Top 20 samenstellen.

DeletedUser

Guest
Dit topic is er nog niet maar ik denk dat die er nu toch wel mag komen.


Stel hier JOUW top 20 samen en het liefst met argumenten!

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.


Ook om wat meer leven op te wekken op het W32 fora :D

LarsDG,
 

DeletedUser70670

Guest
Stevig lijstje als je dit moet maken :p

Top 20 is er voor iets, dus de meeste spelers die er nu staan verdienen het wel. Laat ons deze regel toch gelden voor 85% van de gevallen, altijd wel die er even of tijdelijk onterecht staan of andere die er nog moeten komen. Pray For Mercy staat er naar mijn mening wel terecht, ZEKER ook SmokingWeedLikeItsZuurstof en Ricimo, beidde zeer verdiend.
 

DeletedUser52174

Guest
Laten we dan dat lijstje maken voor aan het einde van de wereld, dus wie jij denkt dat er uiteindelijk op die bepaalde rang staat. (ik weet niet of dat zo hoort maar het lijkt me wel leuker)
 

DeletedUser52174

Guest
Nee maar het is juist de bedoeling dat je daar over na gaat denken lijkt me :p
 

DeletedUser

Guest
20 spelers met argumenten duurt wel erg lang, om te beginnen zou ik niet eens weten wie op 1 komt te staan in mijn lijstje
 

DeletedUser

Guest
top 20 samenstellen is zoveel werk, er is niet voor niets overal max 10 personen bijna

ik zou voorstellen om hier top10 samenstellen van te maken? want top20 zal grotendeels bestaan uit spelers die al in die buurt zitten uiteraard, maar top10 kan nog veel veranderen wat dit topic leuk maakt. Dan zal ik er ook ineens een lijstje proberen posten
 

DeletedUser

Guest
oké
ehm even nadenken rangen staan niet op volgorde!
1. SmokingWeedLikeItsOxygen -> lager als top10 zou gewoon beschamend zijn vind ik persoonlijk beetje ego mag altijd, trouwens in principe sta ik al ruim rang 1 (rofl)
2. PFM (als ze actief zijn, fantastisch team zit daar op)
3. steakhouse. die farmt zich wel naar de top, demn :eek: one love eh sweaty xD
4. Insane in the Membrane. deftige kwalitatieve spelers die eens ze door de stacks van SAP geraken zeker nog belangrijk zullen worden in deze wereld
5. Bervoets6, underdog doordat die wat heeft moeten internen, maar snapt het spelletje zeker
6. alonsofan, zeker met nikki erbij gaat dat acc nog hard ownen in de toekomst, en de oude speler krijg je gewoon niet weg :p
7. DeWitPChulp zelfde als doggiestyle (mijn nr 8) bovendien weet ik nog van w23 van voor hij in zelfde stam als me zat (dus voor de drunk tijd) dat hij niet weg te krijgen was, heb ik zelf ook heel wat moeite in moeten steken om wat vorderingen te maken :p
8. The white dog, vs kleinedre (ff naam kwijt, overbemand account van infini indertijd) weg gespeeld. grappig dat ze nu in zelfde stam zitten achja :p in elk geval, doggie heeft zichzelf op dat moment ruim bewezen, ookal was het account inactief
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52174

Guest
Het is juist leuker als je ze op rang zet. Anders is het vrijwel identiek aan het welke 10 topic :p
 

DeletedUser

Guest
Het is juist leuker als je ze op rang zet. Anders is het vrijwel identiek aan het welke 10 topic :p

veranderd, en nee, in met welke 10 zet ik heel vaak spelers waar ik goed mee overeen kom, gezelligheid boven skills :p
hier kijk ik naar kwaliteiten, skills, bewezen in moeilijke situaties en farmgedrag, dus alles behalve internen eig want dat gaat later minder en minder worden :) onstabiele factors worden er daarom uitgelaten, interners ook
 
Bovenaan