In VUUR en VLAM

DeletedUser49029

Guest
ja momenteel gaat branden er toch al een deel stokjes op :rolleyes:
 

DeletedUser52174

Guest
als ik jou was zou ik gewoon alle treinen splitten. ik mag toch aannemen dat Stokje en Amath alle treinen voor 100% snipen :p
 

DeletedUser52174

Guest
Ookal was het een 50ms wereld.. ik ga er vanuit dat ze wel kunnen snipen:p Als ze echt fatsoenlijk snipen plaatsen ze hem netjes na de 1e edel voor maximaal resultaat.
 

DeletedUser49029

Guest
jep idd snipen is hier niet zo moeilijk en idd treinen spliten, dan is snipen al pak moeilijker
 

DeletedUser

Guest
Heel stokje doet mee omdat Vuur de oorlog verklaarde ? (facepalm) :eek:

tuurlijk niet :D tommy kan het wel alleen af vs jullie hoor :D ik werk eerst die NLS af en daarna kom ik me eens wat bemoeien daar :p

als NODIG is wel natuurlijk we laten geen stokje uit de stam vallen.

maw niet nodig :p

dus in feite is het enkel de vv die kan snipen :rolleyes: kan de eigenaar dat dan zelf niet :confused:

bullshit :p ervoor waren er ook al dorpen gesniped :p maar soms is de overmacht gewoon te groot waardoor je wel hier en daar een dorpje verliest ;) vooral omdat de aanvallen snachts verzonden waren, toen er dus niemand op het account zat -> treinen en fake treinen kan je neit meer uit elkaar halen :p je gaat dan soms keuzes moeten maken die al dan niet goed blijken
 

DeletedUser49029

Guest
bullshit :p ervoor waren er ook al dorpen gesniped :p maar soms is de overmacht gewoon te groot waardoor je wel hier en daar een dorpje verliest ;) vooral omdat de aanvallen snachts verzonden waren, toen er dus niemand op het account zat -> treinen en fake treinen kan je neit meer uit elkaar halen :p je gaat dan soms keuzes moeten maken die al dan niet goed blijken

Als de treinen in de nacht gestuurd waren en ook de fake treinen dan kan ik je gelijk geven dat het idd moeilijk is om dan alles uit elkaar te houden al denk ik dat je mss iets meer kan snipen dan of zelfs blokken nu met de grote van de accounts?
 

DeletedUser11282

Guest
tuurlijk niet :D tommy kan het wel alleen af vs jullie hoor :D ik werk eerst die NLS af en daarna kom ik me eens wat bemoeien daar :p


Nou, daar hoeven ze zich dit jaar dan niet druk over te maken dan. want waar ben je de afgelopen 2-3 weken mee bezig.

NLS af werken?!:eek:
 

DeletedUser68345

Guest
Succes J, L & M, heus niet partijdig :rolleyes:

M ligt er hier al bijna 6 weken uit ;)
L was vorige 4 weken op vakantie bijna en nu school dus amper tijd :(
P was even down maar die komt nu met de actie tot leven :D
J ja ik lig hier al een maand te klooien op men eentje, leuk toch als je gevraagd wordt als co :eek:


Haha was dat dan een snipe ? Ik heb alleen nog maar volledige gestackte dorpen gezien.
Hoe jullie het nu willen zeggen zat tommy al met de poepers want alles langs mij staat gestacked ...

tuurlijk niet :D tommy kan het wel alleen af vs jullie hoor :D ik werk eerst die NLS af en daarna kom ik me eens wat bemoeien daar :p



maw niet nodig :p



bullshit :p ervoor waren er ook al dorpen gesniped :p maar soms is de overmacht gewoon te groot waardoor je wel hier en daar een dorpje verliest ;) vooral omdat de aanvallen snachts verzonden waren, toen er dus niemand op het account zat -> treinen en fake treinen kan je neit meer uit elkaar halen :p je gaat dan soms keuzes moeten maken die al dan niet goed blijken

Lijkt me logisch dat jullie skills hebben, maar of tommy het alleen kan redden wil ik men geld wel op zetten ;)
Zoals je zei hebben we het s'nachts verstuurd terwijl we eigenlijk dachten dat hij online was --'
Beetje geluk gehad dat hij sliep en ja we moeten zoiets doen om overmacht van stokje beetje in brand te steken :D
 

DeletedUser

Guest
Nou, daar hoeven ze zich dit jaar dan niet druk over te maken dan. want waar ben je de afgelopen 2-3 weken mee bezig.

NLS af werken?!:eek:

jups NLS afwerken :D jullie nemen me met een hele stam heel de tijd onder aanval en eerlijk is eerlijk, ik maak jullie in :D 1.35mil vs +7mil oorspronkelijk en zowel betere ODA, betere ODD en meer dorpjes :rolleyes:
jij bvb kan je inderdaad wat verdedigen, maar het begint er hopeloos uit te zien, niet? :D

Haha was dat dan een snipe ? Ik heb alleen nog maar volledige gestackte dorpen gezien.
Hoe jullie het nu willen zeggen zat tommy al met de poepers want alles langs mij staat gestacked ...

niet hopen :D er stond geen OS bij hem, en zelfs redelijk wat bij stamgenoten. Dit is nu inmiddels zo ongeveer terug gekeerd + de OS is onderweg, als jullie al problemen hadden met de persoonlijke def van tommy dan wil ik je wel eens zien opboksen tegen de OS die de stam stuurt ;)

1 tip: wordt bokser, meer kans op slagen :cool:

Lijkt me logisch dat jullie skills hebben, maar of tommy het alleen kan redden wil ik men geld wel op zetten ;)
Zoals je zei hebben we het s'nachts verstuurd terwijl we eigenlijk dachten dat hij online was --'
Beetje geluk gehad dat hij sliep en ja we moeten zoiets doen om overmacht van stokje beetje in brand te steken :D

goeie timing, mooi werk van jullie mogen jullie trots op zijn hoor :p btw overmacht van stokje? jullie hebben met z'n 2en front met tommy, en alleen met hem :p maw 1v2 ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan