Praktische informatie nieuwe "gasten" W34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
Beste Forumgangers,

Ik kreeg er al wat vragen over en heb wat research gedaan en dit is de praktische informatie voor het nieuwe verschijnsel op W34. De gastaccounts:

Direct Play wilt zeggen dat je via iOS app meteen kunt spelen, zonder een account aan te maken.
Samengevat werkt dit als volgt:
- spelers kunnen vanuit de app meedoen zonder registratie wanneer zij zelf aangeven nog geen account te hebben.
- er zal een willekeurige naam gekozen worden (gast123 ofzo)
- wanneer zo'n speler stopt dan verdwijnt het dorp weer.
- het is niet mogelijk om met zo'n account het AF op te gaan.
- Deze anonieme accounts kunnen gebannd worden.
- Pas wanneer de speler zich alsnog registreerd kan op een andere manier dan via de iOS app ingelogd worden.


Het stoppen van zo'n speler werkt dat bij +/- 14 dagen na inactiviteit het dorp compleet verdwijnt, dus geen barbarendorp! Echter als het gastaccount meer dan 1 dorp heeft, zal het niet verdwijnen maar in een barbarendorp veranderen.

Mochten er nog meer vragen zijn, hoor ik het graag hier. Hoop jullie in ieder geval wat meer informatie te hebben gegeven :).
 

DeletedUser71160

Guest
Wanneer zo'n speler stopt verdwijnt het dorp? Word het dan een bb dorpje?
 

DeletedUser66217

Guest
Moet zo'n speler niet registreren op den duur? Zo niet, komen er verschrikkelijk veel van die accounts, levert dat dan geen extra onnodige ruimte op en wordt een wereld daardoor niet heel verstrekt?

Daarnaast wordt er aangegeven dat die speler een gast is? Anders clear je straks een speler om te farmen, en dan stopt die en verdwijnt je verdiende farm.
 

DeletedUser16768

Guest
Wanneer zo'n speler stopt verdwijnt het dorp? Word het dan een bb dorpje?

Nee, dan verdwijnt het dorp compleet.

Moet zo'n speler niet registreren op den duur? Zo niet, komen er verschrikkelijk veel van die accounts, levert dat dan geen extra onnodige ruimte op en wordt een wereld daardoor niet heel verstrekt?

Daarnaast wordt er aangegeven dat die speler een gast is? Anders clear je straks een speler om te farmen, en dan stopt die en verdwijnt je verdiende farm.

Als de speler dingen wilt doen waarvoor registratie vereist is, moet hij zich registreren. Verder niet.
 

DeletedUser

Guest
bullshitregel dat er dorpen kunnen verdwijnen... clear je voor niets, kan je minder farmen etc...
maw verpest het spel gewoon
 

DeletedUser16768

Guest
Laten we het houden op vragen ;).

Daarvoor is dit topic gemaakt.
 

DeletedUser66217

Guest
Gezien al die accounts gastaccounts heten, kun je prima zien dat je ze niet moet clearen. ;)

Jij beantwoord 'm al!

Maar kan er geen tijdslimiet aanzitten? (2 weken bijvoorbeeld). Zoals hierboven al gezegd wordt kan dit hele rare situaties opleveren, in principe kunnen ze als ze verliezen en geëdeld worden gewoon het dorp deleten.
 

DeletedUser71160

Guest
Dit is gewoon bepaalt door Inno hier kan NL niets aan doen, maar het is inderdaad een stap achteruit helaas:(
 

DeletedUser

Guest
Gezien al die accounts gastaccounts heten, kun je prima zien dat je ze niet moet clearen. ;)

sorry hoor, maar vroeg ik je commentaar? :confusion:
ik had het btw wel degelijk over alle spelers, en niet enkel spelers met gastaccounts. Dus die kan je niet herkennen maar verdwijnen ook, maw je antwoord slaat nergens op
 

DeletedUser70928

Guest
sorry hoor, maar vroeg ik je commentaar? :confusion:
ik had het btw wel degelijk over alle spelers, en niet enkel spelers met gastaccounts. Dus die kan je niet herkennen maar verdwijnen ook, maw je antwoord slaat nergens op


Voor zover ik weet is dit alleen bij toepassing bij gastaccounts, als ze niet de naam 'gastaccount' & random cijfer hebben zullen ze wel en bb worden als ze stoppen ;).
Behalve natuurlijk de trollers die express accounts gaan maken met zo'n naam..
Maar daar zal Inno wss wel weer niet aan gedacht hebben.
 

DeletedUser16768

Guest
sorry hoor, maar vroeg ik je commentaar? :confusion:
ik had het btw wel degelijk over alle spelers, en niet enkel spelers met gastaccounts. Dus die kan je niet herkennen maar verdwijnen ook, maw je antwoord slaat nergens op

Het gaat hier alleen om gastaccounts he. Andere accounts verdwijnen niet.
 

DeletedUser71160

Guest
Voor zover ik weet is dit alleen bij toepassing bij gastaccounts, als ze niet de naam 'gastaccount' & random cijfer hebben zullen ze wel en bb worden als ze stoppen ;).
Behalve natuurlijk de trollers die express accounts gaan maken met zo'n naam..
Maar daar zal Inno wss wel weer niet aan gedacht hebben.

Op de volgende wereld heet ik Gast1995 o nu weten jullie het al:(
 
Reactiescore
31
Alleen gasten kunnen verdwijnen, echte spelers (geregistreerde) niet! ;)
 

DeletedUser

Guest
Het gaat hier alleen om gastaccounts he. Andere accounts verdwijnen niet.

Alleen gasten kunnen verdwijnen, echte spelers (geregistreerde) niet! ;)

leg me dan eens uit waar mijn farms naartoe zijn, terwijl dat GEEN gastaccounts waren? :rolleyes:
eentje ervan lag namelijk links onder me net tegen me aan, was dus snelle farm tot die verdween... andere dorpjes idem, heb er zelfs nog een paar waarvan ik je kan zeggen waar er een dorp had moeten liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan