Top 20

DeletedUser

Guest
@Vendetta. Je bent dus gefaild, punt. Overigens doelde ik met w10 op die anonieme dude, ik quote hem niet voor niets. :eek:

@Nikki, Wie was de co van Fatality met zijn grote bek dan?
Als je word weggespeeld ben je idd noob, anders word je ook niet weggespeeld.

Mr Stardashian werd idd geownd, maar ik ben pas na de restart begonnen met spelen. Toen ze werden geownd speelden alleen K en B (en F erop) Ik heb later samen met F het account bestierd. Overigens hadden we het ook helemaal niet over mij. Mijn eigen capaciteiten zijn helemaal niet het onderwerp van discussie, dus ik begrijp niet zo goed waarom je daarover begint?

Maar als je het zo graag wilt weten: Ja ik ben ook wel eens gefaald (w21 red)
 

DeletedUser

Guest
Re: A

Als je op een recente wereld wordt weggespeeld, mag je inderdaad wel een toontje lager zingen en je wat meer bescheiden op stellen. Blijkbaar was je tot voor kort een naab (anders word je niet weggespeeld), en in zulke korte periode kun je niet ineens veranderen in een 'bovengemiddelde' spelers, zoals hier wordt geproclameerd.

@Anonieme dude, Ik heb geen bewijs gezien van de veronderstelde backstab. Dus je opmerking is evengoed van toepassing op die backstab. Bovendien zijn die verhalen over backstabs meestal overrated. In 99% van de gevallen wordt het gebruikt als een excuus voor eigen falen.

Lol grappig wat jij zegt ;)
1e faal was voor ik een 2e dorp had. Ik vertrok naar scouts en toen ik daar zat krijg ik de edels + clears over me. Heb via gsm nog succesvolle backtime gedaan, maar daardoor me clear ook op de stack verloren en de andere edelclears niet kunnen blocken omdat ik niet de def niet had en neit aanwezig was gewoon. Maar ja, ik faal dan natuurlijk

2e bs was toen ik zo'n 80 had denk ik, 12 dorpjes ongeveer als ik het me goed herrinner. Ik speel tot 4u en zit heel de tijd met mijn pbg in kwestie te spammen, zeg dat ik ga slapen en pas terug ben om 11u. Vervolgens kom ik terug volgende dag, helft geëdeld, alle dorpen gecleard want hij werkte samen met iemand waar ik en hij eig samen een massa op waren ah plannen. daar kan ik ook veel tegen doen :rolleyes:
over beide backstabs zijn duidelijke bewijzen, toegegeven door de spelers in kwestie met verklaring van reden, etc. Dus ga jij maar moeite doen als je ons niet gelooft ongelovige thomas

en mijn kwaliteiten ingame staan trouwens boven twijfel, en door iedereen die ik tegen gekomen ben bevestigde dat al eerder op AF. dus hou nu je mond, ik ben uitgelachen en jouw zielige pogingen om jezelf te redden beu... ga ergens anders falen faalaap

Ik zou niet weten waarom ik hier zou terugkrabbelen?
Beter dan de gemiddelde speler is nu eenmaal de subtop, en je behoort niet tot de top dus het komt nog steeds op het zelfde neer.

hmm, als ik geen top ben dan vraag ik me af hoe het komt dat ik zonder problemen in de top kan mee draaien terwijl ik massa's minder farm, en toch meer troepen gebruik om te edelen/clearen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66265

Guest
@Vendetta. Je bent dus gefaild, punt. Overigens doelde ik met w10 op die anonieme dude, ik quote hem niet voor niets. :eek:

@Nikki, Wie was de co van Fatality met zijn grote bek dan?
Als je word weggespeeld ben je idd noob, anders word je ook niet weggespeeld.

Mr Stardashian werd idd geownd, maar ik ben pas na de restart begonnen met spelen. Toen ze werden geownd speelden alleen K en B (en F erop) Ik heb later samen met F het account bestierd. Overigens hadden we het ook helemaal niet over mij. Mijn eigen capaciteiten zijn helemaal niet het onderwerp van discussie, dus ik begrijp niet zo goed waarom je daarover begint?

Maar als je het zo graag wilt weten: Ja ik ben ook wel eens gefaald (w21 red)


In dat geval mag je dat gedeelte over W 31 vergeten:p

Nou omdat het misschien een beetje hypocriet zou zijn om te zeggen dat hij noob is omdat hij op nlc 4 ''geowned'' is terwijl je zelf geowned bent. Volgens jou redenering zou een noob dan over een andere noob zeggen dat hij noob is:eek:

Ehm ja dat ligt een beetje lastig, ik vergeet zijn naam steeds.
Een co van S op w 31, ik weet echt niet meer hoe die heet :(
 

DeletedUser

Guest
In dat geval mag je dat gedeelte over W 31 vergeten:p

Nou omdat het misschien een beetje hypocriet zou zijn om te zeggen dat hij noob is omdat hij op nlc 4 ''geowned'' is terwijl je zelf geowned bent. Volgens jou redenering zou een noob dan over een andere noob zeggen dat hij noob is:eek:

Ehm ja dat ligt een beetje lastig, ik vergeet zijn naam steeds.
Een co van S op w 31, ik weet echt niet meer hoe die heet :(

Het enige (en ook zeer belangrijke) onderscheid is dat hij zeer recentelijk is gefaild, en ik bijna 3 jaar terug. Sindsdien ben ik niet meer onderuit gegaan, dus je kunt wel stellen dat ik in die 3 jaar veel geleerd hebt.

Dus nee, het is niet de ene noob over de andere.

Op Vendetta reageer ik niet meer. Je hebt mijn punt nu al meermaals bewezen, door als een hersenloze idioot te blijven reageren. Mij een faalaap noemen, zonder noemenswaardige argumentatie is het toppunt.
 

DeletedUser

Guest
Het enige (en ook zeer belangrijke) onderscheid is dat hij zeer recentelijk is gefaild, en ik bijna 3 jaar terug. Sindsdien ben ik niet meer onderuit gegaan, dus je kunt wel stellen dat ik in die 3 jaar veel geleerd hebt.

Dus nee, het is niet de ene noob over de andere.

Op Vendetta reageer ik niet meer. Je hebt mijn punt nu al meermaals bewezen, door als een hersenloze idioot te blijven reageren. Mij een faalaap noemen, zonder noemenswaardige argumentatie is het toppunt.

niet reageren en toch reageren? xD ik zal mijn verdediging onderbouwen:
ik ben altijd naab geweest tot voor kort, en kan dus onmogelijk direct beter als middelmaat zijn want eens gefaalt blijft een naab, zeker als het 'recentelijk' is.
1. Ik heb sinds w1 accounts opgericht, en nog nooit gefaalt dus eens een naab klopt al niet ;)
2. Cl4 was geen faal aangezien ik daar niets aan kon doen. Maw ik heb geen enkele faal in mijn repetoire tot nu toe.
3. Als zelfs jij al kan leren hoe je tw speelt, hoe is het dan mogelijk dat ik in al die jaren dat ik met de top heb mee gedraait nooit iets heb geleerd en naab ben?

jouw redeneringen kloppen niet nabtard. En door jezelf 'schijnbaar' niet te willen verdedigen maak je jezelf enkel nog belachelijker. jouw w21 faalwereld is duidelijk het bewijs dat terwijl jij die wereld neit aankon, ik deze solo in de top kon mee draaien, duidelijk genoeg lijkt me? :D
 

DeletedUser66265

Guest
Het enige (en ook zeer belangrijke) onderscheid is dat hij zeer recentelijk is gefaild, en ik bijna 3 jaar terug. Sindsdien ben ik niet meer onderuit gegaan, dus je kunt wel stellen dat ik in die 3 jaar veel geleerd hebt.

Dus nee, het is niet de ene noob over de andere.

Op Vendetta reageer ik niet meer. Je hebt mijn punt nu al meermaals bewezen, door als een hersenloze idioot te blijven reageren. Mij een faalaap noemen, zonder noemenswaardige argumentatie is het toppunt.

Rustig maar, ik legde alleen maar uit waarom een mogelijke faal van jou op w 31 ermee te maken zou kunnen hebben ;)

Ik heb toch al gezegt dat dat fout was, dacht dat jij dat was, niet dus..

En hoezo reageer ik als een hersenloze idioot?
 

DeletedUser

Guest
niet reageren en toch reageren? xD ik zal mijn verdediging onderbouwen:
ik ben altijd naab geweest tot voor kort, en kan dus onmogelijk direct beter als middelmaat zijn want eens gefaalt blijft een naab, zeker als het 'recentelijk' is.
1. Ik heb sinds w1 accounts opgericht, en nog nooit gefaalt dus eens een naab klopt al niet ;)
2. Cl4 was geen faal aangezien ik daar niets aan kon doen. Maw ik heb geen enkele faal in mijn repetoire tot nu toe.
3. Als zelfs jij al kan leren hoe je tw speelt, hoe is het dan mogelijk dat ik in al die jaren dat ik met de top heb mee gedraait nooit iets heb geleerd en naab ben?

jouw redeneringen kloppen niet nabtard. En door jezelf 'schijnbaar' niet te willen verdedigen maak je jezelf enkel nog belachelijker. jouw w21 faalwereld is duidelijk het bewijs dat terwijl jij die wereld neit aankon, ik deze solo in de top kon mee draaien, duidelijk genoeg lijkt me? :D

Ik kan het niet laten om nog eens te reageren.

1. Het is al bewezen dat je op nlc4 faalde, je hebt het zelf toegeven.
2. Die backstab verhaaltjes zijn altijd hetzelfde en bijna altijd excuses voor je eigen stommiteiten.
3. Daarom draai je dus ook niet in de top mee. Je hebt nog nooit in de top gespeeld... Jij zat op w21 niet in S.Inc, de creme de la creme van de wereld toen. Dus je hebt ook niet met de top meegespeeld.

Nikki, ik bedoelde met hersenloze idioot Vendetta, niet jou. Excuses voor verwarring.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan het niet laten om nog eens te reageren.

1. Het is al bewezen dat je op nlc4 faalde, je hebt het zelf toegeven.
2. Die backstab verhaaltjes zijn altijd hetzelfde en bijna altijd excuses voor je eigen stommiteiten.
3. Daarom draai je dus ook niet in de top mee. Je hebt nog nooit in de top gespeeld... Jij zat op w21 niet in S.Inc, de creme de la creme van de wereld toen. Dus je hebt ook niet met de top meegespeeld.

Nikki, ik bedoelde met hersenloze idioot Vendetta, niet jou. Excuses voor verwarring.

ik noem geêdeld worden idd altijd falen, maar in deze gevallen is het niet dankzij gebrek aan skills.
Ik zat miss niet in S.inc maar kende er wel spelers uit, speelde zelf in Sweet in die tijd en zat rang8 dus lijkt me wel id top vd wereld? :rolleyes:
ik heb nog nooit id top gespeelt? grappig maar elke stam van me behoorde tot de top van die wereld hoor, vreemd ik heb dus niet me stammen gezeten? :confused:

Vendetta z'n teksten zijn altijd zo mooi onoverzichtelijk.

zo veel te zeggen, zo tam om te typen xd
 

DeletedUser66265

Guest
Ah je quote mij, dus ik dacht het is naar mij gericht..

Maar dan ben ik dus ook een noob, check de stats van w 31 maar :(
Heeft jim toch nog gelijk-,-
 

DeletedUser66217

Guest
Praatjes vullen geen gaatjes, Smoky zorg dat je in de top 20 komt.. Dan heb je ook geen reden om te mauwen waarom je niet genoemd bent, is er geen gezeur over wie nu waar faalt en hoef ik niet 10 minuten te besteden om jouw posts te ontcijferen, hehe. ;)

Lijstjes!
 

DeletedUser71176

Guest
Hier ook heel erg bedankt voor het vertrouwen, we doen ons best en meer kunnen we niet doen. :D
 

DeletedUser51944

Guest
@Vendetta. Je bent dus gefaild, punt. Overigens doelde ik met w10 op die anonieme dude, ik quote hem niet voor niets. :eek:

@Nikki, Wie was de co van Fatality met zijn grote bek dan?
Als je word weggespeeld ben je idd noob, anders word je ook niet weggespeeld.

Mr Stardashian werd idd geownd, maar ik ben pas na de restart begonnen met spelen. Toen ze werden geownd speelden alleen K en B (en F erop) Ik heb later samen met F het account bestierd. Overigens hadden we het ook helemaal niet over mij. Mijn eigen capaciteiten zijn helemaal niet het onderwerp van discussie, dus ik begrijp niet zo goed waarom je daarover begint?

Maar als je het zo graag wilt weten: Ja ik ben ook wel eens gefaald (w21 red)

Geowned vind ik nogal makkelijk, zou eerder zeggen gebackstabbed.
 
Reactiescore
2.039
niet reageren en toch reageren? xD ik zal mijn verdediging onderbouwen:
ik ben altijd naab geweest tot voor kort, en kan dus onmogelijk direct beter als middelmaat zijn want eens gefaalt blijft een naab, zeker als het 'recentelijk' is.
1. Ik heb sinds w1 accounts opgericht, en nog nooit gefaalt dus eens een naab klopt al niet ;)
2. Cl4 was geen faal aangezien ik daar niets aan kon doen. Maw ik heb geen enkele faal in mijn repetoire tot nu toe.
3. Als zelfs jij al kan leren hoe je tw speelt, hoe is het dan mogelijk dat ik in al die jaren dat ik met de top heb mee gedraait nooit iets heb geleerd en naab ben?

jouw redeneringen kloppen niet nabtard. En door jezelf 'schijnbaar' niet te willen verdedigen maak je jezelf enkel nog belachelijker. jouw w21 faalwereld is duidelijk het bewijs dat terwijl jij die wereld neit aankon, ik deze solo in de top kon mee draaien, duidelijk genoeg lijkt me? :D

Speel jij in de top dan?
Dacht het niet, bovendien is het niet moeilijk om vanaf de rim hard te groeien. Heb je nog geeneen corestart succesvol uit zien voeren.
 

DeletedUser

Guest
@Vendetta. Je bent dus gefaild, punt. Overigens doelde ik met w10 op die anonieme dude, ik quote hem niet voor niets. :eek:

@Nikki, Wie was de co van Fatality met zijn grote bek dan?
Als je word weggespeeld ben je idd noob, anders word je ook niet weggespeeld.

Mr Stardashian werd idd geownd, maar ik ben pas na de restart begonnen met spelen. Toen ze werden geownd speelden alleen K en B (en F erop) Ik heb later samen met F het account bestierd. Overigens hadden we het ook helemaal niet over mij. Mijn eigen capaciteiten zijn helemaal niet het onderwerp van discussie, dus ik begrijp niet zo goed waarom je daarover begint?

Maar als je het zo graag wilt weten: Ja ik ben ook wel eens gefaald (w21 red)

Je bedoelt mij toch niet met F? :d
 

DeletedUser

Guest
Praatjes vullen geen gaatjes, Smoky zorg dat je in de top 20 komt.. Dan heb je ook geen reden om te mauwen waarom je niet genoemd bent, is er geen gezeur over wie nu waar faalt en hoef ik niet 10 minuten te besteden om jouw posts te ontcijferen, hehe. ;)

Lijstjes!

sta er al terug in hoor :D

Speel jij in de top dan?
Dacht het niet, bovendien is het niet moeilijk om vanaf de rim hard te groeien. Heb je nog geeneen corestart succesvol uit zien voeren.

behalve W32 en W34 waar ik telkens later begonnen ben, ben ik telkens in de core gestart en telkens doorgegroeit hoor :) je hebt me nog geen succesvolle start zien uitvoeren omdat ik nog niet geprobeert heb sinds ik terug gestart ben that's all. Trouwens wat beschouw je dan wel als top? Want top10 solo vd wereld, betere OD rankings vind ik toch wel goed genoeg om amper tot niet te farmen
 

DeletedUser37136

Guest
ik noem geêdeld worden idd altijd falen, maar in deze gevallen is het niet dankzij gebrek aan skills.
Ik zat miss niet in S.inc maar kende er wel spelers uit, speelde zelf in Sweet in die tijd en zat rang8 dus lijkt me wel id top vd wereld? :rolleyes:
ik heb nog nooit id top gespeelt? grappig maar elke stam van me behoorde tot de top van die wereld hoor, vreemd ik heb dus niet me stammen gezeten? :confused:



zo veel te zeggen, zo tam om te typen xd
Wie was je op W21 als ik vragen mag?
 

DeletedUser51944

Guest
Je kreeg een trein van BERT die goed gesplit was, waardoor je snipes niet werkten? Zeker backstabben ja!! :rolleyes:

van Bert? Volgens mij van Thijs, maar who cares, ik had een BG met hem, maar hij was boos op mij omdat ik zijn stam niet goed genoeg vond.

Stel dat ik hem had aangevallen (dat deed ik niet omwille van de BG) dan had ik hem ook zo kunnen splitten en was HIJ zijn hoofddorp kwijt geweest.
 

DeletedUser

Guest
van Bert? Volgens mij van Thijs, maar who cares, ik had een BG met hem, maar hij was boos op mij omdat ik zijn stam niet goed genoeg vond.

Stel dat ik hem had aangevallen (dat deed ik niet omwille van de BG) dan had ik hem ook zo kunnen splitten en was HIJ zijn hoofddorp kwijt geweest.

maar dat heb je niet gedaan. FAIL
 
Bovenaan