenen gelegd worden? Vendetta zei dat hij tot de top behoorde, maar dat is niet zo dus heb ik ook het recht om dat te zeggen, toch?

Noem me maar noob zoals je bij iedereen doet, maar ik zou wel eens tegen je willen spelen, dan kan je zien of deze stelling wel degelijk klopt.
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Ja ik verdedigde hem, en dat zal ik nog doen als er weer zo'n salami opduikt die iedereen naab noemt, maar waarom zou ik zelf dan met vuur aan m'n schenen gelegd worden? Vendetta zei dat hij tot de top behoorde, maar dat is niet zo dus heb ik ook het recht om dat te zeggen, toch?

Noem me maar noob zoals je bij iedereen doet, maar ik zou wel eens tegen je willen spelen, dan kan je zien of deze stelling wel degelijk klopt.

Ik noem niet iedereen noob, alleen de mensen zie dat ook daadwerkelijk zijn.

Tegen mij spelen zal lastig worden, ik ben namelijk al ong een jaar geleden gestopt met tw; sindsdien ook nooit de behoefte gehad om weer te beginnen.
 

DeletedUser66265

Guest
Hij heeft mij nog niet een noob genoemd:p
Maar dat kan binnenkort nog wel gebeuren xd
 

DeletedUser51944

Guest
Bik En Rode Trap, RL namen gebruiken mag niet.
En ik heb zelf de start van W31 meegespeeld, en ik kan het verhaal me anders herinneren. Er heeft in elk geval nooit iets over backstabben van jouw accie op het forum gestaan, dus als je je punt had willen maken, had je het toen moeten doen. ;)

Niet op het W31 forum nee, wel op het W32 forum.
Ik heb in eerste instantie niet veel gezegd, ik speelde toch al niet veel en farmde geen hond, die world ging bar slecht.
Toch toen Bik en Rode Trap lichtelijk ging stoeven ben ik er even op ingehaakt en heb ik het verhaal verteld.

Indd, ik heb dat verhaal toen ook nooit gehoord.

Volgens mij was het eerder zo dat jullie het in dunno met iets niet eens waren, en toen zijn overgestapt naar .serve .
En week later edelde bert jou d.m.v. een gesplitte trein. Er heeft nooit maar dan ook echt nooit iemand iets over die bg tussen jou en bert gezegt (ook jij niet)...

Een week later, haha goede grap, ik zie nu helaas dat mijn twstats gewist zijn, maar het was een dag later.
Terwijl het mijn plan was om hem mee naar .serve over te laten stappen en dat had hij ook gedaan mocht hij geen leider zijn geweest in dunno, daarom is het extra kwalijk eigenlijk, maarja no hard feelings heb op de classic 4 nog bij hem in de stam gezeten dusja.

Ik denk dat het ook komt omdat mensen alles maar op een backstab schuiven.
"O, ik heb gefaald.. Ja je stabte me!!" Terwijl ze gewoon niet de juiste beslissingen hebben genomen. :)

Ik heb niet de juiste beslissing genomen maar ik ben ook wel gestabbed, kun je daarmee leven?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser37136

Guest
is goed mogelijk, weet niet naar welke naam het veranderd is. Was ook niet met mijn medeweten.
Daarnaast heb ik van id start rond dezelfde rang gehangen, dus zou kunnen dat rang11 me beste was (speelde immers solo zonder farmen) maar als rang11 het beste was, dan was ik rond die rang vanaf 50k punten
Het spijt me, maar ik geloof niet dat je solo zonder veel te farmen in die fase een goed account kan hebben.
 

DeletedUser54620

Guest
Niet op het W31 forum nee, wel op het W32 forum.
Ik heb in eerste instantie niet veel gezegd, ik speelde toch al niet veel en farmde geen hond, die world ging bar slecht.
Toch toen Bik en Rode Trap lichtelijk ging stoeven ben ik er even op ingehaakt en heb ik het verhaal verteld.

Is en blijft outdated imo. :)

Ik heb niet de juiste beslissing genomen maar ik ben ook wel gestabbed, kun je daarmee leven?
De quote die jij gebruikte sloeg niet op jouw beslissing, het was in het algemeen. Ik loop niet alleen maar op je te vitten hoor, alleen als je iets zegt wat niet klopt. ;)
 

DeletedUser51944

Guest
Is en blijft outdated imo. :)


De quote die jij gebruikte sloeg niet op jouw beslissing, het was in het algemeen. Ik loop niet alleen maar op je te vitten hoor, alleen als je iets zegt wat niet klopt. ;)

Dat weet ik maar het gaat wel over hetzelfde waar wij het ook al over hadden en het sluit daarbij aan dus vandaar dat ik erop inging. ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat was z´n oude AF-accountje dan?

Empire of state

Het spijt me, maar ik geloof niet dat je solo zonder veel te farmen in die fase een goed account kan hebben.

check W32 dan maar. Daar speel ik met 1 co van id start. beste rang 4, stabiele top20 positie en normaal ook stabiele top10 (atm even niet meer doordat ik per dorp dat ik edel minstens 5-6clears op stacks moet wasten. dat zie je dan ook aan mijn ODA) we staan bekend als tamme zakken die niet farmen en bij deze is jouw geloof dus fout gebleken.
en iedereen van w32 waar je het aan vraagt zal zeggen dat we amper farmen. heb zelfs eens mijn grafiekje van welkomstpagina op AF gezet daar als bewijs. bovendien ben ik het enige account bijna dat geen interns op zijn naam heeft, en dat zegt al genoeg als we over w32 bezig zijn...
en of je nu niet farmt met een co, of niet farmt zonder co dat maakt het verschil niet echt eh xD

en even over het algemeen: ik beweer niet dat ik top ben, want als ik mijn skills van vroeger toen ik effectief moeite deed vergelijk met nu (amper moeite doen, edelclears versturen omdat je dan niet eens hoeft te timen, ...) dan is dat zwaar beneden pijl. Maar hoewel ik van mezelf vind dat ik beneden peil speel, is het geen moeite om bij de toppers mee te draaien tot nu toe wat meer over de rest zegt als over mij, niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
254
heeft 2x faal AF acc gehad. 1e weet ik niet meer, maar behalve faalposts niets daar gepost. Daarom veranderd naar nieuw AF acc (als je dit ontkent zal ik de quote waar je dit toegeeft even zoeken...)
Volgende AF account was empire of state, behalve spammen en vriendjes verdedigen deed dat acc niet veel maar als het iets postte was het weer faal. Maar dat weten jullie zelf ook wel, want dat acc heeft hier nog de ronde gedaan dacht ik.

Bedankt voor het bevestigen van m'n eerdere conclusie Tutti. :)

Die vraag kan hij eveneens aan jou stellen. Wie mag jij uberhaupt zijn om je in deze discussies te mengen? Je post met een nieuw AF accountje wat regelmatig wilt zeggen dat je op de andere of niet serieus genomen werd of jezelf compleet voor schut hebt gezet. En je vervolgens op een nieuw AF-accountje dat wilt herstellen.

^ Als dit bovenstaande niet waar is (vooraleer je daar mee afkomt) maak dan gewoon je oude AF-account bekend.
 

DeletedUser37136

Guest
check W32 dan maar. Daar speel ik met 1 co van id start. beste rang 4, stabiele top20 positie en normaal ook stabiele top10 (atm even niet meer doordat ik per dorp dat ik edel minstens 5-6clears op stacks moet wasten. dat zie je dan ook aan mijn ODA) we staan bekend als tamme zakken die niet farmen en bij deze is jouw geloof dus fout gebleken.
en iedereen van w32 waar je het aan vraagt zal zeggen dat we amper farmen. heb zelfs eens mijn grafiekje van welkomstpagina op AF gezet daar als bewijs. bovendien ben ik het enige account bijna dat geen interns op zijn naam heeft, en dat zegt al genoeg als we over w32 bezig zijn...
en of je nu niet farmt met een co, of niet farmt zonder co dat maakt het verschil niet echt eh xD

en even over het algemeen: ik beweer niet dat ik top ben, want als ik mijn skills van vroeger toen ik effectief moeite deed vergelijk met nu (amper moeite doen, edelclears versturen omdat je dan niet eens hoeft te timen, ...) dan is dat zwaar beneden pijl. Maar hoewel ik van mezelf vind dat ik beneden peil speel, is het geen moeite om bij de toppers mee te draaien tot nu toe wat meer over de rest zegt als over mij, niet?
Ik geloof best dat je rang 11 hebt gestaan zonder veel te farmen hoor, maar ik heb bewust gezegd een goed account en niet een top-15 account. ;) Het kan simpelweg niet zo zijn dat je met veel minder grondstoffen te besteden (je farmt immers minder dan de rest) én evenveel kan nobelen én een even goede structuur op het account aan kunt brengen. Ergens ga je het gemis in die grondstoffen voelen, is het niet in rang dan is het in kwaliteit van je accie.


Je zult 'de toppers' even moeten definiëren voor me... Hoe zie ik die voor me? Top 20? Top 5?
 

DeletedUser54620

Guest
Ik geloof best dat je rang 11 hebt gestaan zonder veel te farmen hoor, maar ik heb bewust gezegd een goed account en niet een top-15 account. ;) Het kan simpelweg niet zo zijn dat je met veel minder grondstoffen te besteden (je farmt immers minder dan de rest) én evenveel kan nobelen én een even goede structuur op het account aan kunt brengen. Ergens ga je het gemis in die grondstoffen voelen, is het niet in rang dan is het in kwaliteit van je accie.


Je zult 'de toppers' even moeten definiëren voor me... Hoe zie ik die voor me? Top 20? Top 5?

Structuur van je account bepaal je zelf, ik denk niet dat veel/minder farmen daar iets aan gaat veranderen. Het is echter voor de opbouw van je dorpen (zowel qua troepen als punten) makkelijker om het wel te doen.
 
Bovenaan