Top 20

DeletedUser54620

Guest
van Bert? Volgens mij van Thijs, maar who cares, ik had een BG met hem, maar hij was boos op mij omdat ik zijn stam niet goed genoeg vond.

Stel dat ik hem had aangevallen (dat deed ik niet omwille van de BG) dan had ik hem ook zo kunnen splitten en was HIJ zijn hoofddorp kwijt geweest.

Bik En Rode Trap, RL namen gebruiken mag niet.
En ik heb zelf de start van W31 meegespeeld, en ik kan het verhaal me anders herinneren. Er heeft in elk geval nooit iets over backstabben van jouw accie op het forum gestaan, dus als je je punt had willen maken, had je het toen moeten doen. ;)
 

DeletedUser66265

Guest
Bik En Rode Trap, RL namen gebruiken mag niet.
En ik heb zelf de start van W31 meegespeeld, en ik kan het verhaal me anders herinneren. Er heeft in elk geval nooit iets over backstabben van jouw accie op het forum gestaan, dus als je je punt had willen maken, had je het toen moeten doen. ;)

Indd, ik heb dat verhaal toen ook nooit gehoord.

Volgens mij was het eerder zo dat jullie het in dunno met iets niet eens waren, en toen zijn overgestapt naar .serve .
En week later edelde bert jou d.m.v. een gesplitte trein. Er heeft nooit maar dan ook echt nooit iemand iets over die bg tussen jou en bert gezegt (ook jij niet)...
 

DeletedUser54620

Guest
Indd, ik heb dat verhaal toen ook nooit gehoord.

Volgens mij was het eerder zo dat jullie het in dunno met iets niet eens waren, en toen zijn overgestapt naar .serve .
En week later edelde bert jou d.m.v. een gesplitte trein. Er heeft nooit maar dan ook echt nooit iemand iets over die bg tussen jou en bert gezegt (ook jij niet)...

Inderdaad hij lult uit z'n nek. :eek:
 

DeletedUser33379

Guest
spoor hem aan tot farmen dan :p

Sinds wanneer speel jij eigenlijk weer?

Ga je ook nog terug naar W 29 of...:confused:

we hebben het hier over de top 20 van w34 knul. ik weet niet waar jij allemaal over loopt te brabbelen, maar gelieve even on topic.
 
Reactiescore
254
Re: A

En wie mag jij dan wel niet wezen met deze nogal gewaagde uitspraak?
Ik zou wel eens de argumenten willen aanhoren waarop je 'de grootste wannabe die hier rondloopt' basseert..

Die vraag kan hij eveneens aan jou stellen. Wie mag jij uberhaupt zijn om je in deze discussies te mengen? Je post met een nieuw AF accountje wat regelmatig wilt zeggen dat je op de andere of niet serieus genomen werd of jezelf compleet voor schut hebt gezet. En je vervolgens op een nieuw AF-accountje dat wilt herstellen.

^ Als dit bovenstaande niet waar is (vooraleer je daar mee afkomt) maak dan gewoon je oude AF-account bekend.
 

DeletedUser34772

Guest
Waarom word er hier zoveel gebackstabbed? :( Bij mij is het altijd alles voor de stam, iedereen trouw aan elkaar! Al die egotjes hier!
 

DeletedUser54620

Guest
Ik denk dat het ook komt omdat mensen alles maar op een backstab schuiven.
"O, ik heb gefaald.. Ja je stabte me!!" Terwijl ze gewoon niet de juiste beslissingen hebben genomen. :)
 

DeletedUser

Guest
Wie was je op W21 als ik vragen mag?

denniskx250 solo tot 2mil, dan Marjan (noobje met inzicht) opgeleid tot me co, en daar dan mee verder gespeelt als co tot iets van een 4-5mil punten als ik het me goed herrinner en dan gestopt.
Vervolgens had Marjan acc name nog veranderd, iets met dirty dacht ik maar is van na mijn tijd
 
Bovenaan