Poesjeknoei, the real one?

DeletedUser70670

Guest
Beste wereld32politiek&propagandamensen :p,

Ik heb zin om eens iets te schrijven na het voorval met poesjestoei, dat plaatsvond 17 september 2013 op de planeet aarde, achter een computer, op het spel tribalwars, in een zeer leuke wereld, wereld 32. ( rock )

Ik zoals altijd leuk spelletjes maar die dag was toch anders :(

Achtergrond

Wknol, ex-lid van stokje had als moraalbreker dontbless me wtf. Helaas heeft wknol deze persoon aangevallen en geëdelt, wat niet echt proper was van hem, hoe dan ook is het niet zo puur gelopen als het eruit ziet. Er waren andere factoren die meespeelden, maar ga daarbij deze actie niet volledig verdedigen. Ik haat trouwens dingen die niet mooi zijn of stout, dus bij deze vermeldt. Dontbless me mtf had nog wel wat dorpen over, maakte een post op AF en maakte wknol zwart, al dan niet terecht. Poesjestoei greep in, praatte wat, stuurde wat pm's met dontbless me mtf en hij kreeg de vv van dontbless me mtf.

De vv ligt nu bij poesjestoei, Amath lid. Dontbless me ligt tussen Wknol en Mij, stokje leden :confused: Verdacht lijkt me dat poesjestoei graag een account beter wil maken in een regio waar hij niets mee is, toch?

Achja genoeg hierover, even een mooie actie opstellen van poesjestoei, een echte nummer 2!

Ik citeer even Poesjestoei


poesjestoei 12.08.13 16:38
Nog een paar weekjes en we halen je in...

Mvg
Wonder66

Dit lijkt me toch relatief vijandig overkomen tov van mij. Dan kunnen we dus de vraag stellen, waarom wilt hij per sé die vv in het zuiden, waar hij niets te zoeken heeft? Maar laat ons zeggen, hij zit ons niet vijandig hoor:

poesjestoei vandaag om 21:27 uur
Verder laat ik het hierbij, ook zie je me als vijand blijkbaar wat ook hilarisch is.. er ligt een core tussen ons ^.^

Er ligt een core tussen ons, ik herhaal, er ligt een core tussen ons
maar halloooooooo ik ben poesjestoei en ik kom toch een vv zoeken aan de andere kant van de core. VREEMD ?

Achja, maar poesjestoei, hoe volwassen hij ook is haalt hij graag het volgende argument boven:

Rang 3 en 4 die fuseren en dan nog 2 andere grote accounts.. noem ik ook niet echt proper tribalwars spelen dus ik denk niet echt dat je het recht hebt om dat te zeggen..

Juist, want jij internt niet, right? Topspeler jij. Even vergelijken;

* Interns Steakhouse.

1. iGear: 680k punten

* Interns Poesjestoei

1. Bouchke11, 34 dorpen, 300k punten
2. Ruud-Lotr, 44 dorpen, 410k punten
3. Du, Broo77, 20 dorpen, 140k punten
4. Gruttobende, 5 dorpen 40k
5. Alle, Du, 4 dorpen, 30k

= 920k, + 15+ bb dorpen, kortom, laat het duidelijk zijn.

Top wel dat je steeds blijft terugspringen naar mijn Eenmalige fusie met mijn vriendinnetje iGear.

Waar het eigenlijk allemaal om draait

Dit is het gesprek tussen mij en poesjestoei op dontbless me mtf:

dontbless me mtf 16.09.13 15:52
Als hij blijft aanvallen zullen er gevolgen zijn voor u en uw stam.

Mvg,

Steakhouse. 16.09.13 15:54
Beste,

Als je me nog een keer op deze manier contacteert zal ik eens voor wat gevolgen zorgen. Ik heb geen intentie om jullie aan te vallen, dat is volgens mij wel duidelijk, anders had ik dat al gedaan. Zo'n dingen besprek je met wknol.


_____________________
Kind Regards,
Djordy - [player]Steakhouse.[/player]

Steakhouse. 16.09.13 15:56
Als u een onderlinge oorlog wil opentrekken in stamverband, dan doet u dit maar gerust. Besef dan wel dat deze stam dan ook als een stam gaat terugstrijden tot er een winnaar is en een kamp verloren heeft. Voor mij hoeft het zo een vaart niet te lopen. Maar als u dit zo wil, geef dat dan maar even aan. Dan bereiden we ons voor op een eerlijk gevecht. Zoniet hoor ik het ook graag.

Kusjes
Henk

Steakhouse. 16.09.13 15:57
Nu heb je de mening van de 2 spelers van dit acc ;)

Knuffel,
Henk

dontbless me mtf 16.09.13 15:59
Beste Henk en Djordy,

Dit is geen dreiging maar er gaan echt gevolgen komen mocht jou stam me nog aanvallen. Ik zal dit door de vingers zien. Geloof me ik ben baas.

Mvg,

Steakhouse. 16.09.13 16:00
Zeggen dat er gevolgen komen als de situatie niet verranderd is namelijk al dreigen :) je dreigt dus met gevolgen, snap je?

Schouderklopje,
Henk

dontbless me mtf 16.09.13 16:01
Gevolgen zijn voor jullie, lach maar zolang het nog kan. Die grijns zal nog vergaan. Als je me niet serieus neemt laat het even weten.

dontbless me mtf 16.09.13 16:04
mijn stam heeft 703 dorpen, jij hebt er 280. Als iedereen uit elk dorp een aanval stuurt dan loop je vertraging op.

Mvg,

Steakhouse. 16.09.13 16:05
Ik neem je doodserieus, ik verbeterde enkel je foutief taalgebruik. Niets mis mee toch. Jij gebruikte het woord dreigen eigenlijk niet zoals het bedoeld is, en ik liet dit even weten. Moet je toch niet voor op je tenen getrapt zijn?

Handdruk,
Henk

dontbless me mtf 16.09.13 16:06
Ik wou het je laten weten, als ik nog aangevallen wordt heb je een probleem. Zoals ik al zei 703 dorpen is veel.

Steakhouse. 16.09.13 16:10
Laatste keer, ik val je niet aan. Wknol doet dit.

Maar hoe dan ook, 703 dorpen, en hoeveel spelers juist? Ik weet al lang dat jullie stammetje er ligt, er bepaalde spelers uit je stam weten dat ik er lig. Zij waren zowat bang van me, maar heb tijde goed contact met hun, aan wiens kant ze staan is jou keuze. Maar ik garandeer je dat er zeker 40 % jou aanval niet zullen meedoen, ik was je voor.

Bespreek nu maar met Wknol, ik heb je niet aangevallen.
_____________________
Kind Regards,
Djordy - [player]Steakhouse.[/player]

dontbless me mtf 16.09.13 16:20
Kan jij het aub met hem bespreken want de gevolgen zijn voor heel je stam!!!!!!

Steakhouse. 16.09.13 16:21
Genoeg van jou, als je nog 1x zo'n random dingen begint te zeggen en die uitroeptekens zijn volkomen overbodig. Alles wat jij moet weten heb ik hier gezegd:

Maar hoe dan ook, 703 dorpen, en hoeveel spelers juist? Ik weet al lang dat jullie stammetje er ligt, er bepaalde spelers uit je stam weten dat ik er lig. Zij waren zowat bang van me, maar heb tijde goed contact met hun, aan wiens kant ze staan is jou keuze. Maar ik garandeer je dat er zeker 40 % jou aanval niet zullen meedoen, ik was je voor.


Verder zwijg je maar tegen me, ik heb niets met jou te maken, heb je ook niet aangevallen.
_____________________
Kind Regards,
Djordy - [player]Steakhouse.[/player]

dontbless me mtf 16.09.13 16:30
Volgens de stam gaat Wknol op jou uaccount komen dus dat is niet waar hoor. Dus dit moeten zeker jou toekomstige dorpen worden. Dat gaat te ver, het zijn mijn dorpen en nit van jou joh!!

Steakhouse. 16.09.13 16:32
Ok, dat waren weer uitroeptekens. Praat eens deftig. Wknol komt naar mij, die kans zit erin. Als je dorpen wil moet je dit met mij bespreken en komen we misschien tot een oplossing, maar na al dit heb ik geen zin meer om met jou te praten. Doe het wel met Henddl, dag.
_____________________
Kind Regards,
Djordy - [player]Steakhouse.[/player]

Steakhouse. 16.09.13 16:33
Standaard Re: Top/Flop Stammen
Maar kom je die laatste dorpjes nog halen???
Aangezien toch alles al leeg is door jou Mark w32 - Dontbless me mtf

Volgens mij heb jij it ooit gezegd, nu krijg je het en ga je wenen?
_____________________
Kind Regards,
Djordy - [player]Steakhouse.[/player]

dontbless me mtf 16.09.13 16:34
Mij niet edelen daar worden we allebei slecher van hoor @@@



Mvg,

Ik vind dit geen mooie actie van hem, op een ander account zich voordoen, zeer kinderachtige taal en dan nog eens 2 aanvallen op wknol versturen. Dit hoort niet. Het verder gesprek bespreek ik kort in de volgende post:
 

DeletedUser70670

Guest
Maar ikw eet zeker dat jij wat beter hebt te doen dan berichtjes van een maand geleden te zoeken dus ik stel voor dat we het hierbij laten ?:)

Schattig dat je wil doen alsof er niets gebeurt is en het daarbij laten, kusje.

Er zitten altijd rotte appels in het spel, zoals As.ilaydying... Neem personen voor hun daden .. niet van hun medespelers en behandel mensen zoals je zelf behandelt wilt worden .. dan zit je goed.. Als ik een babysitter was kon je het me misschien verwijten..

Zeker gelijk -.-, jij bent toppie!

Kortom, ik vind de streek van poesjestoei gewoon belachelijk. Ander acc zoeken want al zijn zinnen tegenspreekt om mij en wknol ermee te gaan verzwakken. Hoe dan ook, dit is iets dat ik persoonlijk aanpak en niet in stamverband.

Ik zie je graag, poesje(kn)(st)oei.
 

DeletedUser

Guest
Uhmz sorry hoor, dus jou leden mogen wel vv tegen mij doen? En poesjestoei mag niet jou komen pesten?

En ja, eergisteren nog heeft een speler van jou stam vv tegen mijn massa gedaan....

Oftewel, wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet...

Daarnaast, lekker boeiend allemaal.. Maakt het voor jou toch ook wat leuker? Dat ge intern van je moet je toch ook snel zat worden?
 

DeletedUser70670

Guest
Het gaat me erom dat poesje op een ander acc wat zit te doen en niet zegt dat hij het is. Volgens mij weet jij wel hoe of wat en wat wie doet tegen Amath. Het is niet alleen dit, genoeg gesprekken met zijn latente hintjes. Verder niet belangrijk, iedereen mag weten hoe hij praat, en op deze manier vind ik het weinig veelzeggend over hem, of juist wel?
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast, ben jij je andere 4 interns vergeten?
Ik geloof dat jij enkel en alleen maar de top 20 bent binnengekomen door te internen? Risky en La kouchov vrij vroeg, wat je toen top 20 bracht....

Igear: 97 dorpen
.we come: 1 17 dorpen
wknol: 9 dorpen
La Kouchov Obarkarchov: 20 dorpen (in het begin)
Risky: 17 dorpen (in het begin)

Snap dus niet goed wat je met deze post wilt bewijzen?
 

DeletedUser68239

Guest
Juist, want jij internt niet, right? Topspeler jij. Even vergelijken;

* Interns Steakhouse.

1. iGear: 680k punten
2. Risky 70k
3. La Kouchov Obarkarchov 175k
4. .We come 1 100k
5. Wknol 80k

=1,1 miljoen :D


* Interns Poesjestoei

1. Bouchke11, 34 dorpen, 300k punten
2. Ruud-Lotr, 44 dorpen, 410k punten
3. Du, Broo77, 20 dorpen, 140k punten
4. Gruttobende, 5 dorpen 40k
5. Alle, Du, 4 dorpen, 30k

= 920k, + 15+ bb dorpen, kortom, laat het duidelijk zijn.

Moet je wel eerlijk zijn. :eek:
Jullie hebben duidelijk meer geinternd..
 

DeletedUser

Guest
Het gaat me erom dat poesje op een ander acc wat zit te doen en niet zegt dat hij het is. Volgens mij weet jij wel hoe of wat en wat wie doet tegen Amath. Het is niet alleen dit, genoeg gesprekken met zijn latente hintjes. Verder niet belangrijk, iedereen mag weten hoe hij praat, en op deze manier vind ik het weinig veelzeggend over hem, of juist wel?

Als hij annoniem op een vv wilt spelen, wie houdt hem tegen? Wat is er unfair aan? En nee er wordt niet vooraf een waarschuwing gestuurd dat iemand van stokje vv doet tegen mij? En dit terwijl er totaal geen belang is om dat account te redden, maar puur en enkel om mij tegen te houden... Niet dat het hem gelukt is xD
 

DeletedUser70670

Guest
Het gaat erom dat hij evenveel als mij heeft ge interned en steeds daarop terugvalt, wat niet nodig is. En er is nog een verschil tussen de interns van mij en die van hem.

Zeker deze actie vind ik niet kunnen, dat hij zich als een ander gaat voordoen, niemand houdt hem tegen, maar is dat dan normaal?
 

DeletedUser

Guest
Ach man, zit je tampon scheef ofzo?

Face it! In het echte leven gaat het nog wat harder aan toe...
 

DeletedUser70670

Guest
Haha, ik moest echt lachen.

I Faced it. Ik laat gewoon weten dat hij niet moet doen alsof hij niet intert en me niet als vijand ziet + Die vv is gewoon belachelijk wat hij deed.

Ik ga slapen, cieao :)
 

DeletedUser52174

Guest
Het gaat me erom dat poesje op een ander acc wat zit te doen en niet zegt dat hij het is. Volgens mij weet jij wel hoe of wat en wat wie doet tegen Amath. Het is niet alleen dit, genoeg gesprekken met zijn latente hintjes. Verder niet belangrijk, iedereen mag weten hoe hij praat, en op deze manier vind ik het weinig veelzeggend over hem, of juist wel?

Van 90% van de vv's die wij hebben of gehad hebben weten de omstanders van dat vv account niet dat wij degene zijn die de vv op het desbetreffende account spelen. Sterker nog, niemand buiten de bespelers weet precies hoeveel, en welke vv's wij hebben.

Ik snap dus niet echt het probleem dat hij zich voordoet als iemand anders op een vv. Dat is een hele normale gang van zaken als je het mij vraagt :p
 

DeletedUser70670

Guest
Bwa, toch niet proper als je andere vv gaat nemen om zo tegenstander te verzwakken, zeker stokje-amath verhouding. Achja, ik heb het gwn niet hoe poesje in pm omgaat met alles vandaar. Mijn punt is duidelijk, vind het jammer dat het zo uitdraait en hij is gewoon niet zo slim geweest om te laten uitkomen dat hij daar op zit.
 

DeletedUser

Guest
Bwa, toch niet proper als je andere vv gaat nemen om zo tegenstander te verzwakken, zeker stokje-amath verhouding. Achja, ik heb het gwn niet hoe poesje in pm omgaat met alles vandaar. Mijn punt is duidelijk, vind het jammer dat het zo uitdraait en hij is gewoon niet zo slim geweest om te laten uitkomen dat hij daar op zit.

Nogmaals spelers van stokje doen ook vv tegen mij, ik lig helemaal aan de andere kant van de wereld, dus vind deze situatie nog redelijk normaal..
 

DeletedUser52174

Guest
Bwa, toch niet proper als je andere vv gaat nemen om zo tegenstander te verzwakken, zeker stokje-amath verhouding. Achja, ik heb het gwn niet hoe poesje in pm omgaat met alles vandaar. Mijn punt is duidelijk, vind het jammer dat het zo uitdraait en hij is gewoon niet zo slim geweest om te laten uitkomen dat hij daar op zit.

Mwa, dit gebeurt op alle werelden. Als je in oorlog bent en je hebt geen front, is het een goede optie om de vv te pakken van een account met WEL front.

Daarbij ook nog: As.ilaydieing staat onder vv. Het kan niet anders dat de vv van dit account ligt bij SAP, Stokje of Ballz. Dat account wordt gebruikt om PFM mee aan te vallen en hij zeurt er ook niet over.

Ik snap dat het vervelend is, maar het is een hele normale manier van spelen, ook op andere werelden:p
 

DeletedUser

Guest
Eerste wereld ofzo? Dit is echt een van de meest voorkomende dingen.. Als ik de vver was geweest, ook om je niks gratis te geven, had je er dan ook bezwaar op gemaakt? Of gaat dit alleen om hoe je je oneerlijk behandeld voelt. :(
 

DeletedUser

Guest
Uhmz sorry hoor, dus jou leden mogen wel vv tegen mij doen? En poesjestoei mag niet jou komen pesten?

En ja, eergisteren nog heeft een speler van jou stam vv tegen mijn massa gedaan....

Oftewel, wat u niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet...

Daarnaast, lekker boeiend allemaal.. Maakt het voor jou toch ook wat leuker? Dat ge intern van je moet je toch ook snel zat worden?

helaas moet ik kotG gelijk geven, allemaal boeiend allemaal :p
wat ik hier lees is een redelijk slecht opgemaakte post over zaken die in beide stammen gebeuren, maar toch even een korte samenvatting:
1. Zowel steak als poesje hebben zich naar de top geïnternt. Beide hebben redelijk vroeg ih spel interns gehad voor top20, en later voor nog hoger te geraken. Maar wat is daar erg aan? bijna elke top-20 speler heeft ongeveer de helft van zijn dorpen gratis -.-' je komt er mee id verkeerde wereld af

2. er worden vv's gedraait, wauw dit had je wel kunnen verwachten niet? 2 spelers uit onze stam krijgen ook af en toe eens een VV om tegen Amath te deffen. En de enige reden dat je het doet is niet omdat je er zelf iets mee bent, nee puur om Amath te pesten. Dus logisch dat ze het zelf bij ons ook doen?

Samengevat is dit een ruzie tussen steak en poesje, waarin beide de grootste jongen willen lijken maar in feite falen ze beide enorm hard doordat ze qua account bijna hetzelfde zijn

maar ach da's mijn opvatting van de zaken :rolleyes:
 

DeletedUser69490

Guest
Als je niet kan interen gewoon de vijand gaan interen, Ballz :D
 

DeletedUser

Guest
Als je niet kan interen gewoon de vijand gaan interen, Ballz :D

gesproken als een baas, ik neem Vuur :D hoelang gaat het eigenlijk duren voor Amath zich ermee bemoeit of gaat dat niet gebeuren? beetje eerlijkheid mag altijd vermoed ik?
 
Bovenaan