Overloperij

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
wat een lulverhaal was dat ??? wij hebben een paar man aangenomen waarvan wij denken dat ze een toegevoegde waarde kunnen hebben in ons team... en tis niet dat wij altijd naar hun gaan ze komen ook naar ons .... dus ja dat wij ze nu gaan recruiten en dat wij alle vijanden innemen onzin onzin onzin .... heel dit topic gaat nergenst over , stel verliezers die er niet tegen kunnen dat ze weggevaagd gaan worden of dit al zijn gedaan .....

dus idd fresomania niet eens de moeite waard om er op in te gaan


kusjes ;)
 

DeletedUser

Guest
Het is Resist en Hap! vs Fruit. Rest is intern die niet vrijwillig hun dorpen leegzetten
 

DeletedUser62436

Guest
Zo kan je het idd wel noemen ja xD
Triest is dat ergens wel, maarja niks aante doen helaas.
 

DeletedUser70941

Guest
ik ben geen kneus :( ik ben maar een sukkel :D

Loool, jij houdt dit forum in het oog :D


wat een lulverhaal was dat ??? wij hebben een paar man aangenomen waarvan wij denken dat ze een toegevoegde waarde kunnen hebben in ons team... en tis niet dat wij altijd naar hun gaan ze komen ook naar ons .... dus ja dat wij ze nu gaan recruiten en dat wij alle vijanden innemen onzin onzin onzin .... heel dit topic gaat nergenst over , stel verliezers die er niet tegen kunnen dat ze weggevaagd gaan worden of dit al zijn gedaan .....

dus idd fresomania niet eens de moeite waard om er op in te gaan


kusjes ;)

loool, na al die tijd nog geen haar veranderd. Nog altijd zo'n waanzinnig grote verwijderd.




Idunno is een dikke quiter :eek:

vindt het meer grappig dat maikel ook ineens weer post ^^ Welkom terug maikel&S./Idunno:)


Idunno is ook gewoon een BS verkoper :eek:

Idunno is een held!!


Wie is die gast :D


Omdat mensen gefaalt zijn en wij, Resist en Fruit, verstandig geweest door de wereld nog een beetje leuk te houden? Tuurlijk is dit niet het verloop wat een ex-Lawzzz'er in gedachtte had, maar wees blij dat de meeste ex-Lawzzz'ers dan nog in de mooiste stam van W21 zitten ;) Daarnaast was de core te klein, kijk naar een FTNWO. Dread valt weg en de stam moet terugvallen op een Fruit. Dat Fruit dat toen toestond is tekenend, ze hadden door dat ze nog niet genoeg goede spelers in hun repertoire hadden. Het bleek een samenwerking die voorspoedig liep. Maar ik ben er nog steeds sceptisch over, ik zie hier een duidelijke rol voor Twiki weggelegt.

Binnen Resist en Hap! hadden we al verwacht dat FTNWO terug zou vallen en Fruit ze met open armen zou ontvangen omdat beide stammen bij lange na niet het niveau van Resist en Hap! hadden bereikt. Noobs hou nu ff je mond want dit was gewoon zo. De "betere" spelers van Fruit hebben dit ook nooit ontkent. Nu denk ik dat het redelijk gelijk aan elkaar ligt, buiten dat Resist en Hap! natuurlijk het voordeel hebben dat het meerendeel al vanaf het begin vd wereld samenspeelt.
.

Ik begrijp ook wel dat inactiviteit de oorzaak was van dit alles. Maar er was ook een oplossing geweest die minder makkelijk was. Maar wel met meer stijl althans. Relax heeft de trein in gang gezet door resist te joinen waar het in principe niet gemoeten had, tsja dan is het rekruten tot je erbij neervalt, anders pakt de vijand ze in apparently. En de core is wel leefbaar mits aangepaste diplomatie. Lekker de diplomaat uithangen dan blijven verschillende stammetjes leefbaar. En is er altijd ruimte voor een leuke wending. Zo hoort het gespeeld te worden in mijn ideale twwereld :D

Twee grote blokken, op elk oud wereldforum hoor je ieders moed in de schoenen zakken door die lange zinloze strijd :D

Ik snap dit wel, het is alleen jammer! Zo jammer :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Idunno is de enige die mij ooit volletijd genoemd heeft, dus houd je nou maar niet van de domme :p
 

DeletedUser

Guest
Ik begrijp ook wel dat inactiviteit de oorzaak was van dit alles. Maar er was ook een oplossing geweest die minder makkelijk was. Maar wel met meer stijl althans. Relax heeft de trein in gang gezet door resist te joinen waar het in principe niet gemoeten had, tsja dan is het rekruten tot je erbij neervalt, anders pakt de vijand ze in apparently. En de core is wel leefbaar mits aangepaste diplomatie. Lekker de diplomaat uithangen dan blijven verschillende stammetjes leefbaar. En is er altijd ruimte voor een leuke wending. Zo hoort het gespeeld te worden in mijn ideale twwereld :D

Twee grote blokken, op elk oud wereldforum hoor je ieders moed in de schoenen zakken door die lange zinloze strijd :D

Ik snap dit wel, het is alleen jammer! Zo jammer :D

Kom op zeg, jankebal. Ga ergens anders je verdriet uiten hoe de wereld is gelopen. Net zoals altijd kiest Fruit. de leukste weg. Een weg van oorlog, oorlog tegen Resist, Hap!, Heidi, Tlp. Wij als Fruit. zijnde willen geen wereld die nu al eindigd, zonder een leuke strijd! Houd gewoon op met dit onzin topic!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70941

Guest
Kom op zeg, jankebal. Ga ergens anders je verdriet uiten hoe de wereld is gelopen. Net zoals altijd kiest Fruit. de leukste weg. Een weg van oorlog, oorlog tegen Resist, Hap!, Heidi, Tlp. Wij als Fruit. zijnde willen geen wereld die nu al eindigd, zonder een leuke strijd! Houd gewoon op met dit onzin topic!

Zoveel noobs bezorgd om mijn emotionele toestand. Touching :). Tlp & Heidi kan je al schrappen man. Maar zolang je het zelf geloofd :D

Komop mensen, goed door internen dat je over een maand of 3 de grens met die 2 andere stammen kan volstacken. Kan je eindelijk stoppen.

Onbegrijpelijk voor mij (& vele anderen) dat jullie dit zo fijn vinden. Verlicht me :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zoveel noobs bezorgd om mijn emotionele toestand. Touching :). Tlp & Heidi kan je al schrappen man. Maar zolang je het zelf geloofd :D

Komop mensen, goed door internen dat je over een maand of 3 de grens met die 2 andere stammen kan volstacken. Kan je eindelijk stoppen.

Onbegrijpelijk voor mij (& vele anderen) dat jullie dit zo fijn vinden. Verlicht me :rolleyes:

Die zijn idd niks aan.. Heidi en Tlp, en de oorlog tussen fruit en resist+hap gaat lang duren dus denk maar niet dat deze wereld zo is afgelopen.. En waar haal jij die vele anderen vandaan dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan