Top/Flop Stammen

DeletedUser52174

Guest
Oh, sorry, ik zie dat jij je dorpen aan het weggeven bent aan de noobste stam van TW, wahaha #epicfailmenneke!
Maar ja, jij was bij SAP dan ook niet welkom om je manier van spelen :D

Dat was hij niet. Ken je feiten voordat je je mond opendoet op het AF.
 

DeletedUser61580

Guest
Jij moet leren lezen of heb je het te druk met dorpjes verliezen aan SAP?

Je was bij ons NIET welkom en net iets langer dan as.I lid van SAP, voordat je werd gekicked om je manier van spelen (zelfde als ze as.I verwijten: vv's leeg zetten, mb's verraaien enzovoort:

Van je akte, stamwissels:

Poilu SAP 02nd June 2013 - 23:10:30 25,918
SAP Geeneen 06th June 2013 - 10:08:38 34,207
 

DeletedUser52174

Guest
Jij moet leren lezen of heb je het te druk met dorpjes verliezen aan SAP?

Je was bij ons NIET welkom en net iets langer dan as.I lid van SAP, voordat je werd gekicked om je manier van spelen (zelfde als ze as.I verwijten: vv's leeg zetten, mb's verraaien enzovoort:

Van je akte, stamwissels:

Poilu SAP 02nd June 2013 - 23:10:30 25,918
SAP Geeneen 06th June 2013 - 10:08:38 34,207

Haha probeer je mij nu voor het blok te zetten? Jij zegt tegen Schele Henkie dat hij niet welkom was vanwege zijn manier van spelen. Ik zeg tegen jou dat Schele Henkie niet degene was waar jij over aan het praten bent.

Dus nogmaals: ken de feiten voordat je je mond open doet op het AF.
 

DeletedUser

Guest
o insane vinden ze vv''s leeg zetten van mensjes die in de weg liggen niet gewoon slim spel ? hiero.

zo komen zo ook nooit ergens :)
 

DeletedUser61580

Guest
Als iemand je zijn vv geeft omop zijn account te letten, is dat geen slim, maar vuil spel.
Maar "vuil' spelen is al geruime tijd de norm geworden opTW, helaas is niet opgenomen in de regels dat het ook eerlijk moet...
back stabben, verraad, vv's leegzetten enz enz schijnt top te zijn?
Wel gefeliciteerd, dan hoop ik dat je een fijn leven hebt.
Nu moet ik weer verder, IITM nog wat dorpjes affrutselen.
 

DeletedUser51595

Guest
Als iemand je zijn vv geeft omop zijn account te letten, is dat geen slim, maar vuil spel.
Maar "vuil' spelen is al geruime tijd de norm geworden opTW, helaas is niet opgenomen in de regels dat het ook eerlijk moet...
back stabben, verraad, vv's leegzetten enz enz schijnt top te zijn?
Wel gefeliciteerd, dan hoop ik dat je een fijn leven hebt.
Nu moet ik weer verder, IITM nog wat dorpjes affrutselen.

Wat is er nou weer vuil spel aan een 'vv'? Als je zelf weg moet kan een anders kijken en opletten? Niet het meest rare lijkt me...
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad een erge backstab van stokje, zoveel dorpjes op tommieboyy verliezen..

(triplefacepalm) het gaat totaal niet over stokje ivm de vv momenteel -.-' ga verder slapen ofzo, dit zijn 2 comments na elkaar die nergens op slagen, totaal niets met de context te maken hebben en dus totaal niet nodig zijn...

trouwens als jij de vv van tommy had gekregen ben ik er 100% zeker van dat je in deze omstandigheden al lang was geragequit... of nog waarschijnlijker geen dorp meer over had om te quitten dus hou aub je mond?
elke dag worden er minstens 6 treinen gesniped/gecancelsniped. als de muren laag zijn, er nergens troepen beschikbaar zijn die op tijd aankomen en de toestemming al laag staat van vorige snipes dan mag jij me eens uitleggen hoe je dat gaat deffen

(owja, OS vragen aan al je interns kan niet aangezien tommy die niet heeft :rolleyes: )
 

DeletedUser

Guest
Je kan altijd iets toevoegen aan een onderwerp he, anders moet je sommige topic's al sluiten na 5 posts. :D
Het ging over het leeg zetten van de VV.. Wat jullie bij Tommy denk ik ook doen. :D:D

Een speler met een stam vergelijken en denken dat ik slaap om 15:30, hoe dom kan een mens zijn.
Met een stam kan je voor een week lang 24/7 actief zijn, ik zou niet eens de 6 uur halen.

En mijn interns hadden OFF, dus dat kan niet.
O wacht ik zag Stokje met OFF proberen te blocken maar dat lukte niet. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je kan altijd iets toevoegen aan een onderwerp he, anders moet je sommige topic's al sluiten na 5 posts. :D
Het ging over het leeg zetten van de VV.. Wat jullie bij Tommy denk ik ook doen. :D:D

Een speler met een stam vergelijken en denken dat ik slaap om 15:30, hoe dom kan een mens zijn.
Met een stam kan je voor een week lang 24/7 actief zijn, ik zou niet eens de 6 uur halen.

En mijn interns hadden OFF, dus dat kan niet.
O wacht ik zag Stokje met OFF proberen te blocken maar dat lukte niet. :eek:

lol als je iets toevoegt kan je dat best melden, anders snapt niemand je en zit je dus totaal naast de kwestie, of begrijp ik dat fout? :rollingeyes: btw tommy wordt tot ergernis van vuur enkel leeg gezet voor smunk en ricimo, alle andere edels worden bijna gepakt behalve als ik een recap verstuur die blijft steken op 2toestemming, of er geen vv is.

Gelieve de boodschap achter die zin over stam nader te verklaren, ik snap niet wat je hiermee bedoelt, of wil je weer iets ah gesprek toevoegen zonder te zeggen waar het over gaat? (rofl)

en jouw interns waren allemaal full off? Dat is enkel mogelijk als het om boostaccounts gaat die als mb dienst doen. Internen uit noodzaak oke maar je interns zelf op voorhand regelen? Hebj door dat je het zonder nooit zou overleven? xD
Trouwens als jij denkt dat stokje deft met clears komt dat enkel omdat je dt zelf zou doen denk ik, want wij hebben enkel 'gedeft' met offence toen er niemand online was maw toen er nog niet werd gedeft...
En niet over stammen beginnen want welke stam besefte pas na maanden dat backstabbers niet in de stam horen? Owja jouw stam amath...
 

DeletedUser

Guest
Gelieve de boodschap achter die zin over stam nader te verklaren, ik snap niet wat je hiermee bedoelt, of wil je weer iets ah gesprek toevoegen zonder te zeggen waar het over gaat? (rofl)

Jij zegt dat ik zou ragequiten als ik de VV zou doen.
Denk is na man, ik zou toch nooit zo actief als een hele stam kunnen zijn. Maar goed, ik moet het weer is uitleggen omdat je je eigen tekst vergeet.. kan gebeuren..
 

DeletedUser

Guest
Jij zegt dat ik zou ragequiten als ik de VV zou doen.
Denk is na man, ik zou toch nooit zo actief als een hele stam kunnen zijn. Maar goed, ik moet het weer is uitleggen omdat je je eigen tekst vergeet.. kan gebeuren..

heb ik het dan over activiteit? XD trouwens laatste tijd draai ik constant vv, tot de spijt van blurre btw (a) en op zich niet veel werk, af en toe dodgen, af en toe stacken en om de paar uur snipen. Valt goed solo te doen :p alleen wat saai want zo blijf ik maar overal massa's deffen. De hoofdreden waarom vv doorgegeven wordt is dus niet activiteit (toch al even niet meer) maar gwn om het werk wat te verdelen...

dus, wat zei je ook alweer? Owja niets van meerwaarde.
 

DeletedUser

Guest
jij had het overmij, en nu praat je dan weer over jezelf.. Ik zou alleen in het weekend tijd hebben om te deffen.. Dus activiteit is wel degelijk het probleem.
Elke speler zou ragequitten als die solo 24/7 moet deffen voor meer dan een week. O en mij niet vergelijken met iemand die heel de dag thuis zit. :s

En niemand boeit wat je doet op Tommieboyy, het is in ieder geval mislukt.
 

DeletedUser66265

Guest
jij had het overmij, en nu praat je dan weer over jezelf.. Ik zou alleen in het weekend tijd hebben om te deffen.. Dus activiteit is wel degelijk het probleem.
Elke speler zou ragequitten als die solo 24/7 moet deffen voor meer dan een week. O en mij niet vergelijken met iemand die heel de dag thuis zit. :s

En niemand boeit wat je doet op Tommieboyy, het is in ieder geval mislukt.

Lol, niet iedereen rage quitte van een weekje aanvallen hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat een domme mod mijn berichtjes verwijdert terwijl ik geen enkele regel breek?
 

DeletedUser69490

Guest
Nu we opnieuw een beetje gegroeid zijn:
Ballz top of flop? :confused:

Zolang jullie elkaar lekker allemaal interen en mij de dorpjes geven vindt ik het prima.
Ook leuk dat er daar zoveel VV's gedraait worden die, inplaats van te gaan deffen nieuwe BB'tjes edelen om de schade wat te beperken, en ze weer mooi uitbouwen voor mij:)

Eigenlijk zijn jullie mijn dorpenuitbouwers:eek:
 
Bovenaan