Mijlpalen Wereld 32

DeletedUser69733

Guest
Gefeliciteerd. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
neh, maar me co zat er op xD dus ik heb maar van stats gehaald :)

1x Verdediger van de dag
op 21.08.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (187.303 eenheden)!
4x Aanvaller van de dag
op 21.08.2013 heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (114.469 eenheden)!


Nice.
 

DeletedUser69733

Guest
Hahaa :).
Moet kunnen.

Alleen mag je niet in de top 10 komen dan paralyzed , of je bent geen waardige top 10 speler zoals iedereen dan zegt als ze uw stats bekijken haha :D

Nouja, zit wel wat waarheid van in :p maakt voor mij niet veel uit, aangezien ik toch nog niet meteen in de top 10 zal staan, en enigste internen dat ik heb gedaan was mijn fusie met co speler:p
 

DeletedUser52174

Guest
wil je aub niet spotten met mijn gewicht. mijn onzekerheid is al groot genoeg :(
 

DeletedUser

Guest
Omdat het een beetje off-topic gaat nomineer ik octavia36 voor de pannenkoek van de maand award:

Ik denk dat ik de TW leiding maar ga inlichten dat er drie personen op 1 account zitten.Bewijs heb ik inmiddels via de mededelingen. Zij kunnen zowiezo via IP kijken wat er met dit "miljoenen"account gebeurd. En ik kan je zeggen dat ik er alles vanaf weet ben op W9 wel 30 dorpen verloren(stalker36 account) Dit mag je controleren.
 

DeletedUser70670

Guest
Wanneer wordt de hoofdpagina nog eens ge update?

We melden osn graag aan voor als 3e 100 dorpen en als 2e 1miljard buit met PFM op 1.

En evt name change :p
 

DeletedUser56859

Guest
we moeten ook een mijlpaal bedenken voor elysieum die doet het ook goed met zijn continu intern gedrag :p
 

DeletedUser49029

Guest
de mijlpaal edel je als eerste naar de top met 100 dorpen intern :rolleyes:
 
Bovenaan