Fruit VS RFresh

DeletedUser

Guest
Fruit VS RFresh


Welkom in het oorlogstopic van Fruit tegen RFresh. Hier zult u de algemene oorlogsverklaring vinden, plus andere leuke weetjes. Ik probeer dit af en toe wat up te daten. Hopelijk komt er op deze manier wat activiteit op het W24 AF en eventueel zelfs op W24.


1. Oorlogsverklaring
Beste RFresh leden,

Nu jullie allemaal gesetteld zijn in één stam, genaamd RFresh zullen wij de oorlog aan jullie verklaren.

Iedereen die zich in RFresh bevindt is een "enemy of the state" and may be hanged or executed.

Veel succes aan iedereen en op een leuke oorlog!

Met vriendelijke groetjes,
Fruit



2. Informatie over beide stammen
user_image.php

Fruit
Fruit, voluit Fruit Army! is een initiatief van tai-pan, fantazija en De Kleine Piraat. De stam is ontstaan door problemen in tanken. Na vele pogingen lukte het niet om deftige massa's op te zetten wegens inactiviteit op het forum. Het tweede deel van de stam is wat overschiet van de hgk kern. Ook hier lukt het niet om de stam -HGK- erboven op te krijgen en met een lange weg kwamen ze uiteindelijk in Fruit terecht Het is met andere woorden een "mengeling" van 8 ex-tanken spelers en 3 ex-hgk spelers. De stam werd opgericht op 4 juli 2013 en bestaat dus iets meer dan 2 maand een half.​




user_image.php

RFresh
RFresh werd opgericht door een dikke chinees (DikkeChinees), chicara en jo de graaf. Bij de oorsprong waren het vooral ex-OTS leden die de stam kenmerkten, tegenwoordig zijn er ook enkele TLR spelers. De oprichting vond op 31 mei 2013 plaats. Recent kwamen de TLR spelers er echter bij (16 september 2013). Dit is dus ook nog een zeer jonge stam.​


3. Auto-update kaartje
Blauw: Fruit
Rood: RFresh
nl24

Zoals je kan zien op dit kaartje is de oorlog volop bezig.


4. Frontspelers
Er zijn enkele frontspelers die aan het bashen zijn op elkaar. Ik licht hier even de stand van zaken toe.

ayslinn vs beauty2
Situatieschets: Link
Deze spelers zijn al een tijdje in oorlog met elkaar. ayslinn heeft momenteel de bovenhand met 13 overgenomen dorpen, maar blijft dat zo?

tai-pan, drakenslager en De Kleine Piraat vs xTiiBooz
Situatieschets: Link
De overnames stammen nog af van voor de fusie tussen TLR en RFresh, maar als ex-TLR lid is xTiiBooz wel het vermelden waard.
Momenteel is het 61-0 voor Fruit, maar er zijn intussen weer 2 dagen zonder overnames, dus wie weet maakt hij zijn comeback. tai-pan had het grootste aandeel in de overnames met maar liefst 53 dorpen. Daarna hebben we drakenslager en De Kleine Piraat met beide 9 overnames.

Wat erg opvallend is is dat er nog geen overnames van RFresh op Fruit zijn, hopelijk barst de oorlog wat meer los na dit topic.



5. Extra stats
Fruit kant
ayslinn
tai-pan
drakenslager
De Kleine Piraat

RFresh kant
beauty2
xTiiBooz


6. Nawoord
Ik hoop dat jullie nu wat beter ingelicht zijn. Ik wens beide partijen heel veel succes en op een leuke oorlog! Ik probeer af en toe een update te geven in dit topic. Opbouwende kritiek is altijd welkom! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5341

Guest
Lekker bezig stamnoob, jij verdient een biertje in de stamkroeg :D

Veel succes RFresh!

Kijken of ze nog wat aan de stats kunnen veranderen :)

Zijde 1:
Stammen: Fruit
Zijde 2:
Stammen: RFresh

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 1,379
Kant 2: 2,104
Verschil: 725

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 21
Kant 2: 0
Verschil: 21

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 13,343,159
Kant 2: 15,838,849
Verschil: 2,495,690

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 205,655
Kant 2: 0
Verschil: 205,655

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
21-0, loopt nog niet echt storm he? Ben benieuwd wanneer jullie gaan beginnen.
 

DeletedUser26046

Guest
21-0, loopt nog niet echt storm he? Ben benieuwd wanneer jullie gaan beginnen.

Je vergeet dat dit de zwaarste oorlog is die Fruit heeft meegemaakt hè. 21 dorpen overgenomen is een hele prestatie.

Het trouwens één grote grap om Xtibootz in de stats op de nemen zeg. Dat account is al een half jaar lang dood en begraven en dat weet DKP als ex-leider van HGK donders goed. Om nu te pronken dat ze het zo goed doen tegen dat account is nogal hilarisch.
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet dat dit de zwaarste oorlog is die Fruit heeft meegemaakt hè. 21 dorpen overgenomen is een hele prestatie.

Het trouwens één grote grap om Xtibootz in de stats op de nemen zeg. Dat account is al een half jaar lang dood en begraven en dat weet DKP als ex-leider van HGK donders goed. Om nu te pronken dat ze het zo goed doen tegen dat account is nogal hilarisch.

Niet zozeer pronken, eerder wat neerschrijven. Daarbij denk ik dat er niet echt grote prestaties zijn op W24, dus dan vermeld ik dit uiteraard :p
 

DeletedUser

Guest
Je vergeet dat dit de zwaarste oorlog is die Fruit heeft meegemaakt hè. 21 dorpen overgenomen is een hele prestatie.

Het trouwens één grote grap om Xtibootz in de stats op de nemen zeg. Dat account is al een half jaar lang dood en begraven en dat weet DKP als ex-leider van HGK donders goed. Om nu te pronken dat ze het zo goed doen tegen dat account is nogal hilarisch.

My bad, had even gedacht dat onze nummer 1 stam wel wat meegemaakt zou hebben. Dom van me. :D
 

DeletedUser

Guest
My bad, had even gedacht dat onze nummer 1 stam wel wat meegemaakt zou hebben. Dom van me. :D

Als je 2 maand bestaat dan heb je vast al 20 oorlogen gewonnen.

Ik vind het gewoon zwak dat jullie uit tanken nu als kleine kindjes zitten te wenen omdat jullie de wereld niet wonnen en daarbij wel verplicht zijn van te zeggen, jullie zijn het niet waard, tanken had moeten winnen. Jullie zouden beter ingame nog wat proberen in plaats hiervan. Wanneer HGK kapot was heb ik geprobeerd, dat doen jullie zo te zien niet eens. Zegt veel over jullie doorzettingsvermogen.
 

DeletedUser26046

Guest
Als je 2 maand bestaat dan heb je vast al 20 oorlogen gewonnen.

Ik vind het gewoon zwak dat jullie uit tanken nu als kleine kindjes zitten te wenen omdat jullie de wereld niet wonnen en daarbij wel verplicht zijn van te zeggen, jullie zijn het niet waard, tanken had moeten winnen. Jullie zouden beter ingame nog wat proberen in plaats hiervan. Wanneer HGK kapot was heb ik geprobeerd, dat doen jullie zo te zien niet eens. Zegt veel over jullie doorzettingsvermogen.

Na HGK, wat was jouw situatie? Totaal anders. Jij hebt geen band met je stam gehad, aangezien het een bijeengeraapt zooitje was. Ik heb vanaf practisch dag 1 in Tanken gezeten en nooit overgestapt. Dat is natuurlijk een groot verschil met een stamhoppertje zoals jij hè. Zowel CWK als ik hebben/hadden een band met Tanken, dat is het doel waar je voor speelt (je stam "tribalwars"). Als dat dan wegvalt is de reden om te spelen weg, dus stop je. Vrij logisch toch?

Nouja je kan niet verwachten dat je dat begrijpt. Stamgevoel heeft niet iedereen in dezelfde mate :).
 

DeletedUser

Guest
Na HGK, wat was jouw situatie? Totaal anders. Jij hebt geen band met je stam gehad, aangezien het een bijeengeraapt zooitje was. Ik heb vanaf practisch dag 1 in Tanken gezeten en nooit overgestapt. Dat is natuurlijk een groot verschil met een stamhoppertje zoals jij hè. Zowel CWK als ik hebben/hadden een band met Tanken, dat is het doel waar je voor speelt (je stam "tribalwars"). Als dat dan wegvalt is de reden om te spelen weg, dus stop je. Vrij logisch toch?

Nouja je kan niet verwachten dat je dat begrijpt. Stamgevoel heeft niet iedereen in dezelfde mate :).

Amai, die verwijten hier.

Ik heb meer dan genoeg stamgevoel, dat is dan ook de reden wrm ik geprobeerd heb om de stam terug actief te krijgen. Daarinboven hadden heiko en jerry enzo ook een band met elkaar, dus ik denk dat hgk toch niet zo'n bijeengeraapt zooitje is. Ik mag trouwens trots zeggen dat ik tot de laatste speler in high 5 ben gebleven indertijd, dus stamhoppen? Neen echt niet. Nu is het zo dat alle accounts als heiko en jerry enzovoort gestopt zijn, dus dat maakt het natuurlijk wat moeilijker, maar ik neem wel drakenslager mee, net omdat die ook al van in het begin in mijn stam zat. (check eerste tot laatste stam maar). Ik vind het een flauw excuus als je het nu op 'stamgevoel steekt'. Ik vraag me af wie er nu gestopt is binnen tanken waarmee je dan zo'n goeie relatie had. Max is volgens mij weg, dus het lijkt mij sterk dat hij het is, net als alle andere spelers.

Naja, denk er nog maar eens over na ^^
 

DeletedUser

Guest
Hij denkt er over na.

Hij heeft Tanken vanaf de beginning opgericht.
Gemaakt tot de meest machtige stam die W24 heeft gehad en ooit zou hebben
Ja, Tanken was het waard om te winnen, geen een andere stam, huidig of toekomstig.

Dan maakt Zaletio de fout, Tai-pan vervangend leider maken, waardoor Tanken is gevallen.
Tanken valt, zijn 'Tribal', zijn 'tribal' vecht geen 'wars' meer, omdat die door zijn eigen fout (Tai-pan) is gevallen.
Voor hem zijn er dus geen 'Tribalwars' meer.
Hij is trouw gebleven aan Tanken, zoals sommige spelers trouw blijven aan vrienden.
Ik zou altijd trouw blijven aan de spelers met wie ik in Swarm heb gezeten, in welke stam ze nu ook zitten.
Het zelfde geld voor vrienden uit andere stammen (Tai-pan en HarderStylers).
Nu mag je wel zeggen, je bent Hypocriet:
Je zegt door Tai-pan is Tanken gefaald, maar toch blijf je trouw aan hem.'

Ja, ik blijf trouw aan hem omdat hij een vriend is.
Hij mag dan niet de leider zijn die Tanken nodig had, een fout van Zaletio, waardoor tanken is gevallen, maar hij blijft een vriend.

Ja, ik ben trouwer aan mensen als Harder en Tai-pan, dan aan een deel van mijn eigen stam genoten.
(Buiten onder andere Black Hors, Drakaman, ArthurVr en MMJO na, maar ook een paar andere).

Zaletio is trouw aan Tanken.
Tanken is nier meer, dus hij hoeft niet te spelen.
Dat heeft niks met 'goede relaties' binnen een stam te maken, maar met de stam in het algemeen.


Ja, ik weet dat ik hier reacties op krijg die mij bekritiseren, maar dat boeit me niet, want dit is zoals het is.
Mensen zeggen wel is: Dronken mensen zeggen de waarheid.
Ik ben op dit moment dronken, dus is dit de waarheid ;). (TENTFEEST!!!!)
 

DeletedUser71152

Guest
Ik ken het verhaal van Tanken een beetje. Niet het hele verhaal. Ik wil iedereen wel succes wensen
 

DeletedUser57908

Guest
Tanken is niet gefaald door mij en dat weet jij goed tomas. Ik was de enige met jou en nog een paar andere die zich echt inzetten voor Tanken, de rest deed gewoon niks (o.a. Zaletio). Ze wouden zelfs niet clears opgeven voor een massa. Tanken was na de val van HGK/pasta al geen stam meer, ik heb een dood paard vooruit proberen te trekken. Tanken is gefaald door iedereen die er niks aan wou doen en deed.
 

DeletedUser

Guest
Staat er door jou?

Er staat: Dan maakt Zaletio de fout, Tai-pan vervangend leider maken, waardoor Tanken is gevallen.

Ook wel: Tanken is gevallen door Zaletio, door zijn beslissingen.
Dat jij niet de geschikte leider voor Tanken was kan jij niks aan doen, maar Zaletio.
 

DeletedUser

Guest
Staat er door jou?

Er staat: Dan maakt Zaletio de fout, Tai-pan vervangend leider maken, waardoor Tanken is gevallen.

Ook wel: Tanken is gevallen door Zaletio, door zijn beslissingen.
Dat jij niet de geschikte leider voor Tanken was kan jij niks aan doen, maar Zaletio.

Stel: tai-pan was geen leider geweest? Ik vraag me af wat er dan gebeurd was. :p
 
Bovenaan