Met welke 10 van w21

DeletedUser58227

Guest
Jah we weten allemaal dat je jezelf helemaal geweldig vind met je pro scripts en zo.
 

Deleted User - 24028

Guest
Nah maar beter als jou en CR wel op w21.. Das gewoon een feit, de ene heeft geen acc meer, en jij hebt een waardeloos acc dat plat ligt na 1 massa. Ik heb een gezond, goed werkend en actief account.
 
Reactiescore
1.699
Nah maar beter als jou en CR wel op w21.. Das gewoon een feit, de ene heeft geen acc meer, en jij hebt een waardeloos acc dat plat ligt na 1 massa. Ik heb een gezond, goed werkend en actief account.

Johan heeft een beter acc dan jij.
 

DeletedUser

Guest
Nah maar beter als jou en CR wel op w21.. Das gewoon een feit, de ene heeft geen acc meer, en jij hebt een waardeloos acc dat plat ligt na 1 massa. Ik heb een gezond, goed werkend en actief account.

had beter verwacht van je dan iemand die genoeg heeft laten zien als ''noob'' af te tekenen... de tijd dat ik speelde is hij altijd actief en lekker bezig geweest in zijn gebied :) CR is vere van ''noob'';)
 

DeletedUser58227

Guest
Nah maar beter als jou en CR wel op w21.. Das gewoon een feit, de ene heeft geen acc meer, en jij hebt een waardeloos acc dat plat ligt na 1 massa. Ik heb een gezond, goed werkend en actief account.

Beetje kromme redenatie, dus iedereen op w21 die nog maar een beetje een redelijk account heeft is beter dan CR & mij?
Zoals Maikelz ook al zei, heeft hij altijd op zichzelf de buurt goed gedomineerd.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan niet oordelen over of iedereen op w21 beter is dan CR. Heb nooit bij hem in de buurt gelegen. Iig zijn er heel veel op w21 die beter zijn dan jou. Als je namelijk na 1 massa plat ligt ben je niet zo goed :rolleyes:
 

DeletedUser58227

Guest
Ben benieuwd hoe jij je er van af brengt in de zelfde situatie ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
had beter verwacht van je dan iemand die genoeg heeft laten zien als ''noob'' af te tekenen... de tijd dat ik speelde is hij altijd actief en lekker bezig geweest in zijn gebied :) CR is vere van ''noob'';)

Gaat dit nu enkel over CR of ook over Aegon ?
Wat ik van CR heb gezien is zeer weinig, en de dingen die ik dan al gezien heb wijzen veel meer naar noob dan naar de andere kant hoor. Bv dorpen veel te ver uitbouwen -> lekker puntengeilen -> minder troepen -> minder troepen kunnen inzetten voor de stam -> alleen aan zichzelf denken en niet aan de stam. (Feit dat hij nooit op het forum kwam toont dat ook nog eens aan). Verder was hij een kontlikker van Floris, die ik ook als noob zou beschrijven btw ^^

En Aegon... Tjaah.. die heeft ook nog niks goeds laten zien. En de laatste tijd heeft die niks anders dan slechte dingen laten zien. Ik heb het acc even onder vv gehad tijd geleden, en als het mijn acc was zou ik me doodschamen...

Maar uiteraard is dit allemaal mijn maning, gebasseerd op wat ik heb gezien. Bij Aegon is het van zelf te hebben gezien en daar ben ik dus zeer zeker van. Van CR heb ik zoals gezegd niet veel gezien, het is dus mogelijk dat hij bv wel met zen buren samenwerkte.. (wat nog steeds niks veranderd aan "geen stamspeler")

Beetje kromme redenatie, dus iedereen op w21 die nog maar een beetje een redelijk account heeft is beter dan CR & mij? Zoals Maikelz ook al zei, heeft hij altijd op zichzelf de buurt goed gedomineerd.

Is beter dan CR en jou op w21 ja... logisch toch ? jullie zijn niks meer waard...

Ben benieuwd hoe jij je er van af brengt in de zelfde situatie ;)

Lol, nu gaat hij doen alsof het onmogelijk was... Je hebt ten eerste voor die situatie gekozen, dan moet je nu niet komen huilen hee... En zelfs dan nog was die situatie makkelijk te doen.
 

DeletedUser58227

Guest
Het is overduidelijk dat je er maar de helft van af weet, maar zoals gewoonlijk ben je zeer zeker van je zaak en zal niemand je daar van af kunnen laten wijken.
Ga er dus ook niet meer op in, toch verloren hoop bij jou
 

Deleted User - 24028

Guest
Het is mijn mening, met de nadruk op MENING. (wat betreft CR toch, wat betreft aegon gewoon puur waarheid)
Hoe kan die dan fout zijn als ik vragen mag ?
 

DeletedUser58227

Guest
Omdat je feiten & meningen niet kloppen. Heb het er nu al vaak genoeg met je over gehad Warre
 

Deleted User - 24028

Guest
Ohww dan moet het woord "mening" toch een andere betekenis hebben in NL dan in BE...

Een mening (Indogermaans moino: wissel, ruil) is een in de mens aanwezige subjectieve opvatting, dan wel attitude, ten opzichte van toestanden, gebeurtenissen of andere personen (juridisch: waardeoordeel). Zowel een individu als een groep kan een mening bezitten. Een mening heeft betrekking op een onderwerp. Met het uitspreken van een mening maak je kenbaar hoe je ergens over denkt.
Ik heb de belangrijkste dingen vetgedrukt...

Moet je me toch eens uitleggen hoe een mening NIET kan kloppen... Dus stop met onzin uitkramen jonge !

Mijn feiten die ik aanhaal kloppen zeer zeker wel. Maar het is idd zo dat ik miss niet van alle feiten op de hoogte ben (wat betreft CR toch).
 

DeletedUser

Guest
Alle feiten zijn irrelevant, op deze na: ik ben de beste. In alles.
 

Deleted User - 24028

Guest
Daarom dat je al opgaf en op BB'en ging voordat ik je kon wegbeuken :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb mezelf al meerdere keren bewezen met vv-en op accounts waar grote massa's binnen kwamen ;)
 
Bovenaan