Fruit vs HEIDI

DeletedUser65039

Guest
3 uur verschil. Dan moet je wel ongelofelijk sloom klikken.
 

DeletedUser58227

Guest
Maar het punt is dat zo'n gigantische voorsprong waar jij het over hebt, enkel behaald kan worden met illegale scripts...
En gezien Warre daar niet aandoet wordt het eens tijd om op te houden met zeuren.

Oja, enkel met illegale scripts tuurlijk niet joh. Zodra het over grotere aantallen wordt bekeken, veel aanvallen versturen bijv kan er wel degelijk en verschil van 3uur aan te pas komen.
Ik zeur helemaal niet, en al helemaal niet alleen op Warre. Maar neem de Ingame aanvalsplanner, als er grotere aantallen verstuurt moeten worden kan dat wel degelijk 3uur schelen, nu is dat script openbaar dus dat maakt het al wat anders. Maar dit is wel een van de zovele voorbeelden die zich voor kunnen doen.

Het is dus ronduit onzin dat er illegale scripts aan te pas moeten komen om een goede voorsprong te krijgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Oja, enkel met illegale scripts tuurlijk niet joh. Zodra het over grotere aantallen wordt bekeken, veel aanvallen versturen bijv kan er wel degelijk en verschil van 3uur aan te pas komen.
Ik zeur helemaal niet, en al helemaal niet alleen op Warre. Maar neem de Ingame aanvalsplanner, als er grotere aantallen verstuurt moeten worden kan dat wel degelijk 3uur schelen, nu is dat script openbaar dus dat maakt het al wat anders. Maar dit is wel een van de zovele voorbeelden die zich voor kunnen doen.

Het is dus ronduit onzin dat er illegale scripts aan te pas moeten komen om een goede voorsprong te krijgen ;)

Oei wanneer was dit script NIET openbaar ? maar gewoon onder een andere naam ?
 

DeletedUser58227

Guest
Je vat het woordje "nu" verkeerd op volgensmij.
Geen idee of die Ingame Aanvalsplanner altijd openbaar is geweest, of eerst achter is gehouden voor de hele community
 

DeletedUser

Guest
Je vat het woordje "nu" verkeerd op volgensmij.
Geen idee of die Ingame Aanvalsplanner altijd openbaar is geweest, of eerst achter is gehouden voor de hele community

ik heb toch al iets meer als een jaar weet van deze tool.
aan gezien het een duitse tool is of toch geschreven door een duitser vermoed ik dat je hem daar wel ergens kan vinden natuurlijk.

doch hebben we op gegeven moment de tool verdacht van niet legaal te zijn op .NL en is dit door gestuurd naar support, nadien hebben ze de tool wat aangepast en mag die nieuwe gebruikt worden, doch zie ik er persoonlijk niet zoveel verschil in met de vorige . :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Wel degelijk een voorsprong, scripts geven altijd een voorsprong anders zou je ze niet gebruiken, al bespaard het tijd, dat is wel degelijk een voorsprong. Een gigantische zelfs.
Als jij bijv in 1 uurtje iets fixed omdat je scripts hebt en een ander doet daar 4uur over, dat is handiger, bespaart je tijd etc etc, en geeft je dus een voorsprong, het is geen "voorsprong" wat is het dan wel? :rolleyes:

Als ik nu maar 1 uur per dag op TW kan en jij 4 uur per dag, geeft het mij geen voorsprong.
Of moet TW dan ook een max online tijd per dag instellen zodat niemand een voorsprong krijgt ?

Wat een vergelijking... :eek:

Is een zeer goede vergelijking idd...
 

DeletedUser68583

Guest
Je vat het woordje "nu" verkeerd op volgensmij.
Geen idee of die Ingame Aanvalsplanner altijd openbaar is geweest, of eerst achter is gehouden voor de hele community

Ik zal het je sterker vertellen.
Toen ik nog in IR speelde, heb ik de ingame aanvalsplanner al aangeboden gekregen van iemand uit JOUW ex-stam.
Dat was zelfs toen Mark van Full-Time met Farmalarm aan het fuseren was.
Dus dan ligt het denk ik toch aan jou dat jij hem nooit hebt gekregen :)
 

DeletedUser62436

Guest
Hij werd toen die illegaal was in plague idd al gebruikt ja :p
 
Bovenaan