Met welke 10 van w21

DeletedUser

Guest
Ja, willekeurige volgorde :p Ik wil jou ook wel op 11 zetten en Stan op 1? :)
 

DeletedUser

Guest
Flamewar
Vendoux
St. Jimmy
Bearguy
Bioguin
Hartelijk Bedankt! ( vuile overloper, je was daardoor bijna uit me lijst! Zoals Feyerem & Twiki :D:D)



Zonder toegang tot stamfora ( enkel AF) :

Maikelzzz

ik weet niet wie je bent maar ik heb op het laatst bijna niks meer op forum gezet:D misgunner!:p
 

DeletedUser60153

Guest
Met zulke stacks als Dread heeft is dat dan ook niet verwonderlijk.

Maar om OT te gaan, in willekeurige volgorde:

1. NMI en Reb0rnslayer. 2 vv-sletten en een stam moet natuurlijk zulke mensen hebben. Voor de rest zijn het ook 2 gezellige spelers die zowel op offensief als defensief vlak perfect uit de voeten kunnen.
2. Promi... en zijn co. Ik heb veel goede dingen over hen gehoord. Thunderia had een zware kluif aan hen. Jammer van de ban, maar die komen ze wel teboven :p
3. Vapura en privateer (ex-DiscoJohn en ex-Thunderia). Ik heb weinig spelers gezien die net zo goed samenwerken als zij deden. Vooral privateer sleepte LawZzZ dikwijls uit de brand door lang en vaak vv te draaien. Echt 2 spelers die een stam moet hebben.
4. .Poss en Feyerem. Daantje is natuurlijk dé no-life farmer van W21, die zelfs via vv farmt :D Altijd handig om zo iemand in je stam te hebben. Voor de rest ook een gezellige speler waar je altijd op kunt rekenen. Samen met Feyerem's spelinzicht en doorzettingsvermogen vormen ze een ijzersterk duo.
5. 13LaD3R en Vendoux. Ik zou hen wel graag eens samen op een account zien :D 2 ODA-geilers bij elkaar, dat moet vonken geven :p
6. * Strike Back *. Echt een topspeler.j Het doorzettingsvermogen van M. is ongelofelijk groot. Eerst een ban, daarna zijn acc dat op delete werd gezet en nog steeds staat hij er. Ten tijde van LawZzZ was hij ook nog één van de enigen die voor LawZzZ vocht. Constant vv draaien, iedereen proberen motiveren etc...
7. warre en zoeperman. 2 topspelers. Behoeft weinig uitleg.
8. Caporzo. Ook al is hij gestopt, hij is zeker één van de spelers die ik erbij zou willen. Kon goed deffen, draaide voortdurend vv en was een probeerde ondanks alle tegenslagen PR op de rails te houden.
9. philips de goede. Een machine die al meermaals heeft bewezen dat hij zijn 3de plaats meer dan waard is.
10. jorny21. Echt top wat die kerel op Dread allemaal presteert. Zijn eigen account wat in de steek laten om een echt sleutelacc te redden. Echt chic.
11. .Sensation, omdat Stan gezellig is.

Jr mist iemand op je lijstje schat, al snap ik dat het bijna te vanzelfsprekend is dat ik makkelijk vergeten word.
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard hoor jij er ook bij hoor. Maar ik ging er idd vanuit dat je dat zelf ook wist ;) <3
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het al wel, al deze lijstjes zijn incorrect.

HOE kunnen deze lijstjes INCORRECT ZIJN ! ? aangezien dit VOLLEDIG eigen mening is. het zijn spelers die je over heel W21 gezien hebt. mogelijk vijanden mogelijk een verre bg, of wat dan ook, deze spelers zijn niet altijd bij elkaar in een stam geraakt vaak omwille van ligging ed. en hier is gewoon een opsomming van welke spelers je er mogelijk had bij gewillen. DUS HIER KAN GEEN INCORRECT LIJSTJE ZIJN !?!
 
Reactiescore
1.699
:eek::eek::eek::eek::eek:
HOE kunnen deze lijstjes INCORRECT ZIJN ! ? aangezien dit VOLLEDIG eigen mening is. het zijn spelers die je over heel W21 gezien hebt. mogelijk vijanden mogelijk een verre bg, of wat dan ook, deze spelers zijn niet altijd bij elkaar in een stam geraakt vaak omwille van ligging ed. en hier is gewoon een opsomming van welke spelers je er mogelijk had bij gewillen. DUS HIER KAN GEEN INCORRECT LIJSTJE ZIJN !?!

:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
hij heeft allesinds zijn naam niet verspreidt tot het westen van W21 ^^
 
Bovenaan