Top 20

DeletedUser68252

Guest
Je hebt het eigenlijk op elke wereld wel, het kan hier dan ook niet missen! Beoordeel in dit topic de huidige top 20 van dat moment en plaats de top 20 zoals jij denkt dat hij in de toekomst zal zijn.

Klik hier voor de huidige top 20.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
 
Reactiescore
3.536
Ik ken amper tot geen spelers in de top 20 dus ik kan niet goed oordelen wie er in zal blijven en wie goed staat.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er nog ga bij komen :p
 

DeletedUser

Guest
:D



Jammer dat er geen goede spelers bij je liggen, een pak slaag zou wel goed zijn voor je arrogantie en ook voor het AF.

S. Held! xD maar begin jij er anders op een gastaccountje, maak hem in en dan verwijnt je dorpje :p
 

DeletedUser48745

Guest
Liggen er wel ene paar goeie 'naast' me hoor.
En ik ben alleen arrogant tegen arrogante spelers :rolleyes:

Noem eens een paar "goeien".
Tja, als je de betekenis van arrogantie niet snapt dan werkt dat principe ook totaal niet.
 
Reactiescore
3.536
Noem eens een paar "goeien".
Tja, als je de betekenis van arrogantie niet snapt dan werkt dat principe ook totaal niet.

De vraag is wat is goed?
BV Tears of a Beauty maar ik ken hem niet dus idk of die goed is ;)
Heeft wel al leuk wat puntjes.
 

DeletedUser48745

Guest
De vraag is wat is goed?
BV Tears of a Beauty maar ik ken hem niet dus idk of die goed is ;)
Heeft wel al leuk wat puntjes.

nja, gezien er stukken betere dorpen in de buurt te krijgen zijn zal die niet voor jouw dorpen gaan.
 

DeletedUser65670

Guest
Ik ken amper tot geen spelers in de top 20 dus ik kan niet goed oordelen wie er in zal blijven en wie goed staat.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er nog ga bij komen :p

Ik ken amper tot geen spelers in de top 20 dus ik kan niet goed oordelen wie er in zal blijven en wie goed staat.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er nooit ga bij komen :D
 

DeletedUser48745

Guest
Ik ken amper tot geen spelers in de top 20 dus ik kan niet goed oordelen wie er in zal blijven en wie goed staat.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik er nooit ga bij komen :D

Wat is zelfkennis toch fijn he, jammer genoeg hebben sommigen in dit topic dat niet :rolleyes:
 
Bovenaan